Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: rijden richting Parijs  (gelezen 7002 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Candace

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 74
  • Merk Vouwwagen: Combi camp country
Re: rijden richting Parijs
« Reactie #15 Gepost op: mei 11, 2012, 11:47:47 pm »

Wij gaan vaak richting disneyland parijs. Wij rijden het liefs op zondag, bijna geen vrachtverkeer in frankrijk. Laatste keer was in meivakantie. Wij rijden altijd via Antwerpen (vaak druk, middelste baan rijd het fijnst), Gent (let op je snelheid bij de "brug" daar, waar de paarse/roze golf patroon op de geluidsmuur geschilderd is) dan bij de kruising Aalebeke , rijssel/moeskroen aanhouden (rechtdoor) en daar niet de borden Paris volgen, op rondweg bij Lille gewoon weer Paris aanhouden. Voor de "plaspauze"  stoppen we vaak bij vd valk hotel in Belgie (afslag Nazareth) of op de tol in frankrijk , aire d'assevillers quest (+/- 50 km na begin tol)
En als we weer terug rijden, houden we bij Lille de groene borden aan, richting Roubaix.(N227) wij gaan dan niet via brussel.  Zo rijden wij al een paar jaar richting parijs, wel (tot nu toe)zonder vw.
Gelogd

bensi

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.426
  • Merk Vouwwagen: Smitveld Ruebist
    • Mijn andere hobby
Re: rijden richting Parijs
« Reactie #16 Gepost op: mei 12, 2012, 02:15:08 pm »

Wij moeten deze zomer ook, voor het eerst, langs Parijs. Het is voor ons allemaal nieuw dus we gaan gewoon het " avontuur"  aan  :)
Maar n.a.v. dit topic heb ik wel even wat nagelezen.
Misschien heb je hier iets aan, http://users.telenet.be/kelderboy/hoe%20raak%20ik%20rond%20Parijs.htm    
« Laatst bewerkt op: mei 12, 2012, 02:23:23 pm door bensi »
Gelogd
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal