Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: techniek/sleutelmeeting  (gelezen 8098 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PatrickH

  • Gast
Re:techniek/sleutelmeeting
« Reactie #15 Gepost op: mei 09, 2011, 07:07:06 pm »

Ik vind het een leuk idee en wil mij hiervoor beschikbaar stellen. Remmen, lagers, laswerk (mig/mag) en elektroklussen heb ik onder de knie.

Even een vrijblijvende peiling; worden er mensen enthousiast van een sleutelplek in Friesland? Ik heb samen met twee vrienden een grote loods voorzien van een vierkoloms hefbrug, takel, lasapparaat en luchtdruk, voor onze loods is een groot plein. Al met al een perfecte klaphut-beun-plek lijkt mij. 
Gelogd

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re:techniek/sleutelmeeting
« Reactie #16 Gepost op: mei 09, 2011, 07:59:19 pm »


Even een vrijblijvende peiling; worden er mensen enthousiast van een sleutelplek in Friesland? 

Klinkt geweldig maar eh.... Friesland da's toch niet Uden  :(

Heb je ook nog van die vrienden met een loods, hefbrug, plein in de buurt van of op het industrieterrein van Uden :#
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

RGE75

  • Gast
Re:techniek/sleutelmeeting
« Reactie #17 Gepost op: mei 09, 2011, 08:44:33 pm »

Het lijkt mij dat het een het ander niet hoeft uit te sluiten toch?

Afgaande op een paar posts terug moet ik zeggen dat Schijndel
geen optie gaat worden. Hoewel 't Spectrum prima mogelijkheden
zou bieden, daar zou natuurlijk een bijdrage tegenover staan voor
de huur van die ruimte, als ze dat al zouden doen.

Het klinkt leuk om het met gesloten portemonnee te proberen,
maar ik vrees dat dan de mogelijkheden beperkt zijn.  :)
Gelogd

jsteijn

  • Gast
Re:techniek/sleutelmeeting
« Reactie #18 Gepost op: mei 10, 2011, 10:15:31 am »

Misschien is een poll handig? Ik ben niet technisch, maar manleif zou wel wat dingen willen leren.
Voor ons is Schijndel ver en Fiesland niet veel verder ver. Allebei dus ok tenzij iemand iun regio Utrecht zich meldt ......

Wij zouden denk ik wel komen. Lekker een leuke dag van maken en wat betreft versnaperingen.... we zij toch kampeerders  :J eigen keuken is altijd mee dus  bier  W: en koffie en koek... geen probleem zou ik zeggen  :O
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.274
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re:techniek/sleutelmeeting
« Reactie #19 Gepost op: mei 10, 2011, 07:35:33 pm »

Ik kom zeker als de datum goed is.
al is het zonder wagen wil dit zeker mee maken.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

esentim

  • Gast
Re:techniek/sleutelmeeting
« Reactie #20 Gepost op: mei 10, 2011, 10:56:03 pm »

ik zou ook zeker komen, wil graag leren hoe ik mijn wagen moet onderhouden! Wie weet er een plek centraal in het land?
Gelogd

ishirra

  • Gast
Re:techniek/sleutelmeeting
« Reactie #21 Gepost op: mei 14, 2011, 07:35:47 pm »

Ik teken ook present.  Ik kan wel kleine herstellingen uitvoeren (vrachtwagenchauffeurs doen kleine herstellingen zelf) maar dingen zoals de elektra en dergelijke gaan m'n petje te boven.  M'n vrouwtje kan gerust haar naaimachine bovenhalen om overtrekken, gordijnen en weet ik wat nog allemaal te fabriceren....
Gelogd

screech

  • Gast
Re:techniek/sleutelmeeting
« Reactie #22 Gepost op: mei 16, 2011, 10:49:16 am »

Even een vrijblijvende peiling; worden er mensen enthousiast van een sleutelplek in Friesland?

Ik heb bij de vouw-villa net een onderstelbeurt laten doen, maar ik wil best komen om wat te leren. Waarschijnlijk zonder wagen dan.
Gelogd

bensi

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.426
  • Merk Vouwwagen: Smitveld Ruebist
    • Mijn andere hobby
Re:techniek/sleutelmeeting
« Reactie #23 Gepost op: mei 16, 2011, 11:08:45 pm »

Ik vind het een leuk idee en wil mij hiervoor beschikbaar stellen. Remmen, lagers, laswerk (mig/mag) en elektroklussen heb ik onder de knie. Even een vrijblijvende peiling; worden er mensen enthousiast van een sleutelplek in Friesland? Ik heb samen met twee vrienden een grote loods voorzien van een vierkoloms hefbrug, takel, lasapparaat en luchtdruk, voor onze loods is een groot plein. Al met al een perfecte klaphut-beun-plek lijkt mij. 
Fantastisch plan zo'n sleutelmeeting, en wat is ver in NL, zo'n plek als hier in Friesland wordt aangeboden is toch helemaal prefect, ik zou graag komen, waarschijnlijk zonder klapper.
Gelogd
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

esentim

  • Gast
Re:techniek/sleutelmeeting
« Reactie #24 Gepost op: mei 16, 2011, 11:20:38 pm »

in den bosch is een selfservice-garage, zou zoiets een optie zijn als locatie? http://www.selfservicegarage.nl/fotos.html
Gelogd

mvdkant

  • Gast
Re:techniek/sleutelmeeting
« Reactie #25 Gepost op: mei 16, 2011, 11:46:37 pm »

dat zijn nog eens prijzen :W dat dit nog kan met de euro met een inflatie van zo'n 100%

vooral die bandenprijzen spreken me wel aan :J
Gelogd

Gnoric

  • Gast
Re:techniek/sleutelmeeting
« Reactie #26 Gepost op: mei 26, 2011, 12:13:39 am »

Ja ! , lijkt me gaaf een sleutelmeeting. Kom zeker met klapper, waar het dan ook mag zijn. Kep tog n slaapplek bij me  :P.

Ik kom vanuit Gouda naar de nader te bepalen plek !

Vetnippels, losse onderdelen (neuswiel, losbreekkabel, complete licht module), veilige elektra in/om klapper en monteren
opbergbuis monteren geen probleem, maar lagers in wiel vervangen e.d. nog niet zo in thuis.
Gelogd

Dirk willem

  • Gast
Re:techniek/sleutelmeeting
« Reactie #27 Gepost op: mei 28, 2011, 12:59:28 pm »

Ik woon in Meppel dus ja Friesland is een top idee. Ik ben zeker voor ik neem de VW niet mee maar kom zeker kijken. Weet men al op welke dag. Zondag zou erg goed uitkomen want ja op zaterdag moet er door velen nog gewerkt worden.
Gelogd

jsteijn

  • Gast
Re:techniek/sleutelmeeting
« Reactie #28 Gepost op: mei 31, 2011, 09:59:31 pm »

Ik heb er een poll over aangemaakt.
Kunnen we even peilen hoeveel en wie en wat enzo.

http://forum.vouwwagenclub.info/index.php?topic=7066.new;topicseen#new

Datum: kijken we later naar, maar in het voorjaar lijkt het beste; klapper uit de winterstalling + vakantiekriebels al aanwezig  :J
maar dat is even van later zorg.... dat zal best lukken denk ik. Eerst allemaal even stemmen  :W
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal