Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Dringend !!! Ervaringen cabanon columbia ivm lekkage doek?  (gelezen 5166 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

goofychick

  • Gast
Dringend !!! Ervaringen cabanon columbia ivm lekkage doek?
« Gepost op: juli 17, 2011, 08:42:09 pm »

Net terug met onze cabanon columbia......verslag volgt nog maar moeten met de tent terug.

Ten eerste: een verstel gaatje van een van de boogstokken totaal uitgescheurd......een gedeelte van de boogstok van de zonneluifel staan de randen van het uiteinde naar buiten toe en kan dus moeilijk op de andere stok....en de voortent vertoont rare vlekken, nou heb ik het niet over de vlekken die je hebt als je net de eerste buien krijgt op een nieuwe katoenen tent, maar het lijken op een soort vet vlekken, en er staat dus nu een grote T met regen op ons doek, bij de naad van het raam waar de keuken staat loopt er een hele rare vlek helemaal uit, en een paar lichtgevende vlekken alsof er hete olie op is gemorst.
Daarbij komt dat het doek aan de buitenkant zo pilt dat er weefsel vanaf rolt en we dus witte plekjes hebben.
Klopt dit???
Anderen er last van???
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re:Dringend !!! Ervaringen cabanon columbia ivm lekkage doek?
« Reactie #1 Gepost op: juli 17, 2011, 08:47:49 pm »

ook hier net terug uit de natte Vogezen maar wat jij allemaal omschrijft hebben we gelukkig niet! Wel afgelopen week enorm noodweer gehad trouwens...Zou gelijk maar contact opnemen met de Wit want het klinkt niet goed wat je omschrijft!

Succes ermee en laat nog even weten hoe dit afloopt!
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

goofychick

  • Gast
Re:Dringend !!! Ervaringen cabanon columbia ivm lekkage doek?
« Reactie #2 Gepost op: juli 17, 2011, 08:49:28 pm »

Sannie dus je herkent het niet.....???? K**!!!! En aan de andere kant blij want dan ben ik niet gek. Dat pillen herken je ook niet???
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re:Dringend !!! Ervaringen cabanon columbia ivm lekkage doek?
« Reactie #3 Gepost op: juli 17, 2011, 08:55:17 pm »

Nee, gelukkig niet, wel iets wat lichtere plekken maar niet schokkend of lichtgevend zoals jij ze omschrijft. Wat betreft doorslag hebben we eigenlijk ook weinig tot geen last van gehad, De binnententen waren op een gegeven moment wat klammig maar of dat nou door doorslag gekomen is weet ik niet.

Het enige wat wij hebben is dat we van 2 buizen de onderste stukjes er niet meer uit krijgen, gaan we van de week eens proberen met wat siliconen spray ofzo....
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

mvdkant

  • Gast
Re:Dringend !!! Ervaringen cabanon columbia ivm lekkage doek?
« Reactie #4 Gepost op: juli 18, 2011, 01:14:58 am »

die klammigheid heeft niets te maken met lekkage van het tentdoek (tenzij hij natuurlijk doorlekt) maar gewoon de luchtvochtigheid en het leven/slapen in je tent. hadden wij ook last van in onze vouwwagen.
overigens best wel redelijk droog te stoken met een goede kachel in je tent.
Gelogd

dorus_jolan

  • Gast
Re:Dringend !!! Ervaringen cabanon columbia ivm lekkage doek?
« Reactie #5 Gepost op: juli 18, 2011, 09:29:49 am »

Dat klamme komt idd gewoon door de luchtvochtigheid buiten.
De vlekken die je beschrijft hebben wij vooralsnog niet. We hebben er een keer een weekend mee gekampeerd en gaan begin augustus weer een week.
Wel hebben we die lichtere vlekken. Ook aan de dissel zijde van de vouwwagen had ik wat vreemde plekken bij het raam wat echt nat was maar daar letten we de volgende keer wat beter op.
Bij enige twijfel gewoon terug gaan naar de wit, je hebt er per slot van rekening een hoop geld voor betaald! Dan kunnen hun er zelf naar kijken aangezien hun er meer ervaring mee hebben dan wij.
Gelogd

goofychick

  • Gast
Re:Dringend !!! Ervaringen cabanon columbia ivm lekkage doek?
« Reactie #6 Gepost op: juli 31, 2011, 12:19:56 pm »

Ehhhhh volgens mij heb ik het nooit over klammigheid gehad, was dat het maar want dat hoort er bij de eerste keren.

Inmiddels zijn de foto's op gestuurd naar de Wit en Cabanon en er wordt een oplossing gevonden..........verder ook over het pillen van de stof gehad.......kan me toch niet herinneren dat mijn katoenen tent daar ooit last van heeft gehad.
Gelogd

dorus_jolan

  • Gast
Re:Dringend !!! Ervaringen cabanon columbia ivm lekkage doek?
« Reactie #7 Gepost op: juli 31, 2011, 08:07:21 pm »

@goofychick, ook hier zou ik graag foto's willen zien? zou dat kunnen?
Gelogd

Qwaqa

  • Gast
Re:Re: Re:Dringend !!! Ervaringen cabanon columbia ivm lekkage doek?
« Reactie #8 Gepost op: augustus 01, 2011, 10:56:02 am »

+1
@goofychick, ook hier zou ik graag foto's willen zien? zou dat kunnen?
Gelogd

zippey

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 101
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi DL 2013 groen
Re:Re: Dringend !!! Ervaringen cabanon columbia ivm lekkage doek?
« Reactie #9 Gepost op: augustus 01, 2011, 03:21:34 pm »



Ik heb ook last van het pillen van mijn tentdoek. Volgens mij hoort dat zeer zeker niet, het is mijns inziens een soort slijtage. Ook heb ik last van een aantal lichtere plekken tijdens regen. Op de foto is misschien het pillen te zien. Ik zit nu nog in Zuid Frankrijk, maar ik ga er zeker mee terug naar de Wit.

Verstuurd met Tapatalk
Gelogd
Cabanon Malawi DL 2013 groen
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal