Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: verduistering slaapcabine voor kind  (gelezen 18997 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re:verduistering slaapcabine voor kind
« Reactie #15 Gepost op: mei 14, 2011, 09:57:09 pm »

wij stonden in de mei vakantie in het bos met onze cabanon en dan is het wel echt super donker in de donker blauwe slaapcabines. Wat dan voor ons weer het omgekeerde probleem met zich meeneemt want onze zoon is bang in het donker en slaap altijd met een lamp aan  ::) ::)

Maar ik moet zeggen het ging super goed en sinds de vakantie slaapt ie thuis ook zonder lamp! ( waar kamperen al niet goed voor is he! :#)

Ik denk dus dat het een goed idee is om de slaapcabines te verven!!Succes ermee!
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

naat

  • Gast
Re:verduistering slaapcabine voor kind
« Reactie #16 Gepost op: mei 15, 2011, 09:37:02 pm »

Een slaapcabine verven? Tja, het zal wel helpen, maar dat lijkt me best een enge operatie, vooral i.v.m. krimpgevaar (en de slechte afwerking van de Jamet).
'k Heb nu eerst een slaapmaskertje genaaid van zwarte nicky velours. Heerlijk zacht, maar hij vind het vooral leuk om mee te spelen.
We gaan het nog eens proberen en verven kan dan altijd nog.
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re:verduistering slaapcabine voor kind
« Reactie #17 Gepost op: mei 15, 2011, 09:41:11 pm »

Ja natuurlijk, ik denk al weer veel te rigoureus! Als dat werkt super toch! Ook geen risico op krimp ellende. :I
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

fam.doorzon

  • Gast
Re:verduistering slaapcabine voor kind
« Reactie #18 Gepost op: mei 15, 2011, 09:51:15 pm »

even editten, want mijn antwoord was wat kort door de bocht  ::)

Ik vind verven ook wel wat rigoureus... Wat je zelf in je openingspost ook al oppert: ik zou met donkere stof of verduisteringsstof de cabine donkerder maken... met knijpers of elastiek?
« Laatst bewerkt op: mei 15, 2011, 09:59:34 pm door fam.doorzon »
Gelogd

JJHvdMast

  • Gast
Re:verduistering slaapcabine voor kind
« Reactie #19 Gepost op: juni 16, 2011, 10:21:06 pm »

Geloof het of niet, maar wij hadden zelf ook dat probleem. Niet zozeer met onze zoon, maar voor ons zelf.
Wij hebben een roadmaster gekocht, maar niet gerealiseerd dat het tentdoek licht is en de slaapcabines ook..... Wat heb ik gedaan. Wat pakken Dylon verf gehaald in de kleur jeansblauw en ze geverfd. Of het echt werkt weten we nog niet. We vertrekken over 2 weken.
Misschien heb je iets aan mijn tip.

Suvves ermee !!!!!
Gelogd

Richard

  • Gast
Re:verduistering slaapcabine voor kind
« Reactie #20 Gepost op: juni 16, 2011, 10:23:58 pm »

Geloof het of niet, maar wij hadden zelf ook dat probleem. Niet zozeer met onze zoon, maar voor ons zelf.
Wij hebben een roadmaster gekocht, maar niet gerealiseerd dat het tentdoek licht is en de slaapcabines ook..... Wat heb ik gedaan. Wat pakken Dylon verf gehaald in de kleur jeansblauw en ze geverfd. Of het echt werkt weten we nog niet. We vertrekken over 2 weken.
Misschien heb je iets aan mijn tip.

Suvves ermee !!!!!
Is een slaapmasker geen optie?
Gelogd

Dirk willem

  • Gast
Re:verduistering slaapcabine voor kind
« Reactie #21 Gepost op: juni 17, 2011, 12:00:53 am »

eh of miss gewoon wat homeopatische druppels ja ik weet het dat is wel heel ver van het verven enz af..maar miss is dat nog wel de beste (slaap) oplossing
Gelogd

Klepklap

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 198
  • Merk Vouwwagen: HK Spacer 2003
Re:verduistering slaapcabine voor kind
« Reactie #22 Gepost op: juni 17, 2011, 03:01:46 pm »

Als het niet lukt met het maskertje... misschien gaat het allemaal wel meevallen met het slapen.. De hele dag in de frisse buitenlucht spelen en alle nieuwe ervaringen zijn vaak al heel bevorderend om in slaap te kunnen vallen. Wij hebben ook nooit geprobeerd om de kamers geheel te verduisteren, zodat ze - normaal gesproken :(  ;) - altijd kunnen slapen, ongeacht hoe licht of donker het is.
Gelogd

caithy

  • Gast
Re:verduistering slaapcabine voor kind
« Reactie #23 Gepost op: maart 01, 2016, 09:38:37 pm »

Geloof het of niet, maar wij hadden zelf ook dat probleem. Niet zozeer met onze zoon, maar voor ons zelf.
Wij hebben een roadmaster gekocht, maar niet gerealiseerd dat het tentdoek licht is en de slaapcabines ook..... Wat heb ik gedaan. Wat pakken Dylon verf gehaald in de kleur jeansblauw en ze geverfd. Of het echt werkt weten we nog niet. We vertrekken over 2 weken.
Misschien heb je iets aan mijn tip.

Suvves ermee !!!!!

En wat was de uitslag?
Hier hetzelfde probleem!
Gelogd

vic36shorty

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.637
  • we klappen tegenwoordig in een gerjak tago indian
Re: verduistering slaapcabine voor kind
« Reactie #24 Gepost op: maart 01, 2016, 10:22:48 pm »

Is dit misschien  iets:)14]
Gelogd

boswachter

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 912
  • Merk Vouwwagen: Europa Camper Futura 2015
Re: verduistering slaapcabine voor kind
« Reactie #25 Gepost op: maart 02, 2016, 08:08:46 am »

betrapt Vic, zinloos geweld...lol
Wij hebben altijd de methode van gordijnen een beetje open gedaan, en dat werkt deels.
Aan de andere kant onze Arizona was wel erg licht. Mijn schoonzus heeft een Cabanon, en daar slapen de kids beter (hoewel.....)
Inmiddels zijn mijn kids zo groot dat wat langer op geen probleem is, en ze weten zelf dat ze zich niet chagrijnig hoeven te gedragen als ze te laat zijn gaan slapen. Pa en moe hebben geen medelijden..... (een goede wandeling doet wonderen dan, slapen ze goed op. Gewoon de kids een beetje opbranden zeg maar, over zinloos geweld gesproken....lol)
Gelogd

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: verduistering slaapcabine voor kind
« Reactie #26 Gepost op: maart 02, 2016, 09:00:33 am »

En wat was de uitslag?
Hier hetzelfde probleem!
Ik geloof niet dat JJHvdMast nog iets post op het forum dus ik denk niet dat je van hem antwoord zal gaan krijgen. Misschien dat er iemand anders ervaring heeft met het kleuren van de slaapcabine's??
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

vic36shorty

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.637
  • we klappen tegenwoordig in een gerjak tago indian
Re: verduistering slaapcabine voor kind
« Reactie #27 Gepost op: maart 02, 2016, 09:43:05 am »

@boswachter nee hoor geen zinloos geweld  maar een opvoedkundig pedagogisch verandwoordelijke tik ivm niet slapen .....gevolg rust:)14]
Gelogd

caithy

  • Gast
Re: verduistering slaapcabine voor kind
« Reactie #28 Gepost op: maart 02, 2016, 02:47:03 pm »

Helaas.... afgelopen jaar de kinderen door de hele vouwwagen gemikt.. heeft niet geholpen :H

Het is gewoon erg licht, wordt er zelf vroeg wakker van!
Gelogd

boswachter

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 912
  • Merk Vouwwagen: Europa Camper Futura 2015
Re: verduistering slaapcabine voor kind
« Reactie #29 Gepost op: maart 02, 2016, 03:25:23 pm »

Tja wat is vroeg, voor mijn werk sta ik om 05.20 naast mijn bed, dus in de zomer 06.30 is uitslapen :p
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal