Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Cabanon voortent lichte erg lichte plekken met regen......  (gelezen 9612 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Peugeot

  • Gast
Re:Cabanon voortent lichte erg lichte plekken met regen......
« Reactie #15 Gepost op: augustus 11, 2011, 01:44:50 pm »

Bij ons in onze Vrijbuiter tunneltent hebben we ook wat lichtere plekjes zitten. In de bijgeleverde documentatie staat echter:

Citaat
Lichtpuntjes in het doek vallen buiten de garantie. Dit zijn pigmentvlekjes, d.w.z. het pigment dat voor de kleur moet zorgen ontbreekt. De tent is op deze plaatsen beslist niet lek of minder van kwaliteit.
Gelogd

biccie

  • Gast
Re:Cabanon voortent lichte erg lichte plekken met regen......
« Reactie #16 Gepost op: augustus 11, 2011, 09:24:51 pm »

Ik ben gisteren bij de wit geweest. Nagevraagd van de lichte plekken. Wij hebben er een paar maar niet heel veel en het lekt niet. mij werd verteld dat de plekken na een keer of drie regenen weg zouden moeten zijn. Overigens is mij opgevallen dat waar vogelpoep heeft gezeten dat dat ook een licht plekje wordt. (tijdelijk?).  Ik maak mij er in ieder geval niet druk over.
fijn om te horen... en de vogelpoep spoelt er inderdaad ook wel weer af na een paar regenbuitjes. wij vegen de droge poep er af met de veger en de rest doet de regen wel ;)
nu kan je met een gerust hart genieten,
grtz bianc
Gelogd

dorus_jolan

  • Gast
Re:Cabanon voortent lichte erg lichte plekken met regen......
« Reactie #17 Gepost op: augustus 21, 2011, 12:40:20 pm »

Bij ons zijn de lichtere plekken na een aantal regenbuien verdwenen!
Wel trekt er water naar binnen via de punten waar de banden aan de achterzijde zijn vast gemaakt, het lijkt of het water naar binnen heveld via de 'touwtjes" aan de buitenkant. Dit zou nu na de derde keer over moeten zijn.
Gelogd

GJT

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.354
  • Merk Vouwwagen: HK Aero
Re:Cabanon voortent lichte erg lichte plekken met regen......
« Reactie #18 Gepost op: augustus 21, 2011, 04:20:49 pm »

Wij hadden in het begin ook wel een aantal lichte vlekken in het katoen. Deze zijn nu verdwenen. Wat me wel bevreemd is dat sommige mensen lekkage hebben. Wij hebben de moesson wel gehad afgelopen zomer en ook eerder in de meivakantie 2010. Nooit ergens een drup kunnen bekennen. Soms komt de binnentent per ongeluk tegen de buitentent aan door de kussens, ook daar nog nooit lekkage gehad.

Vogelpoep gewoon drogen en eraf borstelen. Evt lichtjes met een natte doek maar NIET gaan boenen. Dan krijg je (met name op het dak) lichte plekken van. Deze fout heb ik ook al eens gemaakt. Echter na boenen nog nooit lekkage gehad..

Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal