Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Slapen camp-let  (gelezen 1592 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis545

  • Gast
Slapen camp-let
« Gepost op: oktober 01, 2018, 09:21:56 pm »

Hallo. Sinds kort zijn wij in het bezit van een Camplet Concorde. Nu vroeg ik mij af aan welke kant jullie slapen? Op de wielen of op het deksel. Ik vraag dit omdat ik inflatables wil aanschaffen om onder de standaard matrassen te leggen echter heb je in één bak last van de wielkasten. Heb je verder geen last van die wielkasten bij het slapen?  :?
Gelogd

henkt

  • Gast
Re: Slapen camp-let
« Reactie #1 Gepost op: oktober 01, 2018, 09:31:55 pm »

Dennis,

Wij slapen op het deksel. Omdat deze aan de zijkanten schuin oploopt sliepen wij eerst niet prettig. We hebben inflatables gebruikt, maar beiden zijn lek gegaan op uitstekende popnagels. Nu heb ik een aantal lagen schuim van 1 cm op elkaar gelegd en het deksel min of meer vlak gemaakt. Slaapt heerlijk en isoleert ook nog beter.
In de bak heb ik geen ervaring mee. Wij gebruiken die voor al onze spullen.
Gelogd

sanderv

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.019
  • Merk Vouwwagen: Camplet Royal, special edition "Frankenstein"
Re: Slapen camp-let
« Reactie #2 Gepost op: oktober 01, 2018, 11:17:07 pm »

Wij liggen op onze antieke, rode maatwerk camplet matrassen in de bak, onze dochters liggen op self inflatings in de deksel. Bij ons zijn ze gelukkig nog niet lek gegaan in al die jaren. Wij hebben zelf geen last van de wielkasten, ondanks dat we allebei redelijk lang zijn en de ruimte best nodig hebben. Wel van vocht (de polyester bak ademt niet bepaald), maar dat is zeer effectief verholpen met een akwamat. Tevens hebben we de deuren van de binnententen verlengt, zodat die met de wat langere inflatingmatten ook goed ingestopt kunnen worden tegen muggen.
Gelogd

sidi

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
  • Merk Vouwwagen: Camp-Let
Re: Slapen camp-let
« Reactie #3 Gepost op: oktober 02, 2018, 09:17:35 pm »

Wij slapen ook in het deksel. Onder de matras een Akwamat en bovenop de matras een topdekmatras, ligt vorstelijk! De wagenbak hebben we alleen voor de bagage. Hiervoor hebben we de matras vervangen door een tapijt zodat we wat extra ruimte krijgen.
Gelogd

Dennis545

  • Gast
Re: Slapen camp-let
« Reactie #4 Gepost op: oktober 04, 2018, 06:05:32 pm »

Wij slapen ook in het deksel. Onder de matras een Akwamat en bovenop de matras een topdekmatras, ligt vorstelijk! De wagenbak hebben we alleen voor de bagage. Hiervoor hebben we de matras vervangen door een tapijt zodat we wat extra ruimte krijgen.

Dank voor je reactie. Vraagje, wat doe je met het topdekmatras als je de boel weer in moet klappen?
Gelogd

sidi

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
  • Merk Vouwwagen: Camp-Let
Re: Slapen camp-let
« Reactie #5 Gepost op: oktober 04, 2018, 09:13:22 pm »

Dank voor je reactie. Vraagje, wat doe je met het topdekmatras als je de boel weer in moet klappen?
Die vouwen we een klein stukje terug zodat er ruimte is voor de keuken, anders wil de achterzijde niet dicht.
Gelogd

Juttertje

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 380
  • Merk Vouwwagen: Camplet Savanne
Re: Slapen camp-let
« Reactie #6 Gepost op: oktober 20, 2018, 08:28:17 pm »

Wij hebben een luchtbed gekocht voor onder het matras op de deksel. Moeten we nog gaan uitproberen :).
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal