Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Kledingkast  (gelezen 3178 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ccindy

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.450
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL 2017
Kledingkast
« Gepost op: juli 11, 2012, 07:55:43 am »

Zijn er hier mensen die hun kleding tijdens het verblijf in een "kast" opbergen? Ik heb een hekel aan kleding in bakken tijdens de vakantie en wil dus graag iets van een kast, bijvoorbeeld zoiets:



Iemand ervaring met een dergelijk iets? Is het inderdaad fijn om de kleding overzichtelijk bij elkaar te hebben, of staat deze kast door zijn grootte behoorlijk in de weg?

Of anders een enkele:

« Laatst bewerkt op: juli 11, 2012, 07:59:53 am door Ccindy »
Gelogd
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Belgskes

  • Gast
Re: Kledingkast
« Reactie #1 Gepost op: juli 11, 2012, 08:50:02 am »

Wij gebruiken een kast zoals je hebt afgebeeld voor het opbergen van borden, glazen, bestek, proviant, kleine prullen enzo maar niet voor kleding.
De kleding zit bij ons in de bankjes en we hangen enkel een hangkastje (van bij Ikea)op voor ondergoed, sokken, zwemkledij, enz.

http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/50188957/#/40210553
Gelogd

walter

  • Gast
Re: Kledingkast
« Reactie #2 Gepost op: juli 11, 2012, 09:02:30 am »

is bij ons wel de bedoeling om de kasten te gebruiken, we hebben er laatst 2 gekocht op marktplaats, lijkt mij stuk overzichtelijker dan uit de kratten en of tassen. nu alleen nog kijken wanneer het weer vakantie is  :#
Gelogd

wilco-stijn

  • Gast
Re: Kledingkast
« Reactie #3 Gepost op: juli 11, 2012, 09:09:55 am »

Wij hebben inderdaad zulke kasten voor kleding en andere losse spulletjes. Laatst waren wee een weekendje weg en dchten ze toen niet nodig te hebben voor die paar dagen, maar na een uur werden we al gek van al die tassen enzo. We hebben ze toen toch maar op gezet. Ik ben er heel blij mee!
Gelogd

Ccindy

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.450
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL 2017
Re: Kledingkast
« Reactie #4 Gepost op: juli 11, 2012, 09:20:26 am »

@Walter/wilco-stijn: hebben jullie dan een dubbele of een (of twee) enkele?

Ik word inderdaad helemaal kriegel van het moeten "graaien" in tassen of koffers. Zo'n ophangding voor kleine spullen heb ik ook al van de IKEA, maar ik wil ook gewoon de kleding overzichtelijk (mijn man laat zijn spullen overigens lekker in zijn tas zitten, maar voor mezelf en ons zoontje wil ik het graag overzichtelijk houden).
« Laatst bewerkt op: juli 11, 2012, 09:22:46 am door Ccindy »
Gelogd
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Gertjan De Meern

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 350
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Columbia
Re: Kledingkast
« Reactie #5 Gepost op: juli 11, 2012, 10:18:29 am »

Wij gebruiken ook een kast voor de kleding. We hebben een enkele hoge kast voor de kleding, een lage dubbele kast voor de handdoeken en de toiletspullen en een lage dubbele kast voor wat keukenspullen (hagelslag, vuilniszakken, ed.). Wij vinden het erg overzichtelijk  ;).
Gelogd

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re: Kledingkast
« Reactie #6 Gepost op: juli 11, 2012, 01:10:10 pm »

Ik zou zeker voor de onderste soort kasten gaan. De bovenste kasten zijn misschien iets stabieler maar je bent per kast enn 15-20 minuten kwijt om in elkaar te zetten.
Wij hadden een viertal van deze kasten nu hebben we die snelle opzetters die in 2 minuten op de plek staan.

Ook wij werden helemaal simpel van het verplaatsen van spullen in tassen, kratjes en zakken.
Het gewicht van de twee verschillende types maakt niet zo heel veel uit maar het opzetgemak is fantastisch van het tweede soort kasten. Ook zijn er veschillende modellen breed, hoog, laag, keuken etc.
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

Ccindy

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.450
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL 2017
Re: Kledingkast
« Reactie #7 Gepost op: juli 11, 2012, 04:17:06 pm »

@gaan: bedankt voor de info. Ik was zelf ook min of meer tot de conclusie gekomen dat ik die van het bovenste soort niet moest hebben. Als het dan al een dubbele wordt, dan in ieder geval net zoiets als die onderste, want ik had al zo'n vermoeden dat die bovenste met allemaal van die losse buizen had.
Gelogd
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

retteketed

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Holtkamper Cocoon S 2011
Re: Kledingkast
« Reactie #8 Gepost op: juli 11, 2012, 09:01:32 pm »

neen, juist niet bij ons.
thuis ligt alles netjes in kasten (met deurtje ervoor)
kamperen doen we eenvoudig, maar wel voor ons compleet (met koelkast op gas) en kleding in kratjes.
deze kratjes onder het bed dus uit het zicht.

lekker makkelijk, niets opbouwen van kast en afbreken indien we verkassen.

neen, opruimen en alles netjes wegleggen in kasten doen we het hele jaar wel.


Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: Kledingkast
« Reactie #9 Gepost op: juli 11, 2012, 09:05:18 pm »

Als ik een kastje opzet is het om eten in te zetten dat ik wil vrijwaren van beestjes. Ik ga voor een kleine kast, met losse buizen, nog steeds in mijn ogen stevig en stabiel. 10 minuutjes en het ding zit in elkaar.

Onze kleding ligt in een soort kratten uit stof. Ieder van ons één krat, daarop een sticker met onze naam. Iedereen weet dus in welke box hij/zij moet graaien. Maakt iemand van zijn/haar krat een boeltje, so be it  ;) De kratten staan in de ruimte naast het bed, netjes naast elkaar.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal