Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Aart Kok Tundra  (gelezen 5746 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

paddy4u

  • Gast
Aart Kok Tundra
« Gepost op: oktober 02, 2011, 04:55:09 pm »

Heeft er iemand ervaring met de Aart Kok Tundra?
En in het biezonder het opzetten en afbreken. Een van onze hoofvereisten bij onze volgende aankoop is de op- en afbreektijd aanzienlijk in te korten.
Bij ons bezoek aan Dewit in Schijndel stelde de verkoper dat die tijden best kunnen oplopen bij de Tundra. Hij vermelde ook dat de voorste boogstok de neiging had te verschuiven waardoor de de spanning van de voortent ging en er als een zak ging bijhangen.
Gelogd

Angel

  • Gast
Re:Aart Kok Tundra
« Reactie #1 Gepost op: oktober 03, 2011, 07:36:19 am »

Moet je misschien eens bij Erica in Zeist gaan kijken en navraag doen. Die hebben een aantal Aart Koks staan en vast ook wel de Tundra. De Wit zal misschien niet erg optimistisch zijn over de Aart Kok, want volgens mij verkopen zijn dat merk namelijk niet.
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re:Aart Kok Tundra
« Reactie #2 Gepost op: oktober 03, 2011, 12:08:35 pm »

De wit verkoopt ook Aart Kok hoor! Paddy4u heeft daar ook al met de verkoper gesproken zo te lezen maar het kan natuurlijk nooit kwaad om je elders nog eens te laten informeren.

Ze zijn ook op de Kampeerbeurs te bewonderen.
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

campingloge

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 386
  • Merk Vouwwagen: Opblaasbare Kyte Full Options
Re:Aart Kok Tundra
« Reactie #3 Gepost op: oktober 03, 2011, 08:59:51 pm »

Klepklap kampeert in een Tundra. Misschien kun je een PB'tje sturen.
Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.358
  • Merk Vouwwagen: CCCX
Re:Aart Kok Tundra
« Reactie #4 Gepost op: oktober 03, 2011, 09:09:19 pm »

Mijn ervaring is dat ze bij de Wit open en eerlijk comminiceren over de merken die ze zelf verkopen. De voordelen, maar zeker ook de nadelen, van elk model komen aan bod. Maar helaas willen we die laatste niet horen :N, want wat we kopen moet perfect zijn :J.

Ze kunnen wel zeggen dat de Tundra snel op te zetten is, maar als dat vervolgens niet zo blijkt te zijn ben je ook niet blij. Rest dus inderdaad op het forum te zoeken naar gebruikers van het gewenste exemplaar, maar dan geldt nog steeds dat 'snel' niet voor iedereen hetzelfde begrip is.
« Laatst bewerkt op: oktober 03, 2011, 09:11:39 pm door nunogconway »
Gelogd

Klepklap

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 198
  • Merk Vouwwagen: HK Spacer 2003
Re:Aart Kok Tundra
« Reactie #5 Gepost op: oktober 13, 2011, 05:06:17 pm »

Tja, ik heb het geloof ik ook al ergens gezegd: wij zijn niet zo snel met het klappen  ::). De wagen zelf is snel op te zetten. Keuken eraf (kan ook blijven zitten, maar hebben wij nog niet gedaan), klap linksaf, klap rechtsaf, binnen het puntdakje vastzetten aan de voorkant en achterkant en haringen vastslaan. Dan kun je al overnachten. De voortent is ook snel op te zetten, maar dat vergt oefening. Je hebt maar 1 boogstok en de kunst is om hem netjes in het midden te houden en te stellen met verstelbare pootjes van die boogstok. Onze ervaring is dat dit het makkelijkste gaat met het grondzeil ingeritst. Wij hebben dan nog de serreluifel en dat is weer hetzelfde verhaal, alleen zonder grondzeil.
Ik durf niet te zeggen hoe lang we met alles bezig zijn. Maar wel dat bij ons de meeste tijd toch gaat zitten in het plaatsen en in- en uitpakken van alle spullen. Niet in het opzetten van de vouwwagen. Ik heb er vertrouwen in dat dat stukje, naarmate je meer ervaring krijgt en meer feeling met de tent, steeds sneller gaat. Wat ook irritant veel tijd kost is het schoonmaken van de haringen, slikranden en grondzeil. Maar dit heb je bij alle dubbelklappers volgens mij.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal