Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Slaapzak of dekbed?!  (gelezen 16627 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mees

  • Gast
Re: Slaapzak of dekbed?!
« Reactie #30 Gepost op: mei 15, 2012, 05:12:57 pm »

gevonden! Niet goedkoop misschien maar wij zijn heel blij dat we de investering gedaan hebben. Past bij onze jamet trouwens precies tussen het geultje van het matras aan de buitenzijde onder het dekzeil! (even voor de Jametklappers :-))
Gelogd

ferrarigirl666

  • Gast
Re: Slaapzak of dekbed?!
« Reactie #31 Gepost op: juni 10, 2012, 06:40:47 pm »

Wij hebben elk onze eigen slaapzak, maar het zijn zomermodelletjes, dus niet erg warm. Wel ideaal voor in de zomer. Maar als het koud is neem ik extra een donsdeken mee.
Na onze erg koude ervaring voorbije weekend, zijn we ook een dikke slaapzak gaan bijkopen, omdat ik een 1-persoons donsdeken bij had, en mijn partner het te koud vond in zijn slaapzak. Deze slaapzak kan je openritsen en als deken gebruiken, dus ook erg handig :)
Gelogd

leeuw

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 550
  • Kyte S
Slaapzak of dekbed?!
« Reactie #32 Gepost op: juni 10, 2012, 09:44:53 pm »

Ik ben heel vlij met onze switch van dekbed naar slaapzakken, die we al da niet aan elkaar ritsen. Pas qua grootte beter op het bed. Hebben met hemelvaart vorst aan de grond gehad, maar absoluut niet koud gehad.
Gelogd

Bosje

  • Gast
Re: Slaapzak of dekbed?!
« Reactie #33 Gepost op: juni 10, 2012, 10:31:49 pm »

slapen in de klappert altijd onder dekbed, ook met nachtvorst niet te koud, (als jezelf maar warmbloedig bent :O)
Laten het dekbed ook liggen met dichtklappen, ideaal! I:
kids slapen wel in slaapzakken, vooral prettig als ze naast hun matrasje rollen :K
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal