Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »   Omlaag

Auteur Topic: ervaringen tarp?  (gelezen 46804 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gnoric

  • Gast
Re:ervaringen tarp?
« Reactie #30 Gepost op: mei 29, 2011, 09:21:42 am »

oh ja, onder de kreet van "je bent Nederlander of niet" ,

het lijkt op een (bijzet)tent maar is het niet, dus geen extra kosten  :K

:p

Gelogd

retteketed

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Holtkamper Cocoon S 2011
Re:ervaringen tarp?
« Reactie #31 Gepost op: mei 29, 2011, 10:04:02 am »

hé, dit is een goeie, die had ik nog niet eerder gezien.
o zie je maar weer, het nut van het forum.
Bedankt voor de tip, zeker ivm koken in de regen, of drogen v/d was :#
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re:Re: Re:ervaringen tarp?
« Reactie #32 Gepost op: mei 29, 2011, 10:21:34 am »

Ik ben mij al volop aan het oriënteren in Tarp land. Ik heb in België al 3 campingwinkels afgeschuimd maar nog niks degelijk gevonden. Ik denk er over om deze te bestellen http://www.obelink.nl/tenten/tentluifels/tarp-beige-tc.html
Leuke opzettips ook. :K Ik ga ook voor de telescopische stokken, hoewel ik ze redelijk duur vind. Ik twijfel nog aan 3 of 4 stokken aan te kopen.

ene Quaqa: ik vind dit een beetje een flauwe reactie. Ik hou nu eenmaal van Holtkamper vouwwagens en hun opzetgemak. Ik twijfel er niet aan dat voor jou Cabanon een goede vouwwagen is.
Gelogd

KampeerFan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.324
Re:ervaringen tarp?
« Reactie #33 Gepost op: mei 29, 2011, 10:33:38 am »

Ik heb de pagina even opgeslagen in favorieten, het lijkt me echt een handig ding.
Gelogd

mavi

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 286
  • Holtkamper Cocoon
Re:ervaringen tarp?
« Reactie #34 Gepost op: mei 29, 2011, 10:35:50 am »

@ Mieke
Volgens mij hebben wij deze. http://www.kampeerwinkel.nl/tenten/windschermen-en-tarpen/active-leisure-tarp-4-hw/  We hebben hem in ieder geval daar gekocht (in Zaandam dus). Wij hebben er 4 stokken bij, maar dat komt voornamelijk omdat we er nog twee hadden liggen (waarvan? geen idee!). Wij zetten trouwens meestal een punt aan de luifel van de Cocoon vast maar dat hangt natuurlijk van je plek af.
Gelogd

Qwaqa

  • Gast
Re:Re: Re:Re: Re:ervaringen tarp?
« Reactie #35 Gepost op: mei 29, 2011, 10:51:24 am »

ene Quaqa: ik vind dit een beetje een flauwe reactie. Ik hou nu eenmaal van Holtkamper vouwwagens en hun opzetgemak. Ik twijfel er niet aan dat voor jou Cabanon een goede vouwwagen is.
Inderdaad, een onzinnige reactie. Als je een vraag hebt over jouw merk zit je niet te wachten op 'dan moet je mijn merk kopen'. Je hebt helemaal gelijk!

Ik hoop dat je een mooie tarp vindt en er veel plezier mee hebt. En het liefst niet omdat het regent.
Gelogd

mavi

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 286
  • Holtkamper Cocoon
Re:Re: Re:Re: Re:ervaringen tarp?
« Reactie #36 Gepost op: mei 29, 2011, 11:03:46 am »

Inderdaad, een onzinnige reactie. Als je een vraag hebt over jouw merk zit je niet te wachten op 'dan moet je mijn merk kopen'. Je hebt helemaal gelijk!

Ik hoop dat je een mooie tarp vindt en er veel plezier mee hebt. En het liefst niet omdat het regent.

En dit vind ik dan weer een keurige en sportieve reactie   :J
« Laatst bewerkt op: mei 29, 2011, 11:05:27 am door mavi »
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re:ervaringen tarp?
« Reactie #37 Gepost op: mei 29, 2011, 11:07:12 am »

@Mavi: Dit is die van jullie http://www.kampeerwinkel.nl/tenten/windschermen-en-tarpen/active-leisure-tarp-5-hw/Ja die wil ik :K, Oh niet via internet te bestellen :(

@Quaqa: :)  :W
« Laatst bewerkt op: mei 30, 2011, 02:57:19 pm door screech »
Gelogd

mavi

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 286
  • Holtkamper Cocoon
Re:ervaringen tarp?
« Reactie #38 Gepost op: mei 29, 2011, 11:15:05 am »

Dat is ook raar! Sommige zijn dus wel te bestellen en anderen niet? Je kunt ze een mail sturen of vragen of een van de forummers toevallig in de buurt is? Wellicht valt er iets te regelen?

Zie anders hier: http://www.active-leisure.net/5/dealers.html

Of hier: http://www.outdoorsportshop.nl/site/mc/1/ShopProduct/628/200/tenten/tarps/tarp+5+lw+katoen+btc.html

Onze ervaring is wel dat een katoenen tarp weliswaar wat zwaarder is, maar een polyester echt heel warm is in de zon (en daar is hij niet voor bedoeld). Mijn advies: katoen!
« Laatst bewerkt op: mei 29, 2011, 11:20:24 am door mavi »
Gelogd

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re:ervaringen tarp?
« Reactie #39 Gepost op: mei 29, 2011, 03:20:34 pm »

@gnoric

Geweldig deze konden we nog niet. Gaan we zeker uitprobergen :J.
Gelogd

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re:ervaringen tarp?
« Reactie #40 Gepost op: mei 29, 2011, 09:13:09 pm »

Nog even een tip je kunt natuurlijk ook de bomen aan de plek gebruiken om de tarp aan vast te maken, dat scheelt stokken maar vooral scheerlijnen.
Want per stok heb je toch eigenlijk 2 scheerlijnen nodig om het boeltje stevig te krijgen.

Zoek wel een stevige boom uit want ander trekt de boom de tarp kapot als het hard gaat waaien. ::)

Bij ons staat de keuken er ook altijd onder (we hebben er één van 4x4)
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

Gnoric

  • Gast
Re:ervaringen tarp?
« Reactie #41 Gepost op: mei 29, 2011, 11:36:28 pm »

We hebben al twee keer meegemaakt dat er GEEN  touwen/lijnen/banden/wasgoed/ed. in beplanting aangebracht mocht worden.
Dat gaat geheid meer beperkt worden, omdat beplanting gewoon stuk gaat als er aan eerste-jaars hout tarpen/waslijnen/scheerlijn/ed.
geknopt wordt. Ik ben toen opvoedkundig bijgeschaafd en probeer nog weer n beetje liever voor de natuur te zijn.

Het enige wat in/aan beplanting gehangen mag worden is bijvoorbeeld een wespen-vanger ... ... een wespenvanger ... .. >:(

Ik dacht direct, hoe ga is iets wat men touw/scheerlijn noemt eruit laten zien als een wespen-vanger  >:( >:( >:( ...

Dat is toen niet gelukt, maar wel het idee om de tarp op deze manier neer te zetten.

Beheerder moest lachen toen ik aangaf dat het echt geen tent is  :X :+ :O :H
Gelogd

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re:ervaringen tarp?
« Reactie #42 Gepost op: mei 30, 2011, 03:17:53 pm »

mieke is het gelukt??
mocht je het niet in je buurt kunnen kopen...
wij zijn vanaf donderdag in Lommel kan eventueel voor je wat mee nemen
Gelogd
Jevipro

Mieke

  • Gast
Re:ervaringen tarp?
« Reactie #43 Gepost op: mei 30, 2011, 08:21:37 pm »

mieke is het gelukt??
mocht je het niet in je buurt kunnen kopen...
wij zijn vanaf donderdag in Lommel kan eventueel voor je wat mee nemen
Wat lief Jari. Het lukt me wel, nog even wat zoeken. Ik vond de tarp ook nog hier http://www.kampeermarkt.com/cart.php mooie prijs ook. Vandaag ook nog naar een klein kampeerwinkeltje bij ons in de buurt geweest. Daar hadden ze nog een oude uitvoering in volledig katoen van dezehttp://www.kampeermarkt.com/Gelert-Tarp-Medium-TC.html voor 95 euro.  Ik twijfel nog even. Ik koop altijd liever in de buurt. Zeker bij dit kleine winkeltje ze voeren de herstellingen ook nog zelf uit en geven een ongelooflijke service.
Gelogd

Gnoric

  • Gast
Re:ervaringen tarp?
« Reactie #44 Gepost op: mei 30, 2011, 11:43:35 pm »

Bij de Aldi zag ik tarpen liggen in de vorm van het "leer" teken (een uitgestrekte zes-hoek) met afmetingen ca.4,30 x 3,00
voor ?19,95. Zestaan niet in een krantje of sow, ze liggen bij de non-food artikelen in midden looppaden.

Bij perrysport ook wat tekoop , http://www.perrysport.nl/tentaccessoires-wildebeast-tangasa-tarp-tc_811808.html. van ca 3,00 x 3,00.
Ze hebben actie, drie tarpen voor ?100,-  (of wel derde artikel gratis  :P).
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal