Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: passende hoeslakens voor bed Livingstone  (gelezen 2835 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

heartware

  • Gast
passende hoeslakens voor bed Livingstone
« Gepost op: september 07, 2011, 01:27:04 pm »

Prachtig dat king-size bed in de Livingstone tenttrailer van Aart Kok maar hoe kom je aan passende hoeslakens. Ik ga er maar wat in elkaar knutselen. Heeft iemand daar briljante tips voor?  I:
« Laatst bewerkt op: september 07, 2011, 07:48:21 pm door heartware »
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re:passende hoeslakens voor bed Livingstone
« Reactie #1 Gepost op: september 07, 2011, 01:52:53 pm »

« Laatst bewerkt op: september 07, 2011, 01:56:03 pm door NielsP »
Gelogd

jim1

  • Gast
Re:passende hoeslakens voor bed Livingstone
« Reactie #2 Gepost op: september 07, 2011, 01:56:41 pm »

Hoi hoi nou ik heb hetzelfde probleem wij hebben een zambezi riverlodge met extra groot bed, was gister op internet aan het kijken en er bestaan idd grote hoezen 2,20 bij 2 meter maar dat is niet het probleem, het bed loopt aan het einde rond, dat is toch bij de livingstone ook? Ik ben ook nog aan het bedenken van hoe of wat hahahah :) Want jij wilt hem wel strak hebben, grappig dat jij dit nu schrijft was er gister mee bezig wij hebben zaterdag onze vw opgehaald. Groetjes Susanne
Gelogd

heartware

  • Gast
Re:passende hoeslakens voor bed Livingstone
« Reactie #3 Gepost op: september 07, 2011, 06:42:24 pm »

Precies Susanne het vergrote bed loopt aan de onderkant rond uit en dat is het probleem. Ik heb inmiddels bij Zeeman twee  mooie percal hoeslakens gekocht voor 7,99 per stuk in de maat 2.00 (wat de goede breedte is) bij 1.40.

Als we de Livingstone hebben (eind april volgend jaar) ga ik de twee aan elkaar genaaide lakens op het bed leggen en dan met spelden aangeven hoe het moet lopen ... en dan maar vaststikken. De hoogte klopt ook niet dus daar moet ik denk ik ook iets aan wijzigen. Alle tips zijn welkom. Op internet vond ik deze tip:http://sewing.about.com/od/homedecprojects/ss/fittedsheet.htm

Proficiat met jullie nieuwe vouwwagen trouwens!
Anette
Gelogd

jim1

  • Gast
Re:passende hoeslakens voor bed Livingstone
« Reactie #4 Gepost op: september 08, 2011, 08:15:21 am »

Leuk dat jullie je vw in april krijgen heerlijk vooruitzicht. Ik zal eens op de site kijken.
Ik heb gelukkig grote hoeslakens thuis en dan proberen om er eentje om te doen eens kijken wat het doet.
WIj willen misschien in het najaar nog weg en anders wordt het volgend jaar.
En ja het is even passen en meten hahaha! En waarschijnlijk de naaimachine of ik laat het maken door iemand.
Ben benieuwd wat jouw constructie gaat worden hahah! Succes!!
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal