Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Dekzeil verlengen van de Combi-Camp Flexi  (gelezen 1194 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Klapband

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 199
  • Merk Vouwwagen: Combi-Camp Flexi Comfort IQ LL XL
Dekzeil verlengen van de Combi-Camp Flexi
« Gepost op: juni 11, 2022, 03:02:25 pm »

Sinds wij een ander matras in de vouwwagen hebben liggen, is ook het klappen ietwat veranderd. Onze Combi-Camp Flexi kan niet helemaal meer vlak dicht. Hierdoor is het dekzeil net iets te kort. Ik heb het dekzeil daarom laten verlengen. Ook zijn er op de hoeken twee puntjes extra in gezet zodat het dekzeil makkelijker om de wagen kan.

Het dekzeil heb ik bewust laten verlengen tot over het logo. Zo belangrijk vond ik dat logo nu namelijk ook weer niet. Ik weet wel dat ik een Flexi heb.  :)

Het verlengde deel van het dekzeil kan naar binnen worden geklapt. Daardoor heb je weer het originele dekzeil. Maar ik denk dat wij het dekzeil zo blijven gebruiken; lekker makkelijk/wel zo handig.
Gelogd
Wat is jouw klapband?

bernie

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 284
  • Merk Vouwwagen: Alpen Kreuzer parade SL. En nu Raclet Safari GL
Re: Dekzeil verlengen van de Combi-Camp Flexi
« Reactie #1 Gepost op: juni 11, 2022, 03:28:45 pm »

Dat ziet er goed uit! Onze nieuwe Raclet heeft die verlenging standaard. Dat wordt voor ons de eerste met een zeil. Hadden altijd met vaste klep. Kijken hoe ons dit bevalt en wat er al dan niet onder kan. (Moet ook nog een imperial op)
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Dekzeil verlengen van de Combi-Camp Flexi
« Reactie #2 Gepost op: juni 11, 2022, 03:38:42 pm »

Dit is precies zoals wij het 10 jaar geleden hebben laten doen bij onze Jametic. Behalve dan de uitgesneden hoeken, dat was niet nodig omdat het prima paste. Ik had in de onderste ringen ook een elastiek zitten, kost weinig. Zo was het zeil zeer flexibel in gebruik.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Wammes67

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 144
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Flexi XL/LL
  • Klapperdeklap
Re: Dekzeil verlengen van de Combi-Camp Flexi
« Reactie #3 Gepost op: juni 12, 2022, 05:15:30 pm »

Sinds wij een ander matras in de vouwwagen hebben liggen, is ook het klappen ietwat veranderd. Onze Combi-Camp Flexi kan niet helemaal meer vlak dicht. Hierdoor is het dekzeil net iets te kort. Ik heb het dekzeil daarom laten verlengen. Ook zijn er op de hoeken twee puntjes extra in gezet zodat het dekzeil makkelijker om de wagen kan.

Het dekzeil heb ik bewust laten verlengen tot over het logo. Zo belangrijk vond ik dat logo nu namelijk ook weer niet. Ik weet wel dat ik een Flexi heb.  :)

Het verlengde deel van het dekzeil kan naar binnen worden geklapt. Daardoor heb je weer het originele dekzeil. Maar ik denk dat wij het dekzeil zo blijven gebruiken; lekker makkelijk/wel zo handig.
Mooi gedaan!

Verstuurd vanaf mijn Lenovo TB-X606F met Tapatalk

Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal