Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Onze Cabanon is weer terug.  (gelezen 6499 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

zippey

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 101
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi DL 2013 groen
Re: Re: Onze Cabanon is weer terug.
« Reactie #15 Gepost op: maart 04, 2012, 10:28:57 am »

Gaat het om de wagen- of voortent? Hoe dan ook:

Dit is het tweede geval. Beide in 2011 geleverd? Dit is wel verdacht. Zijn ze ander materiaal gaan gebruiken?  Als het na het coaten niet opgelost is dan zou ik wellicht gezamelijk verhaal gaan halen bij De Wit. Zij blijven verantwoorlijk voor het door hen geleverde. 

Mij wagentent is van dik katoen waarop ik al een aantal keer flink heb geboend om vogel..... te verwijderen. Pluist absoluut niet en ook geen lekkage o.i.d. De voortent is zo glad en gecoat (tc all-season) dat er niets kan gebeuren volgens mij.

Bij mij gaat het om de voortent en de wagentent. Beiden zijn opgestuurd, schoongemaakt en opnieuw ge?mpregneerd. Ik ga in de meivakantie kamperen, dus dan kan ik pas bekijken hoe het doek er bij staat. Ik heb wel al even rondgegoogled en heb gelezen dat pillen te maken heeft met de lengte waarop de vezels zijn verwerkt in het katoen. Kortere vezels pillen eerder.

Verstuurd van mijn Transformer Prime TF201 met Tapatalk
Gelogd
Cabanon Malawi DL 2013 groen

dorus_jolan

  • Gast
Re: Onze Cabanon is weer terug.
« Reactie #16 Gepost op: maart 04, 2012, 01:54:28 pm »

Wij hebben onze Columbia ook in 2011 gekocht maar wij hebben van het "pillen" geen last (volgens mij). Wel hebben we wat lichtere plekken en dat zou na een aantal regenbuien weg moeten gaan.
Verder heel tevreden over de tent. Heeft er iemand een foto van het pillen? dan weet ik een volgende keer waar ik het overheb.

Gr Dorus
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal