Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: Aanschaf tenttrailer  (gelezen 17843 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wijnand

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 604
  • Merk Vouwwagen: Trigano Itinea
  • 2011: Trigano Alpha 2021: Trigano Itinea
Re:Aanschaf tenttrailer
« Reactie #15 Gepost op: oktober 26, 2011, 08:23:26 pm »

Bedenk wel dat je daar niet altijd een objectief antwoord krijgt.

Gelukkig heeft hier niemand last van promotiedrang van zijn eigen merk/type vouwwagen en zijn de reacties altijd zuiver objectief :O :#
« Laatst bewerkt op: oktober 26, 2011, 08:25:07 pm door wijnand »
Gelogd

campingloge

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 386
  • Merk Vouwwagen: Opblaasbare Kyte Full Options
Re:Aanschaf tenttrailer
« Reactie #16 Gepost op: oktober 26, 2011, 10:26:23 pm »

Hier heb je geen censuur van   fabrikant, leverancier of sponsor. Dat is een groot verschil...
Gelogd

Spiegelbeeld

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 724
  • HK Cocoon, klappen doe je pas onder Lyon
Re:Aanschaf tenttrailer
« Reactie #17 Gepost op: oktober 27, 2011, 08:43:42 am »

Een forum. zoals deze, is toch een prima manier om objectieve info te verzamelen?

Er zijn hier veel enthousiastelingen die vaak serieus reageren op allerlei vragen.

Vouwwagens zijn een relatief weinig voorkomend kampeermiddel, dus heel veel info is er nu ook weer niet over te vinden.

 
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Aanschaf tenttrailer
« Reactie #18 Gepost op: oktober 27, 2011, 08:54:27 am »

Het Zambezi forum staat nu wel helemaal los van Aart Kok.
Gelogd

Richard

  • Gast
Re:Aanschaf tenttrailer
« Reactie #19 Gepost op: oktober 27, 2011, 01:41:14 pm »

Een forum. zoals deze, is toch een prima manier om objectieve info te verzamelen?

Er zijn hier veel enthousiastelingen die vaak serieus reageren op allerlei vragen.

Vouwwagens zijn een relatief weinig voorkomend kampeermiddel, dus heel veel info is er nu ook weer niet over te vinden.

 

Nou hier op het forum is wel heeeeel erg veeeeeeeeel te vinden over de diverse merken....
maar of je nou daar wijzer van wordt...kun je beter op een klapweekend langskomen en daar de diverse merken bekijken..en praten,voelen kijken en vooral veel praten met de bezitters...
En hier op het forum heel veel gerichte vragen stellen
sucses...
Gelogd

Spiegelbeeld

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 724
  • HK Cocoon, klappen doe je pas onder Lyon
Re:Aanschaf tenttrailer
« Reactie #20 Gepost op: oktober 27, 2011, 02:13:38 pm »

Nou hier op het forum is wel heeeeel erg veeeeeeeeel te vinden over de diverse merken....
maar of je nou daar wijzer van wordt...kun je beter op een klapweekend langskomen en daar de diverse merken bekijken..en praten,voelen kijken en vooral veel praten met de bezitters...
En hier op het forum heel veel gerichte vragen stellen
sucses...

Als je een goede vraag stelt dan krijg je meestal een prima antwoord waar je veel wijzer van wordt, dat is voor mij afdoende.

Van zo'n klapweekend krijg ik eerlijk gezegd de kriebels, moet er niet aan denken om met zo'n hele horde op een regenachtig grasveld de hele dag naar elkaars klapkar te kijken en daar oeverloos over te ouwehoeren.  Iedereen die dat wel leuk vindt moet dat natuurlijk vooral doen, maar mij zul je daar niet snel aantreffen.
Gelogd

Angel

  • Gast
Re:Aanschaf tenttrailer
« Reactie #21 Gepost op: oktober 27, 2011, 02:21:54 pm »

Het woord Klapweekend valt weer is er al iets bekend over het voorjaarsweekend?  :off
Gelogd

MvA

  • Gast
Re:Aanschaf tenttrailer
« Reactie #22 Gepost op: oktober 27, 2011, 02:48:26 pm »

Hoi,

Moet wel even kwijt dat ik aangenaam verrast was door het aantal serieuze reacties op mijn vraag  :)  Men wil graag advies geven en zijn/haar eigen ervaringen delen en daar was het mij ook om te doen. Ik denk dat iedereen die hier een vraag stelt heus wel snapt dat je altijd een lichtelijk gekleurd beeld krijgt voorgeschoteld maar dat mag ook. Het is aan de vraagsteller om daar datgene uit te vissen waar je wat mee kunt. Vind ik... 8)

Wij gaan eind deze week beslissen of het de 3Dog wordt. AartKok is al afgevallen, geen goed gevoel meer bij. Holtkamper vinden we erg mooi maar zitten wat ons betreft teveel haringen bij. Mocht iemand dat kunnen weerleggen, dan sta ik er open voor want het ligt op de route en daar zouden we eventueel ook nog langs kunnen gaan.
Hellup, best wel eng zo'n beslissing met onze (niet!) ervaring  :) haha.

Zal wel blij zijn wanneer we de beslissing eenmaal genomen hebben, dat getwijfel steeds... :?
Gelogd

Spiegelbeeld

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 724
  • HK Cocoon, klappen doe je pas onder Lyon
Re:Aanschaf tenttrailer
« Reactie #23 Gepost op: oktober 27, 2011, 03:19:35 pm »

Toch nog even gekleurd je mening over Holtkamper en haringen proberen te beinvloeden. I:

Onze HK-er staat prima met 4 haringen, meer is niet nodig bij normaal weer. Als we overnachten en er is niets bijzonders dan gebruiken we helemaal geen haringen.
Gelogd

jsteijn

  • Gast
Re:Aanschaf tenttrailer
« Reactie #24 Gepost op: oktober 27, 2011, 04:21:27 pm »

Holtkamper vinden we erg mooi maar zitten wat ons betreft teveel haringen bij. Mocht iemand dat kunnen weerleggen, dan sta ik er open voor want het ligt op de route en daar zouden we eventueel ook nog langs kunnen gaan.
Hellup, best wel eng zo'n beslissing met onze (niet!) ervaring  :) haha.


ik weet niets van Haringen, wel van slapen. Las hierboven al dat iemand het had over de lichte kleur doek van HK. Dat wil ik nog een keer meegeven als aandachtspunt. Geen idee of jullie kindjes hebben of gevoelig zijn voor licht, maar ik weet uit ervaring dat het om 06.00 uur inde zomer echt al licht wordt en dan kun je er erg ongevraagd wakker van worden  :J

Succes met beslissen.
Gelogd

Boompje

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 184
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper
  • Kytetje, Boompje maar liever geen beestjes
Re:Aanschaf tenttrailer
« Reactie #25 Gepost op: oktober 27, 2011, 04:25:18 pm »

Toch nog even gekleurd je mening over Holtkamper en haringen proberen te beinvloeden. I:

Onze HK-er staat prima met 4 haringen, meer is niet nodig bij normaal weer. Als we overnachten en er is niets bijzonders dan gebruiken we helemaal geen haringen.

Daar sluiten we ons bij aan. Weliswaar met 6 haringen die er wel altijd alle 6 in moeten, maar toch......

Als je ergens wat langer staat heb je toch ook nog tijd zat om eventueel die andere ook te plaatsen. Heb je nog wat te doen ook.  :J
Gelogd
Quitters never win, winners never quit

retteketed

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Holtkamper Cocoon S 2011
Re:Aanschaf tenttrailer
« Reactie #26 Gepost op: oktober 27, 2011, 07:14:12 pm »

Las hierboven al dat iemand het had over de lichte kleur doek van HK. Dat wil ik nog een keer meegeven als aandachtspunt. Geen idee of jullie kindjes hebben of gevoelig zijn voor licht, maar ik weet uit ervaring dat het om 06.00 uur inde zomer echt al licht wordt en dan kun je er erg ongevraagd wakker van worden  :J

Succes met beslissen.

dit was juist bij ons de rede om voor HK te kiezen boven de livingstone.
Na jaren gekampeerd te hebben in een dewaard waarbij tentkleur wat donker is, juist voor lichte tentstof gekozen.
savonds heb je weinig licht nodig om veel te kunnen zien, immers het licht weerkaatst op de luifel en binnenkant.

Smorgen is het snel licht, vinden we ook prettig, we zijn ochtend-mensen dus is dit niet zo storend.

dus het blijft ook hierin persoonlijk.

PS, je kunt de binnentent een kleurtje geven, eenvoudig met textielverf en koudwater. :O
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re:Aanschaf tenttrailer
« Reactie #27 Gepost op: oktober 27, 2011, 08:26:15 pm »


PS, je kunt de binnentent een kleurtje geven, eenvoudig met textielverf en koudwater. :O
:J :J Ja gaat heel goed onze binnen hemel hebben we deze zomer ook zo gekleurd. Wel even bij zeggen dat je wel ruim water en kleurstof moet gebruiken.
Gelogd

campingloge

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 386
  • Merk Vouwwagen: Opblaasbare Kyte Full Options
Re:Aanschaf tenttrailer
« Reactie #28 Gepost op: oktober 27, 2011, 09:42:23 pm »

En bedenk ook dat een Holtkamper op een warme dag het koelste plekje op de camping is. Voor mij ook niet zo'n donker hol, zeker niet met het vaak sombere weer in Nederland.
Gelogd

MvA

  • Gast
Re:Aanschaf tenttrailer
« Reactie #29 Gepost op: oktober 29, 2011, 04:33:43 pm »

We hebben de knoop doorgehakt. Het wordt een Traildog van 3Dog.
We hebben voor olijfgroen gekozen met een zandkleur dak, niet te donker en niet te licht  ;)
Ben er heel blij mee, tvoelt goed.

Waarom?
De uitstraling spreekt ons wel aan, net ff wat anders.
Doordat hij zo hoog is, voelt het ruimtelijk.
Er zit een geweldig bed in.
Het is erg degelijk allemaal.
Lekkere korting.
Veel bergruimte.
Mogelijkheid tot uitbreiden, mochten we dat willen.
Snelle opzetter.
Mensen in Vriezeveen hebben een prettige manier van verkopen, niet opdringerig.
En verder, niet onbelangrijk, ook door ons gevoel laten leiden.

Bedankt voor jullie adviezen, leuke site, zal hier nog wel vaak rondstruinen!

Groetjes  :zw
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal