Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: tegen zere haringstoottenen  (gelezen 3335 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

faba

  • Gast
tegen zere haringstoottenen
« Gepost op: februari 28, 2012, 02:42:33 pm »

Hey, ik las ergens op een ander forum een tip van iemand om te vermijden dat je je tenen nogal eens pijnlijk kan stoten tegen je eigen haringen. Afgesneden halzen van plasic flessen. Kan je voor het vervoer in mekaar schuiven, lichtgewicht en nemen niet veel plek in op die manier.  :K Voor het afspannen, lijntje erdoor en dan de haring inkloppen, zelfgemaakte flessenstolp erover en klaar is kees.  :>
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: tegen zere haringstoottenen
« Reactie #1 Gepost op: februari 28, 2012, 02:54:06 pm »

Je kunt ook gewoon de haringen helemaal in de grond slaan. Weinig kans op tenen stoten. Zelf heb ik overigens altijd wat om de voeten, dus weinig last. Trouwens als je de tenen stoot, loop je ook zo'n beetje over de scheerlijnen heen.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

ILOnA_013

  • Gast
Re: tegen zere haringstoottenen
« Reactie #2 Gepost op: februari 28, 2012, 03:03:51 pm »

Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.639
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: tegen zere haringstoottenen
« Reactie #3 Gepost op: februari 28, 2012, 03:42:56 pm »

Hey, ik las ergens op een ander forum een tip van iemand om te vermijden dat je je tenen nogal eens pijnlijk kan stoten tegen je eigen haringen. Afgesneden halzen van plasic flessen. Kan je voor het vervoer in mekaar schuiven, lichtgewicht en nemen niet veel plek in op die manier.  :K Voor het afspannen, lijntje erdoor en dan de haring inkloppen, zelfgemaakte flessenstolp erover en klaar is kees.  :>

Zitten daar dan geen scherpe randen aan... Het middel lijkt me dan erger dan de kwaal.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

panevino

  • Adminiklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.316
  • Merk Vouwwagen: HK Flyer Bedouin
Re: tegen zere haringstoottenen
« Reactie #4 Gepost op: februari 28, 2012, 04:08:23 pm »

Heb ook wel gezien dat men oude tennisballen een inkeping had gegeven en deze over de haring vast hadden zitten. Mij teveel werk, maar wel een goed systeem.
Gelogd
// Marcellino Pane e Vino \\

Boes

  • Gast
Re: tegen zere haringstoottenen
« Reactie #5 Gepost op: maart 03, 2012, 11:29:02 am »

een plastic flesje is misschien nog wel gevaarlijker dan de haring zelf.
als je de teentjes onder het flesje door schopt heb je niet alleen pijn van het stoten maar ook gelijk een diepe snee in je vreef..

een betere oplossing is on een stukje schuim vulling (te koop bij stoffeerderijen of uit een oude bank) te nemen met een touwtje vast te zetten.
ik heb ze zelf gemaakt met een stuk klitteband  er op zodat ze snel te (de)monteren zijn.
en door de geringe afmetingen kan je ze makelijk kwijt.

kost bijna niks en is makelijk in gebruik.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal