Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Jametic 4x4 en gekrompen tentdoek  (gelezen 2647 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

noudje

  • Gast
Jametic 4x4 en gekrompen tentdoek
« Gepost op: februari 06, 2012, 07:14:11 pm »

Goedenavond Allemaal,

Wij een gezin met 2 kinders hebben vorig jaar bij Vervat te Rotterdam een nieuwe Jametic 4x4 aangeschaft. Helemaal trots en blij hebben we deze uiteraard alvorens met vakantie te zijn gegaan geprobeerd met opzetten ed.

Juli , Augustus 2011 zijn we op tour gegaan door Frankrijk echt een heerlijke tijd gehad met af en toe een kleine regenbui die de pret niet mocht drukken. Tot mijn verbazing tegen het eind van de vakantie keek ik op een van de hoeken die gestikt is naar buiten...Bleek dat Jametic het verkeerde of een ander kwaliteit tent doek heeft gebruikt waardoor het doek krimpt met droging nadat het nat is geweest van een regenbui.

Nadat wij de vakantie hadden afgerond hebben wij contact opgenomen met Vervat en daar de vouwwagen ingeleverd ter reparatie dit was ongeveer eind augustus 2011.
Na ongeveer een week of anderhalf werd ik gebeld met de vraag of ik de vouwwagen wilde komen halen ivm het faillissement van Vervat.
Erg naar allemaal voor de mensen van Vervat maar de vouwwagen was nog niet gerepareerd wij werden verzocht door Vervat om contact op te nemen met de importeur Ubachs te Kerkkrade.
Om een lang verhaal kort te houden is onze vouwwagen nog steeds niet gerepareerd en krijgen we van Ubachs steeds te horen dat ze zitten te wachten op een doorstart van Vervat die ons probleem dan verder afhandelt. Om heel eerlijk te zijn heb ik er niet meer zo'n vertrouwen in en krijg het gevoel dat ze bij Ubachs me met een kluitje het riet in sturen terwijl er 2 jaar fabrieks garantie op de vouwwagen zit.
Mijn vraag is eigenlijk zijn er mensen met een dergelijk verhaal die nog steeds zitten te wachten of zijn jullie wel netjes behandeld ? Hoe lang moet je als je een nieuwe vouwwagen koopt de fabriek / Importeur de kans geven om tot reparatie over te gaan.

Graag uw reacties en alvast bedankt.?

Met vriendelijke groeten,

Noudje ( nieuw op het forum )

Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.270
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Jametic 4x4 en gekrompen tentdoek
« Reactie #1 Gepost op: februari 06, 2012, 07:51:50 pm »

Op zich is het wel normaal dat doek krimt maar niet zoveel dat de boel niet meer past.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Richard

  • Gast
Re: Jametic 4x4 en gekrompen tentdoek
« Reactie #2 Gepost op: februari 06, 2012, 07:58:26 pm »

Als het doek nat wordt zal het krimpen, het doek trekt dan dicht zoadat er geen regen naar binnenkomt.
Is het doek nog nat als je inpakt (kans op schimmel) en je wilt de volgende dag weer opbouwen op een andere camping zal het doek idd moeilijk over de buizen gaan en wellicht te kort zijn. Zou dit een oorzaak kunnen zijn van je probleem?
Heb je het doek nu helemaal droog? zou je het kunnen proberen ergens in een schuur/hal de vouwwagen eens op te bouwen, kijken of het probleem nog steeds speelt.

Wellicht als het probleem zich nog steeds voordoet ff de rechtbijstand inschakelen, die weten wat ze doen en kunnen mss er een spoedje van maken ivm komende vakantie's...bij Ubachs of een ander mogelijkheid aaanbieden als oplossing :zw
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Jametic 4x4 en gekrompen tentdoek
« Reactie #3 Gepost op: februari 07, 2012, 06:51:24 am »

Zet in ieder geval alvast je rechtsbijstand verzekering aan het werk. Heb je alvast brieven etc. klaar liggen. Of stuur er alvast eentje naar Ubachs omdat vervat faiiliet is. Dan krijg je wel een reactie en is er beweging in de zaak.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

noudje

  • Gast
Re: Jametic 4x4 en gekrompen tentdoek
« Reactie #4 Gepost op: februari 07, 2012, 01:18:05 pm »

Mijn Besten,

Het is een productie fout in de lijn van Jametic 4x4 en de outdoor al deze wagens hebben hier last van ik heb verder gezocht op dit forum en ik kwam al een eerder topic hierover tegen. Vriendelijk bedankt voor de reacties.

Grr Noudje
Gelogd

jelijn

  • Gast
Re: Jametic 4x4 en gekrompen tentdoek
« Reactie #5 Gepost op: februari 08, 2012, 05:11:42 pm »

Wij hebben ook een 4x4 uit 2011 en geen problemen met het tentdoek, en ja hij is al vaak (erg) nat en weer (erg) droog geweest! Maar is inderdaad wel bij meedere wagens geconstateerd, vandaar ook de terugroepactie. Hoop voor jullie dat er snel een oplossing komt voor "het vervat-verhaal".
 
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal