Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Zonneluifel  (gelezen 2310 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Snijder

  • Gast
Zonneluifel
« Gepost op: juli 01, 2011, 03:40:03 pm »

Hallo, ik ben Maarten en wij hebben sinds een paar weken een Manga.
Er staan nu 2 weekenden weg op de teller en ik heb de volgende vragen aan jullie.

Nu hebben wij alleen de luxe luifel en nog niet de zonneluifel. De zonneluifel kan toch net als aan de voortent aan de luxe luifel worden gezet?
Zijn er verschillende zonneluifels of hebben de tunnelmodellen dezelfde zonneluifel? Bij Pauw wist men niet zeker of dit wel kon. Het lijkt mij wel omdat de zonneluifels bij alle modellen in een aanbiedingspakket verkocht worden.

De 2e vraag is hoe jullie spullen ophangen in de voortent, aangezien de stokken niet bereikbaar zijn voor clips oid om dingen zoals een kapstokje op te hangen.

Ben benieuwd naar jullie ideeën,
Gr. Maarten



Gelogd

Qwaqa

  • Gast
Re:Re: Zonneluifel
« Reactie #1 Gepost op: juli 01, 2011, 04:04:38 pm »

Eh, de 'luxe luifel' kan dacht ik aan de wagen, de andere aan de tent. Of ze aan elkaar kunnen heb ik nog nooit iemand horen zeggen. Maar ehhh, wat wil je met anderhalve kilometer aan luifel?
Gelogd

Ber

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 184
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon 2024 + zelfbouw tenttrailer
Re:Zonneluifel
« Reactie #2 Gepost op: juli 01, 2011, 06:08:50 pm »

Beste Maarten,

De luxe luifel kan aan de wagentent en daar kan de zonneluifel ook aan.

De luxe luifel kan niet aan de tent.

Wij hebben een dwarsstok net onder het linker raam, daarom omheen zit met klittenband een zak, waar allemaal vakken inzitten, erg handig
Zoiets, https://www.campshop.nl/shop/tentenenluifels/tentaccessoires/opbergzakken/?id=4926&page=1&view=5

Veel kampeer plezier.

Groet,
Ber
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal