Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Hoe voorkom ik doorklappen van het deksel? Tip?  (gelezen 2537 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Barbie on tour

  • Gast
Hoe voorkom ik doorklappen van het deksel? Tip?
« Gepost op: april 29, 2011, 12:14:57 am »

We hebben het beestje, een Gerjak Tago Settler, uitgeklapt en hij staat goed, alleen zijn we nog erg onwennig bezig. De eerste keer klapte het bovenste bed met een smak door. Ik kon dat gewicht niet houden en was het bovendien niet gewend, want was de Combi-Camp Family van vroeger gewend, waarbij de imperial en de deksel elkaars contra-gewichten zijn. Dus half-uitgeklapt schiet ie niet door.
Kennen anderen dit probleem?   Iemand goede tips?  (nu sta ik als klein vrouwtje op de keuken (op de plek van de koelkast) om de deksel verticaal te houden, man loopt vlug van ene zijde naar andere zijde om de deksel rustig neer te laten)

Alvast bedankt voor jullie reacties. groet!
Gelogd

leeuw

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 550
  • Kyte S
Re:Hoe voorkom ik doorklappen van het deksel? Tip?
« Reactie #1 Gepost op: april 29, 2011, 07:07:01 am »

Kan de keuken er misschien vanaf bij het klappen?
In ieder geval moet je man aan de kant staan waar hij hetnmakkelijkst eebij kan dan kan hij zijn kracht gebruiken
Bij onze trigano liep ikin eerste instantie altijd om de dissel heen en moest mijn vrouw ook de boel balanceren. Gewoon omgedraaid en nu heb ik de boel onder controle en loopt mijn vrouw even om de dissel heen (sorry liep aangezien we hem verkocht hebben)
Gelogd

Barbie on tour

  • Gast
Re:Hoe voorkom ik doorklappen van het deksel? Tip?
« Reactie #2 Gepost op: mei 06, 2011, 12:04:36 am »

Dankjewel voor het meedenken en uw antwoord. U stelt dus voor om de sterkere (mijn man) de klep verticaal te laten houden, te balanceren. En dan moet ik, na het omhoog duwen, naar de voorzijde gaan om de klep vervolgens samen rustig neer te laten.
Ik begrijp niet helemaal wat u bedoelt met uw vrouw die rond de disselbak loopt (voor en na het opduwen van de klep).
Wel fijn dat u meezoekt naar een oplossing.  Vriendelijke groet.
Gelogd

Barbie on tour

  • Gast
Re:Hoe voorkom ik doorklappen van het deksel? Tip?
« Reactie #3 Gepost op: mei 06, 2011, 12:11:26 am »

Sorry, ik weet nu wel wat u bedoelt. We gaan voortaan inderdaad eerst de keuken er even afhalen. Dan staat mijn man aan de vrije zijde zonder obstakels en hij kan alles: klep opduwen (samen), verticaal balanceren (alleen) en rustig neerlaten (samen).
Ik moest uw verhaal gewoon nog een keer goed lezen met een beetje visualisatie. We gaan de nieuwe methode vrijdag proberen. (Inladen) Zaterdag wordt het onze eerste keer erop uit. Jullie alvast veel plezier met die prachtige Holtkamper!
Gelogd

leeuw

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 550
  • Kyte S
Re:Hoe voorkom ik doorklappen van het deksel? Tip?
« Reactie #4 Gepost op: mei 06, 2011, 07:25:04 am »

Sorry, ik weet nu wel wat u bedoelt. We gaan voortaan inderdaad eerst de keuken er even afhalen. Dan staat mijn man aan de vrije zijde zonder obstakels en hij kan alles: klep opduwen (samen), verticaal balanceren (alleen) en rustig neerlaten (samen).
Ik moest uw verhaal gewoon nog een keer goed lezen met een beetje visualisatie. We gaan de nieuwe methode vrijdag proberen. (Inladen) Zaterdag wordt het onze eerste keer erop uit. Jullie alvast veel plezier met die prachtige Holtkamper!

Dat is inderdaad de manier wat ik bedoel.
Hoop dat het werkt
Veel plezier
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal