Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Bouwjaar Jamet Louisiana nodig ivm aankoop zijwanden..  (gelezen 4095 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nobel

  • Gast
Bouwjaar Jamet Louisiana nodig ivm aankoop zijwanden..
« Gepost op: augustus 13, 2011, 06:26:55 pm »

Excuus als dit bericht niet juist geplaatst is,

Wij hebben een James Louisiana die volgens het tiende teken van het chassisnummer van 2002 zou zijn maar als we vervolgens foto's gaan bekijken op o.a marktplaats dan zijn de Jamet L vouwwagens van 2002 duidelijk anders.
De foto's van vouwwagens uit 2004 lijken hetzelfde behalve dat de aangeboden vouwwagen een lattenbodem had en dat heeft die van ons dan weer niet.

Onze Jamet heeft

*geen lattenbodem
*geen ruitjes in de ramen
*kleurstelling ecru, rood, blauw en ook de luifel is blauw
*Zijwanden kunnen niet ingeritst worden maar aan de buizen geklemd.

Wij zouden heel graag nog 2 zijwanden willen bestellen/ kopen voor in de luifel maar ik lees in andere berichten dat dit erg lastig is ...
Ik hoop dat iemand ons verder kan helpen.

bvd

Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.636
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re:Bouwjaar Jamet Louisiana nodig ivm aankoop zijwanden..
« Reactie #1 Gepost op: augustus 14, 2011, 07:12:35 pm »

Een foto doet wonderen...

Het chassisnummer van Jamet helpt  niet om een jaartal te ontcijferen. Ik kan alleen maar met je eens zijn dat het geen 2002-er is: hij lijkt niet qua kleuren niet op de onze en die komt wel uit 2002 en die heeft wel ruitjes in de ramen.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Bosje

  • Gast
Re:Bouwjaar Jamet Louisiana nodig ivm aankoop zijwanden..
« Reactie #2 Gepost op: augustus 14, 2011, 11:24:14 pm »

als ik de omschrijving hoor, dan is hij nagenoeg gelijk aan onze 'oude' vouwwagen (arizona) kwa kleurstelling, en die is van 2004.
Ook daar zat een zijwand bij, die je moest in klikken
Gelogd

Nobel

  • Gast
Re:Bouwjaar Jamet Louisiana nodig ivm aankoop zijwanden..
« Reactie #3 Gepost op: augustus 15, 2011, 03:32:50 pm »

Een foto doet wonderen...

Dat is dus het stomme we hebben net twee weken op de camping gestaan en niet 1 foto van de vouwwagen gemaakt...... :I..
Ik zal eens zoeken naar foto's van de vorige vakantie.
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Bouwjaar Jamet Louisiana nodig ivm aankoop zijwanden..
« Reactie #4 Gepost op: augustus 15, 2011, 11:26:11 pm »

misschien een idee om even via google op afbeeldingen te zoeken en dan even een linkje te plaatsen.

Ik heb je vraag over de zijwanden in het topic "gezocht" gezet en deze mag hier blijven staan ;)
Gelogd

Nobel

  • Gast
Re:Bouwjaar Jamet Louisiana nodig ivm aankoop zijwanden..
« Reactie #5 Gepost op: augustus 16, 2011, 11:38:42 am »


Geen eigen foto's maar dit is precies dezelfde vouwwagen behalve dat er hier een lattenbodem in zit en wij ons qua prijs niet voor kunnen stellen dat de vouwwagen qua prijs toen we hem kochten nog maar 5 jaar oud was.

http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/471943724/1
Gelogd

Angel

  • Gast
Re:Bouwjaar Jamet Louisiana nodig ivm aankoop zijwanden..
« Reactie #6 Gepost op: augustus 16, 2011, 12:58:25 pm »

Op de dissel staat ook een getal dit kan verwijzen naar het bouwjaar. Zondag even gecheckt bij de occassions bij vervat en dat kwam nagenoeg overeen. Het enige stukje onzekerheid dat zich voor kan doen is het volgende, wanneer er op de dissel 03 staat zou deze ook uit 2004 kunnen komen, omdat de dissel dan al eerder is gemaakt en het model pas in 2004 is afgemaakt.

Wij hebben zelf een Arizona gekocht via MP en daar werd bij gezegd dat deze uit 2001 kwam terwijl het een arizona 2000 is. het zou natuurlijk kunnen, maar het weekend het nummer op de dissel gecheckt en daar staat een nummer dat begint met 99 dus zal het wel een arizona uit 2000 zijn verwacht ik.
Gelogd

Nobel

  • Gast
Re:Bouwjaar Jamet Louisiana nodig ivm aankoop zijwanden..
« Reactie #7 Gepost op: augustus 18, 2011, 08:37:47 pm »

Bedankt voor de reacties.

Op de dissel staat helaas niks ..
 Ik ga maar eens bellen of we nog zijwanden kunnen bestellen en als we uitleggen dat die er niet ingeritst kunnen worden maar met behulp van
klemmetjes aan de stangen moeten worden bevestig dan hoop ik dat ze dat snappen.
Dan is het bouwjaar ook niet meer zo van belang..... hoop ik

Gelogd

KampeerFan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.324
Re:Bouwjaar Jamet Louisiana nodig ivm aankoop zijwanden..
« Reactie #8 Gepost op: augustus 18, 2011, 10:53:59 pm »

Bij onze Louisiana 2006 moeten de zijkanten ook bevestigd worden met klemmetjes, klittenband.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal