Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Bermkeuken gezocht  (gelezen 2090 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

moppie100

  • Gast
Bermkeuken gezocht
« Gepost op: maart 25, 2012, 03:41:12 pm »

Hoi,

Ik ben nog nieuw hier en ben sinds 1,5 in het bezit van een Roadmaster family S uit 2001. Vorig jaar mei hebben we 'm voor het eerst gebruikt en hij bevalt goed, al is het opzetten geen eitje... De wagenbak is behoorlijk zwaar om in en uit te klappen dus dat valt wel even tegen maar verder zijn we erg blij met de ruimte en de wagen! Alleen blijkt onze bermkeuken nogal verroest te zijn. Deze is bij de koop niet open geweest (stom van ons). Ik heb via de roadmaster gevraagd wat een nieuwe keuken kost en schrok van de prijs (? 1575) en hoop een tweedehandse te kunnen vinden of tips om de oude helemaal op te knappen. We zijn bang dat we hem nooit meer in elkaar krijgen als we de popnagels los maken maar zonder alles uit elkaar te halen krijgen we hem nooit goed fris en geverfd (gespoten). Iemand tips? Bedankt alvast!
Gelogd

Boes

  • Gast
Re: Bermkeuken gezocht
« Reactie #1 Gepost op: maart 25, 2012, 04:03:27 pm »

hier is een link voor het probleem  van het bed.

Verder zou ik me geen zorgen maken om die popnagels.
Gewoon door boren.
wie niet waagt die niet wint..

Het lijkt ingewikkelder dan het is.
Gelogd

peter123456

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 438
  • Merk Vouwwagen: (G) roadmaster
Re: Bermkeuken gezocht
« Reactie #2 Gepost op: maart 25, 2012, 05:48:44 pm »

is inderdaad goed te doen, zelf heb ik de bermkeuken aangepast, afwasbak eruit, bovenzijde trespa op gezet en een enorme la onder het trespa gemaakt, alles met popnagels en kit weer in elkaar gezet

                         suk6, Peter  :J
Gelogd
nu roadmaster familie S, was holtkamper Family de luxe.....
heet tegenwoordig (g)roadmaster
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal