Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Camp-let Passion  (gelezen 1267 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jer81

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 932
  • Merk Vouwwagen: Trigano Itenea GL
Camp-let Passion
« Gepost op: augustus 10, 2019, 06:45:35 pm »

In de KCK van augustus staat een artikel over de Camp-let Passion, een nieuw model.. Volgens het artikel voor het eerst dat ook de buizen van Isabella komen (eerder enkel de tent). Ik kan mij idd herinneren van bezoekjes aan de showroom dat de Passion iets anders in elkaar stak dan alle andere Camp-let modellen die ik ken. Zo heb je niet meer de traditionele diagonale buizen. Ik kan echter nergens een filmpje vinden over hoe dit op te zetten om te kunnen bepalen of dit nou een verbetering is of niet.

Zijn er mensen die er inmiddels ervaring mee hebben?

Dat de keuken nu ook naar buiten kan klappen en onder een luifel kan staan lijkt me dan ook weer een mooie aanpassing. Ik ben dus benieuwd naar gebruikerservaringen.
Gelogd

Juttertje

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 380
  • Merk Vouwwagen: Camplet Savanne
Re: Camp-let Passion
« Reactie #1 Gepost op: augustus 10, 2019, 08:03:57 pm »

Vandaag bij Pauw in Heerhugowaard geweest. Camplet is overgenomen door Isabella zeiden ze. Zijn wat specs veranderd. Vond hem erg mooi! Bij Pauw staan er 2 in de showroom.

Verstuurd vanaf mijn TA-1012 met Tapatalk

Gelogd

RDDR

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 530
  • Merk Vouwwagen: Voorheen HK Kyte XL (MY2019) - nu een caravan
Re: Camp-let Passion
« Reactie #2 Gepost op: augustus 10, 2019, 08:06:26 pm »

Camplet behoort toch al een behoorlijke tijd bij de Isabella groep
Gelogd

Jer81

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 932
  • Merk Vouwwagen: Trigano Itenea GL
Re: Camp-let Passion
« Reactie #3 Gepost op: augustus 10, 2019, 08:17:16 pm »

Camplet behoort toch al een behoorlijke tijd bij de Isabella groep
Sinds 2016 al geloof ik. Tot op heden heeft het volgen mij niet nadelig uitgepakt voor Camp-let om geïntegreerd te worden binnen Isabella. Hoop dat 3Dog toestanden uitblijven. Maar dat zal wel goed gaan gezien Isabella ook een Deens bedrijf is.
Gelogd

Nop

  • Gast
Re: Camp-let Passion
« Reactie #4 Gepost op: augustus 15, 2019, 03:04:28 pm »

We hebben 'm nog niet zo lang, 1X mee op vakantie geweest en 3X opgezet. Onze eerste Camp-let, dus kan 'm niet echt vergelijken met de andere modellen. Mooi is, dat de diagonale buizen nu niet meer in de weg zitten in het geval je de zijkant wilt gebruiken of uitbouwen. Ook is de voortent daardoor net iets ruimer. Doordat het "stangenstelsel" hierdoor anders is, heb je nu twee extra staanders aan de voorkant. Meer stangen dus. Tot nu toe valt ons het opzetten nog niet mee. Ik denk dat de andere versies iets makkelijker gaan.
De gordijnen zitten vast ingenaaid in de voortent. Dat is mooi, omdat je geen losse gordijnen meer hebt en hoeft op te hangen, minder omdat de voortent daardoor bij het uitklappen toch weer iets zwaarder is. Ze sluiten wel prima af, omdat je ze geheel kunt dichtritsen.
Opzegfilmpjes heb ik helaas ook nog niet kunnen ontdekken. Ik kom nog wel een paar "onhebbelijkheden" tegen, maar dat kan aan mijn ontbrekende kennis van het fenomeen Camp-let liggen.
Gelogd

sanderv

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.019
  • Merk Vouwwagen: Camplet Royal, special edition "Frankenstein"
Re: Camp-let Passion
« Reactie #5 Gepost op: augustus 15, 2019, 05:22:35 pm »

Het opzetten en met name de snelheid ervan bij de 'klassieke' Camplet is toch wel een zeer belangrijk punt geweest voor ons. Dat moet niet terug lopen, dat zou zonde zijn
Gelogd

Jer81

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 932
  • Merk Vouwwagen: Trigano Itenea GL
Re: Camp-let Passion
« Reactie #6 Gepost op: augustus 15, 2019, 05:28:12 pm »

Het opzetten en met name de snelheid ervan bij de 'klassieke' Camplet is toch wel een zeer belangrijk punt geweest voor ons. Dat moet niet terug lopen, dat zou zonde zijn
Ik heb een instructiefolder op de site van Camp-let gevonden en het ziet ernaar uit dat het wel iets extra werk kost. Op zich binnenin niet veel maar het boogje aan de buitenkant levert wel een minuut extra op denk ik. Al met al niet zo heel schokkend en je krijgt er wel wat voor terug. Namelijk zijkanten die eruit kunnen zonder dat de diagonale stok in de weg zit waardoor je de mogelijkheid krijgt de keuken naar buiten te klappen en fijn klein luifeltje waardoor het minder snel naar binnen regent als je door de deur gaat.

https://www.isabella.net/nl/support/gebruiksaanwijzingen/camp-let
Gelogd

Jer81

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 932
  • Merk Vouwwagen: Trigano Itenea GL
Re: Camp-let Passion
« Reactie #7 Gepost op: augustus 15, 2019, 05:29:02 pm »

We hebben 'm nog niet zo lang, 1X mee op vakantie geweest en 3X opgezet. Onze eerste Camp-let, dus kan 'm niet echt vergelijken met de andere modellen. Mooi is, dat de diagonale buizen nu niet meer in de weg zitten in het geval je de zijkant wilt gebruiken of uitbouwen. Ook is de voortent daardoor net iets ruimer. Doordat het "stangenstelsel" hierdoor anders is, heb je nu twee extra staanders aan de voorkant. Meer stangen dus. Tot nu toe valt ons het opzetten nog niet mee. Ik denk dat de andere versies iets makkelijker gaan.
De gordijnen zitten vast ingenaaid in de voortent. Dat is mooi, omdat je geen losse gordijnen meer hebt en hoeft op te hangen, minder omdat de voortent daardoor bij het uitklappen toch weer iets zwaarder is. Ze sluiten wel prima af, omdat je ze geheel kunt dichtritsen.
Opzegfilmpjes heb ik helaas ook nog niet kunnen ontdekken. Ik kom nog wel een paar "onhebbelijkheden" tegen, maar dat kan aan mijn ontbrekende kennis van het fenomeen Camp-let liggen.

Welkom bij De Vouwwagen Club. :) En bedankt voor het delen van je ervaring.
Gelogd

Nop

  • Gast
Re: Camp-let Passion
« Reactie #8 Gepost op: december 25, 2019, 01:46:23 pm »

Inmiddels een nieuw topic gestart: Ervaringen Camp-let Passion.
Zie aldaar.
We zijn er inmiddels niet meer blij mee.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal