Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Voet stuk Pivo de Luxe 1981  (gelezen 2606 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TheNewMacTrek

  • Gast
Voet stuk Pivo de Luxe 1981
« Gepost op: augustus 04, 2011, 10:14:04 am »

Hallo allemaal,

ben nieuw op dit forum en nieuw met een scout vouwwagen. Dus als ik iets stoms zeg, moeten jullie het me maar vergeven.
We hebben een Scout Pivo de Luxe uit 1981 gekregen van mijn overleden schoonvader. Echter nu zijn tijdens onze vakantie 2 weken geleden 2 onderdelen gesneuveld.
- De tafel die uit te klappen was tot plank en die neer te leggen is in het middenstuk waarop men slapen
- een schroef van 1 van de 4 poten onder de vouwagen om deze te stabiliseren. En dan bedoel ik daarmee de grote schroef die gedraaid moet worden om de poot te laten zakken.

Wie o wie kan mij helpen om hier nog een reserve-onderdeel van te krijgen.

Gelogd

caspar

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.053
Re:Voet stuk Pivo de Luxe 1981
« Reactie #1 Gepost op: augustus 04, 2011, 12:02:30 pm »

het tafelblad kan je als je handig bent zelf maken met bv multiplex
en zo,n stelpoot kan je zo nieuw kopen bij bv een aanhanger/auto shop of cara /vouwwagenhandel
Gelogd

TheNewMacTrek

  • Gast
Re:Voet stuk Pivo de Luxe 1981
« Reactie #2 Gepost op: augustus 04, 2011, 12:10:53 pm »

het tafelblad kan je als je handig bent zelf maken met bv multiplex
en zo,n stelpoot kan je zo nieuw kopen bij bv een aanhanger/auto shop of cara /vouwwagenhandel

Tafelblad zelf maken hebben we zelf inderdaad al over nagedacht om zelf te maken, maar wellicht dat ik deze ook ergens 2e hands zou kunnen kopen.
en zo'n stelpoot, kan ik die er dan zomaar zonder meer afhalen en een willekeurige andere er onder plaatsen?

bedankt voor je antwoorden btw.
Gelogd

caspar

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.053
Re:Voet stuk Pivo de Luxe 1981
« Reactie #3 Gepost op: augustus 04, 2011, 12:17:47 pm »

nou de wagen is uit 81 dus moeilijk te vinden denk ik en voor zo,n stelpoot ff er af halen en mee nemen ze hebben verschilende lengtes
Gelogd

TheNewMacTrek

  • Gast
Re:Voet stuk Pivo de Luxe 1981
« Reactie #4 Gepost op: augustus 04, 2011, 01:24:02 pm »

nou de wagen is uit 81 dus moeilijk te vinden denk ik en voor zo,n stelpoot ff er af halen en mee nemen ze hebben verschilende lengtes

Heb dus helemaal niet gekeken of zo'n stelpoot er af kan, maar dan is het al wat makkelijker en ga ik het nachecken. Dank voor de tip.
Ik dacht dat ik de schroef moest vervangen, maar zo'n complete stelpoot is natuurlijk makkelijker te vinden (hopelijk).
Gelogd

caspar

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.053
Re:Voet stuk Pivo de Luxe 1981
« Reactie #5 Gepost op: augustus 04, 2011, 08:49:26 pm »

Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal