Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Probleem tentdoek Cabanon Columbia PILLEN  (gelezen 3864 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

goofychick

  • Gast
Probleem tentdoek Cabanon Columbia PILLEN
« Gepost op: maart 03, 2012, 08:49:41 pm »


Onze cabanon staat weer gelukkig bij de stalling.....vlekken moeten opgelost zijn door opnieuw impregneren een stok is verwisseld, wij kregen nog wel even in eerste instantie te horen dat het waarschijnlijk door de manier van opzetten kwam dat een van de stel gaatjes kapot was, totaal uitgescheurd. DUHHH....we haalden hem toen nieuw uit de zak......maar goed dat is opgelost.....

ECHTER de fabrikant zegt dat het pillen normaal is..........de wit dacht dat ik het pluizen bedoel....nou dan was ik al heel blij geweest, maar de verkoper zegt dat cabanon zegt dat het geen schade voor je doek is en normaal is......zolang het maar er niet van afrolt.......en dat doet het juist wel, is echt op sommige plekjes wel bijna een halve cm lang.....eerste laag weefsel gaat er gewoon van af......maar ze doen er NIETS aan.
Dus heb gezegd, pardon??? Al zal dit niet ten koste van het doek gaan wat ik betwijfel.......ik koop een VW van bijna 10 000 euro met toebehoren en dit moet ik maar normaal vinden???? Heb ruim 20 jaar kampeer ervaring en dit nog nooit meegemaakt met een tentdoek. Tevens heb ik zelf in een buitensport zaak gewerkt en extreem pillen heeft 9 van de 10 keer te maken met een fout in het weefsel.

Weten nu even niet wat te doen.......Cabanon zelf aanschrijven???

Wie o wie weet raad.......
Gelogd

zippey

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 101
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi DL 2013 groen
Re: Probleem tentdoek Cabanon Columbia PILLEN
« Reactie #1 Gepost op: maart 03, 2012, 09:30:37 pm »

Misschien is het toch wijs om iets van een onafhanelijke second opinion te krijgen met betrekking tot het pillen. Maar waar kun je dit advies inwinnen?

Verstuurd van mijn Transformer Prime TF201 met Tapatalk
Gelogd
Cabanon Malawi DL 2013 groen

goofychick

  • Gast
Re: Probleem tentdoek Cabanon Columbia PILLEN
« Reactie #2 Gepost op: maart 03, 2012, 09:47:13 pm »

Ja of ik zou met iemand van Cabanon zelf willen praten........dus misschien toch een mailtje wagen??? Maar ik ben totaal niet goed in de franse taal en ik weet niet of je ze zomaar een mail kan sturen.

Vind het wel raar dat jullie wagen 5 maanden weg is geweest en die van ons maar 3 weken.......  :N

En als ik dan vraag: kan ik het zwart op wit krijgen dat als het proces van het pillen weer verder gaat bij het gebruik komende zomer dat we alsnog een nieuwe voortent krijgen??? Maar dat wilde de verkoper niet........hebben jullie hem ook bij de Wit vandaan???

Gelogd

zippey

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 101
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi DL 2013 groen
Re: Re: Probleem tentdoek Cabanon Columbia PILLEN
« Reactie #3 Gepost op: maart 03, 2012, 11:16:07 pm »

Ja of ik zou met iemand van Cabanon zelf willen praten........dus misschien toch een mailtje wagen??? Maar ik ben totaal niet goed in de franse taal en ik weet niet of je ze zomaar een mail kan sturen.

Vind het wel raar dat jullie wagen 5 maanden weg is geweest en die van ons maar 3 weken.......  :N

En als ik dan vraag: kan ik het zwart op wit krijgen dat als het proces van het pillen weer verder gaat bij het gebruik komende zomer dat we alsnog een nieuwe voortent krijgen??? Maar dat wilde de verkoper niet........hebben jullie hem ook bij de Wit vandaan???

Wij hebben hem ook bij de Wit vandaan. Idd vreemd dat het bij ons zo lang moest duren. Maar goed ik had hem toch niet nodig. En hij stond daar goed, binnen. Wat me wel opviel, dat had ik overigens al eerder opgmerkt, was dat er meerdere Cabanons in de showroom last hadden van pillen. Dus ik denk zomaar dat er meer mensen moeten zijn met dit probleem. En... helaas is mijn Frans ook niet zo best. Misschien Google translate?

Verstuurd van mijn Transformer Prime TF201 met Tapatalk
Gelogd
Cabanon Malawi DL 2013 groen

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Probleem tentdoek Cabanon Columbia PILLEN
« Reactie #4 Gepost op: maart 04, 2012, 03:25:00 am »

Misschien de ANWB om advies vragen als je daar lid van bent.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

goofychick

  • Gast
Re: Probleem tentdoek Cabanon Columbia PILLEN
« Reactie #5 Gepost op: maart 04, 2012, 01:42:02 pm »

ANWB??? Kunnen die hier in bemiddelen???
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Probleem tentdoek Cabanon Columbia PILLEN
« Reactie #6 Gepost op: maart 04, 2012, 02:51:43 pm »

Vertalen via google is niet de beste optie, misschien is er hier iemand op het forum die de franse taal goed beheerst?
Gelogd

Henk CC

  • Gast
Re: Probleem tentdoek Cabanon Columbia PILLEN
« Reactie #7 Gepost op: maart 04, 2012, 03:29:58 pm »

Als het tent doek van  Ten Cate is, zou ik contact opnemen met hun en vragen of het materiaal kan pillen.Ten Cate kan hier volgens mij wel een goad antwoord op geven. Pillen komt wel veel voor bij bedden lakens en kussen slopen maar bij tenten lijkt mij het vreemd.
Henk
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Probleem tentdoek Cabanon Columbia PILLEN
« Reactie #8 Gepost op: maart 04, 2012, 05:31:45 pm »

ANWB??? Kunnen die hier in bemiddelen???
Hangt er vanaf of je lid bent en of het probleem een gebrek is. De ANWB geeft ook de KCK uit, alles voor de kampeerder. Dus ze hebben vast iemand die wel verstand heeft van dit soort zaken en advies kan geven. Heb zelf ook eens advies gevraagd betreffende onze Jametic drama.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

zippey

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 101
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi DL 2013 groen
Re: Probleem tentdoek Cabanon Columbia PILLEN
« Reactie #9 Gepost op: maart 12, 2012, 08:35:01 pm »

Hier wat foto's van mijn tentdoek m.b.t het pillen. Nogmaals, misschien kan het wel geen kwaad...
Gelogd
Cabanon Malawi DL 2013 groen
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal