Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: tip voor in een Scout  (gelezen 2660 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pietamientje

  • Gast
tip voor in een Scout
« Gepost op: augustus 19, 2011, 10:50:27 pm »

wij hadden eerst een scout mischien heb ik een tip voor je wij hadden op beugels van de keuken een anti slip plankje gemaakt dus geen extra opstapje
Gelogd

Prutser

  • Gast
Re:tip voor in een Scout
« Reactie #1 Gepost op: augustus 22, 2011, 08:40:54 am »

Is dat een blijvend opstapje dan, die er ook tijdens het rijden onder hangt?  Heb je er geen foto van toevallig?

Dat huidige opstapje is eigenlijk maar lomp ding die veel ruimte in beslag neemt in de wagen.
« Laatst bewerkt op: augustus 22, 2011, 08:42:52 am door Prutser »
Gelogd

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re:tip voor in een Scout
« Reactie #2 Gepost op: augustus 22, 2011, 07:57:24 pm »

Ik neem aan dat ze bedoelen dat ze een plankje hebben met een antislip bovenlaag.
Die bevestigen ze op de stalen buizen waar de keuken op rust tijdens het rijden, normaal schuif je deze in wanneer de keuken eraf is.
Die twee uitschuif buizen kunnen het gewicht denk ik makkelijk aan.

Hoewel als je het plankje gewoon op de buizen legt is het naar mij idee wel hoog (bijna gelijk aan de vloer van de PIVO) het voordeel van het gewone opstapje is dat je een trede op halverwege hebt en daardoor makkelijker instapt.
Misschien kun je het plankje op halverwege hangen door een constructie met metelen platen aan weerzijde.

Ik gebruikte bij onze PIVO het gewone opstapje ook bij het opzetten van de tent (ritsen vastmaken, tentdoek van de voortent eroverheen kwakken etc...)
daarnaast werd het nog wel eens als tafel of stoel gebruikt door onze kinderen (multifunctioneel ding)
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

Prutser

  • Gast
Re:tip voor in een Scout
« Reactie #3 Gepost op: augustus 22, 2011, 09:12:34 pm »

Ja precies, wat jij zegt dacht ik ook al.

En inderdaad, ik gebruik 'm ook om bij de nok van de tent te kunnen komen.  Ik heb dus ook een PIVO.

Ik moet wel zeggen dat die opstapje niet echt gebruiksvriendelijk zijn als je er met blote voeten op staat.....daar kan ik misschien wel eens keer keer iets op verzinnen.
Gelogd

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re:tip voor in een Scout
« Reactie #4 Gepost op: augustus 22, 2011, 09:22:56 pm »

Bij die van ons zat volgens mij nog de originele.
Mooi wit gelakt staal en een rubber matje bovenop, dat stond heerlijk en stabiel ook op de blote pootjes  :#
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

Prutser

  • Gast
Re:tip voor in een Scout
« Reactie #5 Gepost op: augustus 23, 2011, 08:17:19 am »

Zo'n rubber matje is misschien wel een idee......Komt goed.....
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal