Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: afsluitklep verloren  (gelezen 3552 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mijosi

  • Gast
afsluitklep verloren
« Gepost op: juni 05, 2011, 06:10:28 pm »

Dat is ook weer wat. Op de terugweg van een een perfect Hemelvaartsweekend met onze nieuwe oude Scout, we waren juist in jubelstemming omdat de tent de enorme hoosbuien van vanochtend had doorstaan, zijn we het achter afsluitklepje verloren (waar het kenteken op zit). Niet goed afgesloten dus! En ons authentieke opstapje is ook uit de wagen gegleden.
Wie o wie weet hoe ik dit op kan lossen? opstapje is zo te koop, maar het afsluitklepje niet. Is daar iets op te vinden?
Ik hoop op antwoord. :? ;(
Gelogd

mavi

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 286
  • Holtkamper Cocoon
Re:afsluitklep verloren
« Reactie #1 Gepost op: juni 05, 2011, 06:21:10 pm »

Afsluitklepje? Nou heb ik toch 8 jaar een scout gehad maar ik heb geen idee wat je bedoeld. Je bedoelt toch niet de plank die voor de keuken zit?
Gelogd

mijosi

  • Gast
Re:afsluitklep verloren
« Reactie #2 Gepost op: juni 05, 2011, 06:31:10 pm »

Ik bedoel de plank die voor de ingang zit tijdens het rijden. Wij hebben geen keuken achterop. Dus het deurtje zeg maar. Voor zit er ook eentje.
Gelogd

mavi

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 286
  • Holtkamper Cocoon
Re:afsluitklep verloren
« Reactie #3 Gepost op: juni 05, 2011, 06:37:14 pm »

Ok, nu snap ik het. Wij hadden wel een keuken erachter hangen, vandaar dat ik het niet snapte. Misschien zelf een plank zagen en verven? Of googelen op onderdelen vouwwagen?
Gelogd

papajur

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 431
  • Cabaon Malawi 2.0
Re:afsluitklep verloren
« Reactie #4 Gepost op: juni 05, 2011, 06:59:30 pm »

Als je niks kan vinden dan weet ik wel een oplossing.
Ik heb er dus een bagage-wagentje van gemaakt,dus ook geen keuken meer.

Je koopt een u-profiel zaagt die doormidden maakt die aan de randen vast.
Nu schuif je een triplex plaat in de profielen kenteken erop met van die klemmen,klaar.

Als ik er niet mee rijdt haal ik het triplexplaatje eruit.
Gelogd
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

mijosi

  • Gast
Re:afsluitklep verloren
« Reactie #5 Gepost op: juni 06, 2011, 04:55:40 pm »

dank je wel. Ik ga ermee aan de slag. Eerst even afwachten of er niet een eerlijke vinder zich meldt.
groet,
Gelogd

retteketed

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Holtkamper Cocoon S 2011
Re:afsluitklep verloren
« Reactie #6 Gepost op: juni 06, 2011, 07:19:23 pm »

Dat is ook weer wat. Op de terugweg van een een perfect Hemelvaartsweekend met onze nieuwe oude Scout, we waren juist in jubelstemming omdat de tent de enorme hoosbuien van vanochtend had doorstaan, zijn we het achter afsluitklepje verloren (waar het kenteken op zit). Niet goed afgesloten dus! En ons authentieke opstapje is ook uit de wagen gegleden.
Wie o wie weet hoe ik dit op kan lossen? opstapje is zo te koop, maar het afsluitklepje niet. Is daar iets op te vinden?
Ik hoop op antwoord. :? ;(

Meld je vraag bij rijkswaterstaat, wellicht is ie daar terecht gekomen (mits je 'm op de snelweg bent kwijtgeraakt)
succes
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.636
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re:afsluitklep verloren
« Reactie #7 Gepost op: juni 06, 2011, 09:16:02 pm »

Misschien ook niet melden... Het in gevaar brengen van andere weggebruikers is erg verboden. Misschien krijg je wel bergingskosten voor je kiezen. Misschien eens voorzichtig vrijblijvend informeren?
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Qwaqa

  • Gast
Re:Re: afsluitklep verloren
« Reactie #8 Gepost op: juni 06, 2011, 09:20:02 pm »

Dat is wellicht zo bij verwijtbaar handelen, maar rijkswaterstaat is volgens mij geen instituut dat vervolgingen in zet.

Overigens, als dat het stuk was mét nummerplaat heb ik zo'n idee dat ze dan wel zouden kunnen vinden...
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.636
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re:afsluitklep verloren
« Reactie #9 Gepost op: juni 06, 2011, 09:22:42 pm »

Geen boete, maar eventueel wel bergingskosten...
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Qwaqa

  • Gast
Re:Re: afsluitklep verloren
« Reactie #10 Gepost op: juni 06, 2011, 09:36:26 pm »

Ik heb ooit eens met de motor op de vluchtstrook stil gestaan omdat ik dacht dat ik de volgende pomp nét zou halen.

Toen ik terug kwam lopen met nieuwe peut stond er een wagen van rijkswaterstaat op me te wachten. Ik schrok natuurlijk even, maar de man was aardig en behulpzaam. Zo zorgde hij er voor dat ik de snelweg weer veilig op kon rijden door de strook vrij te houden. Niet dat je met een motor nou moeite hebt om op snelheid te komen...
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal