Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: wc/extra slaapcabine/kast ruimte? jamet louisiana  (gelezen 2833 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

benbri

  • Gast
wc/extra slaapcabine/kast ruimte? jamet louisiana
« Gepost op: april 14, 2012, 07:59:50 pm »

hallo,
wij zijn ook nieuw hier en we gaan van de zomer voor het eerst kamperen in onze 2e hands louisiana met onze 3 kinderen (13/9 en 0 jaar), maar nu zat er dus geen gebruiksaanwijzing bij (weet eigenlijk ook niet van welk jaar hij is...hij is groen, volgens mij ergens tussen 96 en 98 in) heb wel wat gebruiksaanwijzingen van jullie site af geplukt en alle tips waar ik wat aan denk te hebben :) MAAR nu hebben wij er een losse "doek" bij, waar een soort kast in zit (afgesloten vierkanten "cabinetje") en ik denk dan gordijntjes of zoiets, ik zie wel op foto's een gordijntje voor de keuken hangen, maar hoort dat kastje/wc achtige iets dan daarnaast te hangen? want ik had begrepen dat dat een ruimte voor de wc zou kunnen wezen, maar ik snap er de "ballen" van en we hadden hem even opgezet, we staan met dat doek in ons handen en maar weer vlug weggeborgen want we konden niet ontdekken waar dat nou hoort en waar aan bevestigt, overigens snap ik ook niet wat dan dat extra ruimte voor de wc is, want dat afgesloten vierkanten stukje aan die doek is een geheel, dus lijkt mij meer een kast...of zijn die gordijntjes iets om een extra ruimte te creeeren voor de wc? (wat met 2 kinderen best handig is om in de buurt te hebben :)) hoop dat ik een beetje duidelijk ben, weet niet of ik het duidelijker kan omschrijven namelijk, hihi)
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.636
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: wc/extra slaapcabine/kast ruimte? jamet louisiana
« Reactie #1 Gepost op: april 14, 2012, 08:48:13 pm »

Dat is de binnenhemel.

De kant met het kabinetje, hoort (als je voor het opgezette geheel staat) links. Er zitten klemmen aan die om de buizen passen. Rustig de tijd nemen, beginnen bij een hoek. Als het ding eenmaal hangt wordt alles een stuk duidelijker. De eerste keer lijkt het lastig, maar eenmaal bezig wijst het zichzelf.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

ff

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 468
  • Merk Vouwwagen: (ex) Jamet Louisiana
    • FF.FM
Re: wc/extra slaapcabine/kast ruimte? jamet louisiana
« Reactie #2 Gepost op: april 15, 2012, 01:20:41 am »

Op de foto zie je de binnentent/hemel opgehangen in onze Louisiana.
Ik raad je aan om deze altijd op te hangen, het isoleert zowel warmte als kou.

Rechts van de keuken zie je de hangkast, wij hebben hierin een vakkenzak van de Ikea gehangen.
Rechts daarvan zit de toiletruimte. Hier hangt ook nog een vakkenzak, maar we hebben daar later een opvouwbare kast voor gekocht.
« Laatst bewerkt op: juli 13, 2014, 10:40:03 pm door ff »
Gelogd

Vlekje

  • Gast
Re: wc/extra slaapcabine/kast ruimte? jamet louisiana
« Reactie #3 Gepost op: november 17, 2014, 11:05:39 am »

we hebben er al eentje
« Laatst bewerkt op: november 18, 2014, 10:37:16 pm door Vlekje »
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal