Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: frametekening van Jamet Arizona bj 2002  (gelezen 8268 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

fleurig

  • Gast
frametekening van Jamet Arizona bj 2002
« Gepost op: augustus 19, 2011, 01:25:27 pm »

Hallo Allemaal,

Dit is mijn eerste bericht en ik hoop dat ik alles goed doe.  :?

Kan iemand mij helpen aan een frametekening van de Jamet Arizona bj 2002.
Deze heb ik helaas niet meer in mijn bezit maar ik heb hem nodig omdat 1 van de buizen uit de voortent is stuk gegaan. Het schijnt dat een dealer geen buizen kan bestellen bij de jamet fabriek zonder een nummer van de buis.

Of is er misschien iemand die nog onderdelen van een Jamet Arizona bj 2002 heeft liggen. Het gaat om de buis, uit de voortent, die aan de linkerkant aan de vouwwagen vast gemaakt moet worden, aan de kant van de keuken.

Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen.
Gelogd

muis

  • Gast
Re:frametekening van Jamet Arizona bj 2002
« Reactie #1 Gepost op: augustus 19, 2011, 01:46:11 pm »

Gelogd

fleurig

  • Gast
Re:frametekening van Jamet Arizona bj 2002
« Reactie #2 Gepost op: augustus 19, 2011, 02:48:49 pm »

Volgens mij niet. Ik heb het hele forum al door gespit en kon niets vinden.  ;(
Of ik moet er overheen hebben gekeken.  :?
Gelogd

muis

  • Gast
Re:frametekening van Jamet Arizona bj 2002
« Reactie #3 Gepost op: augustus 20, 2011, 12:56:29 am »

http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/topic,2767.0.html hier een tekening van een iets oudere maar ik vraag me af of dat afwijkt qua maten? Misschien weet iemand anders dat :J
Gelogd

muis

  • Gast
Re:frametekening van Jamet Arizona bj 2002
« Reactie #4 Gepost op: augustus 20, 2011, 12:59:33 am »

 http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/topic,1872.0.html even omlaag daar staat er ook 1 uit 2000. Ik hoop dat je er iets mee kunt.
Gelogd

fleurig

  • Gast
Re:frametekening van Jamet Arizona bj 2002
« Reactie #5 Gepost op: augustus 20, 2011, 10:36:24 am »

Dank je wel voor het mee zoeken/ helpen  8)

Als ik alles goed begrepen heb (van een verkoper) dan ben ik opzoek naar; Een frametekening met hierop de doorsnede en nummers van de buizen.
Ik heb 1 tekening gevonden op de site met de doorsnede van de buizen, maar helaas zonder de nummers van de buizen erbij.
En waar ik eigenlijk ook wel benieuwd naar ben; veranderen de buizen ook ieder jaar? (maten , nummers, doorsnede) Lijkt mij toch niet.
Gelogd

KampeerFan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.324
Re:frametekening van Jamet Arizona bj 2002
« Reactie #6 Gepost op: augustus 20, 2011, 11:28:34 am »

Hallo Allemaal,

Dit is mijn eerste bericht en ik hoop dat ik alles goed doe.  :?

Kan iemand mij helpen aan een frametekening van de Jamet Arizona bj 2002.
Deze heb ik helaas niet meer in mijn bezit maar ik heb hem nodig omdat 1 van de buizen uit de voortent is stuk gegaan. Het schijnt dat een dealer geen buizen kan bestellen bij de jamet fabriek zonder een nummer van de buis.

Of is er misschien iemand die nog onderdelen van een Jamet Arizona bj 2002 heeft liggen. Het gaat om de buis, uit de voortent, die aan de linkerkant aan de vouwwagen vast gemaakt moet worden, aan de kant van de keuken.

Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen.


http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/topic,7892.0.html Ik heb hier mijn tekeningen neer gezet n.a.v. jou vraag. Ik hoop dat je hier iets mee kan!
Gelogd

Bosje

  • Gast
Re:frametekening van Jamet Arizona bj 2002
« Reactie #7 Gepost op: augustus 20, 2011, 12:15:00 pm »

http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/topic,7892.0.html Ik heb hier mijn tekeningen neer gezet n.a.v. jou vraag. Ik hoop dat je hier iets mee kan!

volgens mij is de defecte stok de  965DR, 22mm doorsnee.
staat op tekening 3 in de link van _Jeroen_

 
Gelogd

fleurig

  • Gast
Re:frametekening van Jamet Arizona bj 2002
« Reactie #8 Gepost op: augustus 20, 2011, 06:31:13 pm »

Wat geweldig dat er mensen mee denken en kijken.  8)

Ik heb ook gekeken naar jouw tekening Jeroen en ik heb hem voor de zekerheid opgeslagen.
Alleen ben ik bang dat de maat misschien anders is van de stok die ik nodig heb. Dit omdat ik gekeken heb in het boekje wat ik wel nog heb en daar staat in dat de louisiane een voortent heeft van 420 bij 300 en de arizona heeft een afmeting van 450 bij 320.
Misschien is het nummer in combinatie met de lengte van de buis (door opmeten) genoeg voor de dealer om te bestellen.

Bedankt voor jullie hulp!!
Gelogd

KampeerFan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.324
Re:frametekening van Jamet Arizona bj 2002
« Reactie #9 Gepost op: augustus 21, 2011, 09:52:07 am »

Wat geweldig dat er mensen mee denken en kijken.  8)

Ik heb ook gekeken naar jouw tekening Jeroen en ik heb hem voor de zekerheid opgeslagen.
Alleen ben ik bang dat de maat misschien anders is van de stok die ik nodig heb. Dit omdat ik gekeken heb in het boekje wat ik wel nog heb en daar staat in dat de louisiane een voortent heeft van 420 bij 300 en de arizona heeft een afmeting van 450 bij 320.
Misschien is het nummer in combinatie met de lengte van de buis (door opmeten) genoeg voor de dealer om te bestellen.

Bedankt voor jullie hulp!!

Graag gedaan hoor!

Ik vind het trouwens vreemd dat een dealer niet over dergelijke overzichtskaarten beschikt, van elk bouwjaar en type.
Gelogd

fleurig

  • Gast
Re:frametekening van Jamet Arizona bj 2002
« Reactie #10 Gepost op: augustus 21, 2011, 10:37:39 am »

Nou dat dachten wij dus ook!
Maar wij hebben nu al 3 dealers gehad die ons om een frametekening hebben gevraagd want zonder kunnen ze niets. Dat is toch raar. En de fabriek hoort toch ook te weten welke buizen er bij een vouwwagen van een bepaald bouwjaar horen!
1 dealer heeft contact met de fabriek gehad maar de fabriek moest een nummer van de buis hebben. Dus zonder tekening kon hij ook niets.  ;(
Gelogd

fleurig

  • Gast
Re:frametekening van Jamet Arizona bj 2002
« Reactie #11 Gepost op: augustus 22, 2011, 04:43:25 pm »

Eindelijk ben ik in het bezit gekomen van een frametekening van de Jamet Arizona bj 2002. :>
Ik zal het er bijvoegen want misschien heeft iemand anders er ook nog een keer iets aan.
Iedereen bedankt voor de hulp!
Gelogd

Bosje

  • Gast
Re:frametekening van Jamet Arizona bj 2002
« Reactie #12 Gepost op: augustus 22, 2011, 04:59:27 pm »

en daar heeft hij inderdaad een ander nummer!

succes nu. en vraag de dealer om sponsor te worden van dit forum, omdat zij als leverancier behoren te weten wat ze leveren/verkopen,
en jij deze speurtocht voor hen hebt opgezet, middels ons geweldige forum! :K :K
Gelogd

KampeerFan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.324
Re:frametekening van Jamet Arizona bj 2002
« Reactie #13 Gepost op: augustus 22, 2011, 08:09:09 pm »

Eindelijk ben ik in het bezit gekomen van een frametekening van de Jamet Arizona bj 2002. :>
Ik zal het er bijvoegen want misschien heeft iemand anders er ook nog een keer iets aan.
Iedereen bedankt voor de hulp!

Dat is goed nieuws! :)
Gelogd

muis

  • Gast
Re:frametekening van Jamet Arizona bj 2002
« Reactie #14 Gepost op: augustus 22, 2011, 10:04:40 pm »

@ fleurig, super zeg. Ik zet je schema ook bij de instructies :W :W
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal