Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: oudere jamet jametic met nieuwe gastencabine  (gelezen 2841 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jannine68

  • Gast
oudere jamet jametic met nieuwe gastencabine
« Gepost op: april 06, 2012, 09:19:18 am »

hallo allemaal,

Wij hebben een jamet arizona gehad maar door omstandigheden moeten verkopen  :N. Nu willen wij weer heel graag een vouwwagen kopen maar vanwege het snelle opzetsysteem een jamet jametic met een gastencabine. We zoeken en struinen heel internet af, genoeg jamet jametics te koop maar helaas zonder gastencabine.

Mijn vraag is nu, als we een nieuwe gastencabine kopen past deze dan ten alle tijden op een oudere jamet jametic?

Alvast bedankt voor jullie input.

groetjes
Jannine
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.640
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: oudere jamet jametic met nieuwe gastencabine
« Reactie #1 Gepost op: april 06, 2012, 11:35:11 am »

Even bij een dealer navragen. Ik zou daar bij een Frans product niet vanuit gaan... De logica is vaak net even anders dan onze 'Hollandse' logica...
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Jannine68

  • Gast
Re: oudere jamet jametic met nieuwe gastencabine
« Reactie #2 Gepost op: april 06, 2012, 01:06:19 pm »

Even bij een dealer navragen. Ik zou daar bij een Frans product niet vanuit gaan... De logica is vaak net even anders dan onze 'Hollandse' logica...

oke bedankt.....ik vind het wel een gok hoor....dan maar doorzoeken naar een complete wagen denk ik zo.

Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: oudere jamet jametic met nieuwe gastencabine
« Reactie #3 Gepost op: april 09, 2012, 08:49:31 am »

Veel kans dat de kleur verschilt. blauw t.o.v. de lichte kleur van nu. Hebben ook net eentje op de kp getikt voor 400 Eu. 1 jaar jonger dan onze Jametic 2010. en geheel ecru.
De nieuwste zijtenten hebben een andere vorm, schuiner. de oude waren rechter van model. Zoekopdracht plaatsen op zoekwekker.nl en rustig je kans afwachten. Nieuwe kosten 665 eu.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Jannine68

  • Gast
Re: oudere jamet jametic met nieuwe gastencabine
« Reactie #4 Gepost op: april 12, 2012, 05:54:10 pm »

Veel kans dat de kleur verschilt. blauw t.o.v. de lichte kleur van nu. Hebben ook net eentje op de kp getikt voor 400 Eu. 1 jaar jonger dan onze Jametic 2010. en geheel ecru.
De nieuwste zijtenten hebben een andere vorm, schuiner. de oude waren rechter van model. Zoekopdracht plaatsen op zoekwekker.nl en rustig je kans afwachten. Nieuwe kosten 665 eu.

Bedankt voor de tip. Ik had nog nooit van zoekwekker.nl gehoord.

Beging het seizoen nu een beetje te komen om een vouwwagen te kopen? Die wij willen (trigano odysse of jamet jametic beiden met gastencabine staan zo weinig op internet.

Ja hele nieuwe of nagenoeg nieuw maar die gaan ons net boven het budget.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: oudere jamet jametic met nieuwe gastencabine
« Reactie #5 Gepost op: april 12, 2012, 07:50:36 pm »

Heb ruim een halfjaar een zoekopdracht op zoekwekker gehad tot het raak was. Maar voor 100 euro zul je er niet een vinden. Gewoon een simpele zoekopdracht op Jametic. En af en toe zelf eens op MP kijken.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal