Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: inklappen wagenbak jamet louisiana  (gelezen 3153 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

berkenbos

  • Gast
inklappen wagenbak jamet louisiana
« Gepost op: augustus 21, 2011, 02:10:35 pm »

hallo wie heeft er tips om de wagenbak netjes in teklappen bij ons schuiven steeds de matrassen kan je deze bijvoorbeeld vastzetten en we houden een hoop tentdoek over we hallen de bankmatrasjes eruit moeten deze blijven zitten.
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re:inklappen wagenbak jamet louisiana
« Reactie #1 Gepost op: augustus 21, 2011, 08:28:26 pm »

Wij hebben geen Jamet dus ik kan je alleen vertellen hoe we het met de Cabanon doen! Zitten er geen riempjes om de matrassen op hun plek te houden? Bij de cabanon moeten idd de bank kussens eruit en we vouwen het tentdoek zo netjes mogelijk, eerst de voorkant over de buizen naar achteren en dan de achterkant andersom, daarna doen we de zijkanten naar de nok toe en inklappen maar!
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

KampeerFan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.324
Re:inklappen wagenbak jamet louisiana
« Reactie #2 Gepost op: augustus 21, 2011, 09:04:31 pm »

hallo wie heeft er tips om de wagenbak netjes in teklappen bij ons schuiven steeds de matrassen kan je deze bijvoorbeeld vastzetten en we houden een hoop tentdoek over we hallen de bankmatrasjes eruit moeten deze blijven zitten.

*
De matrassen hoor je vast te zetten met linten die je er over heen spant. Als het goed is zitten er openingen (onder het matras) in de binnentent van je slaapcabine.
*
De bankkussens haal je i.d. weg met inklappen. b.v. in de wagenbak of bovenop onder het dekzeil.
*
Als alleen de wagenbak nog staat, het voorste tentdoek omhoog werken en over het dak vouwen, netjes in een punt en tot op de helft. Doe dit ook met de achterkant! Als je de wagen dan inklapt ben je bijna al je tentdoek kwijt!

Succes!!
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.636
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re:inklappen wagenbak jamet louisiana
« Reactie #3 Gepost op: augustus 21, 2011, 10:19:04 pm »

Bankkussens wel losritsen, niet weghalen. Hooguit een klein stukje naar binnen schuiven.

Het overgebleven doek rollen wij in plekken die ruimte hebben. Lastig uit te leggen, maar erg belangrijk is om goed te kijken waar die ruimte is. In elk geval naast de bovenste plank is veel ruimte en in de 'oksel' nadat je de eerste plank hebt ingeklapt is ook ruimte.

Als alles goed ligt kan je eea voorzichtig (!) aanduwen, het eindresultaat kan vrijwel horizontaal liggen.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

berkenbos

  • Gast
Re:inklappen wagenbak jamet louisiana
« Reactie #4 Gepost op: augustus 23, 2011, 08:14:58 pm »

dank je wel voor de tips
Gelogd

ff

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 468
  • Merk Vouwwagen: (ex) Jamet Louisiana
    • FF.FM
Re:inklappen wagenbak jamet louisiana
« Reactie #5 Gepost op: augustus 23, 2011, 08:49:17 pm »

Bankkussens wel losritsen, niet weghalen. Hooguit een klein stukje naar binnen schuiven.

Het overgebleven doek rollen wij in plekken die ruimte hebben. Lastig uit te leggen, maar erg belangrijk is om goed te kijken waar die ruimte is. In elk geval naast de bovenste plank is veel ruimte en in de 'oksel' nadat je de eerste plank hebt ingeklapt is ook ruimte.

Als alles goed ligt kan je eea voorzichtig (!) aanduwen, het eindresultaat kan vrijwel horizontaal liggen.

Ik moet het linkerbankkussen in het bankje zelf leggen, anders ligt de rechtermatras al scheef erop.
Hoe krijg je dat dan voor elkaar?
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.636
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re:inklappen wagenbak jamet louisiana
« Reactie #6 Gepost op: augustus 24, 2011, 09:15:38 am »

Passen, meten en heel goed kijken. Tja, het is denk ik een gevoel. Ik heb de luxe dat ik de klapkar bij ons oude huis in mijn garage kon klappen... Dus ik kon daar naar hartelust mee experimenteren. Ik heb er wel een paar avondjes in gestoken. Uitlegen blijkt erg lastig...
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal