Ik weet dat dit een wat ouder topic is, maar toch het meest logische om alle info bij elkaar te houden.
Aangezien ik de RC1600, tegenwoordig ACX 3 30 ietwat te klein vind, ben ik benieuwd wat nu echt de stand van zaken is.
De altijd gebruikte RC 1600 was 44,3cm lang/diep, de huidige ACX3 30 is 42cm diep, dus ze zijn kleiner geworden!
Iemand heeft ooit op een Flexi een RC2200 gekregen, volgens de specs 50,8cm(!) diep, maar dat was schijnbaar een variant zonder laden&lossen.
Dus ik ben vooral benieuwd wat nu echt de lengte en de breedte is van de bak waar de koelbox in kan. Helaas staat de vw hier nu nog in de stalling, anders had ik het even snel opgemeten, maar voor de vakantie eigenlijk wel een nieuwe koelbox nodig.
Lengte is van achterkant wagen -> klep -> Dit is dus minimaal 44,3cm?
Breedte is tussen de kastjes in -> Dit schijnt een ruime 50cm te zijn.
Hoogte is gok ik een cm of 60?
Een aantal opties die ik nu zie waarvan er maar 1 past als ik de oude specs zo lees:
Mestic MHC-40/MAC-40 -> 52cm breed, 48 lang, 47 hoog -> Past niet denk ik
Tristar HC45 -> 54cm breed, 47 lang, 47 hoog (bij Obelink lijken ze breedte en lengte hebben omgedraaid) -> past niet?
Dometic ACX3 30 -> 50 breed, 42 lang, 44,2 hoog Schijnt te passen, maar vind ik dus aan de kleine kant.
Dometic ACX 3 40 -> 50 breed, 48,5 lang, 44,2 hoog -> Te lang waarschijnlijk
Hyckes Hycooler Life 40 -> Veel te breed (in de 60cm)
Mobicool MB40 -> Veel te diep met 57cm
Ik vind zowel Compressor, Hybride als absorptie prima. Gaat mij vooral om 12V/230V beschikbaarheid, en 100% stil vind ik minder van belang.