Wij hebben ook de Camp-let Passion en bij de eerste regenval hadden we ook flinke waterzakken maar in ons geval in de luifel. Omdat we op vakantie waren heb ik zelf maar een paar gekromde stokken gekocht en daarmee was het probleem verholpen.
Nu moet ik wel zeggen dat de luifel living die we hadden voor onze Apollo hetzelfde euvel had, daar had ik van de dealer wel dakstokken voor gekregen.
De Passion vind ik een fijne wagen maar inderdaad gaat het opzetten niet zo snel als met de voorgaande modellen.
Wel vind ik de staande stokken aan de voorkant fijn, de tent zakt niet meer wat in, het staat wat steviger ik kan nu een kapstok aan de tentstok hangen.
De tent zelf staat wel super. Het is fijn om zoveel mogelijkheden te hebben om te ventileren.
De gordijnen gaan met ritsen dicht en hoeven niet over de schuine stangen te hangen wat toch het idee geeft van minder ruimte.
De opzet instructie van de Passion is niet handig, er is een instructie voor Up en Down, ik gebruik nu de Down instructie in achterwaarde volgorde en dan gaat het redelijk snel, maar het blijft wel een beetje hannesen met het losmaken van de staanders, soms zit de keuken wat in de weg. De oude stond inderdaad (zonder haringen) in 3 min. en nu doe ik er een 8 min. over.
Een ander ding dat mij niet zo bevalt zijn de lichtgewicht stokken van de luifel, deze buigen nogal door.
En als laatste kwam er wat water binnen bij de aangeriste gastencabine maar dat kan ook komen omdat we wat te weinig ruimte hadden voor de cabine.
Ik zou hem niet meer willen ruilen voor het andere model.