Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: L: Echternach: Consdorf: Camping "La Pin?de"  (gelezen 17716 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Boompje

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 184
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper
  • Kytetje, Boompje maar liever geen beestjes
Re:L: Echternach: Consdorf: Camping "La Pin?de"
« Reactie #15 Gepost op: augustus 30, 2011, 07:34:25 pm »

Wij zijn onze vakantie dit jaar begonnen op deze camping, ook n.a.v. deze recensies. Wat de campingeigenaar betreft, blijkbaar hoorde het humeur bij de overdracht, want ook bij huidige beheerder kon er geen lachje van af.  :N  Of is dat misschien iets typisch voor Luxemburg ? Je gaat het bijna denken want zoiets simpels als iemand een goede reis wensen bij vertrek bleek al te lastig.  :zw Maar goed, dit gemopper doet de camping zelf te kort. Is een mooie camping, mooie plaatsen (als je ff oplet want ze zijn niet allemaal even groot of vlak!) en prima sanitair. Feit dat je vanaf de camping al aan hele mooie wandeltochten kan beginnen is zeker een prĂ©. Zou er denk ik niet mijn hele zomervakantie door willen brengen maar voor een meivakantie of zoals wij voor de eerste 2 nachten van de vakantie een prima optie!
Gelogd
Quitters never win, winners never quit

bernie

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 283
  • Merk Vouwwagen: Alpen Kreuzer parade SL. En nu Raclet Safari GL
Re:L: Echternach: Consdorf: Camping "La Pin?de"
« Reactie #16 Gepost op: september 17, 2011, 11:07:27 pm »

Nog nooit van deze camping gehoord, terwijl ik er toch een keer of 6 a 7 geweest ben. Dat was toen wij nog in Bollendorf op de camping kwamen. Dat is aan de Duitse kant zeg maar. Maar wij waren toch wel van plan om nog eens die kant op te gaan dus dank u wel voor de tip!!!
Gelogd

STF

  • Gast
Re:L: Echternach: Consdorf: Camping "La Pin?de"
« Reactie #17 Gepost op: september 18, 2011, 03:13:48 am »

Hij ligt ook een beetje verscholen in Consdorf. ;)
In het dorp bij garage Michel (grasmaaier firma) afslaan, vervolgens het weggetje uitrijden langs de begraafplaats en sportvelden.
Gelogd

Ccindy

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.450
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL 2017
Re: L: Echternach: Consdorf: Camping "La Pin?de"
« Reactie #18 Gepost op: januari 06, 2013, 03:53:35 pm »

Zijn er afgelopen jaar nog forumleden op deze camping geweest? Vroeg me af of dit een leuke bestemming zou zijn voor de meivakantie. Voorwaarde is wel dat er voldoende speelkameraadjes zijn, want we hebben maar 1 zoon (6 jaar).
Gelogd
Don't be afraid to fail, be afraid not to try
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal