Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »   Omlaag

Auteur Topic: Cocoon Aero vs Aero vs Kyte S  (gelezen 9723 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

nadine40

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 340
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL (2018), hiervoor een Combi-Camp Country Exclusive (2018), hiervoor een Camp-let Savanne
Re: Cocoon Aero vs Aero vs Kyte S
« Reactie #45 Gepost op: april 25, 2023, 06:45:04 pm »

[quote  author=OhPeeCee link=topic=27784.msg352450#msg352450 date=1682428075]
Ok, zag deze langs komen. Je ziet de vraagprijs, dus de prijs voor 1 a 2 jonger zal daar boven zitten. Ik ga deze volgen eens zien waar de biedingen op uit gaan komen. Altijd interessant :)848]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
[/quote]

Ik ga het ook even volgen   :)

Mag wel duurder zijn voor de juiste wagen.
Gelogd

nadine40

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 340
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL (2018), hiervoor een Combi-Camp Country Exclusive (2018), hiervoor een Camp-let Savanne
Re: Cocoon Aero vs Aero vs Kyte S
« Reactie #46 Gepost op: april 25, 2023, 06:46:08 pm »

Of, als je het geluk hebt een 2011-2015 versie te vinden met wind force achteraf ingebouwd. Zijn zeldzaam, maar ze zijn er. Dat is ook single motor en 1100W /6A

Zat er ook al aan te denken eens bij Holtkamper te informeren wat het achteraf monteren van de nieuwe variant wf zou kosten.
Gelogd

getiem

  • Goldmember 2024
  • Klap nerd
  • *****
  • Offline Offline
  • Berichten: 386
  • Merk Vouwwagen: Milvus Milvus
Re: Cocoon Aero vs Aero vs Kyte S
« Reactie #47 Gepost op: april 25, 2023, 06:56:35 pm »

Doen ze voor zover ik weet niet meer.
Gelogd
Kamperen met de wouw-factor

nadine40

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 340
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL (2018), hiervoor een Combi-Camp Country Exclusive (2018), hiervoor een Camp-let Savanne
Re: Cocoon Aero vs Aero vs Kyte S
« Reactie #48 Gepost op: april 25, 2023, 07:08:14 pm »

Doen ze voor zover ik weet niet meer.

Dat is jammer in dat geval
Gelogd

getiem

  • Goldmember 2024
  • Klap nerd
  • *****
  • Offline Offline
  • Berichten: 386
  • Merk Vouwwagen: Milvus Milvus
Gelogd
Kamperen met de wouw-factor

Drikusniet

  • Techneut in hart en nieren
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.680
  • Merk Vouwwagen: Campwerk Family
  • Een happy kampeerder
Re: Cocoon Aero vs Aero vs Kyte S
« Reactie #50 Gepost op: april 26, 2023, 07:58:58 am »

Citaat van HK:
Alle naden platsteeknaden
Zo snel als we onze vouwwagens kunnen opzetten, zo langzaam worden ze geproduceerd. We kiezen al sinds jaar en dag voor de uiterst trage maar zeer ambachtelijke "platsteeknaden". Deze naden kunnen niet loslopen zoals de veel 'snellere' "kettingsteeknaden"

Wat zijn platsteeknaden en kettingsteeknaden? Nergens iets over te vinden behalve dan de steken zelf, en ik heb nog nooit een vouwwagen gezien die de kettingsteek gebruikt. Daarnaast is de kettingsteek juist langzaam en de  platsteek snel (in de industrie kan het zo snel dat er koeling van de naald en draad moet plaatsvinden)

Wie weet er wat ze hier mee bedoelen?
Gelogd

nadine40

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 340
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL (2018), hiervoor een Combi-Camp Country Exclusive (2018), hiervoor een Camp-let Savanne
Gelogd

nadine40

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 340
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL (2018), hiervoor een Combi-Camp Country Exclusive (2018), hiervoor een Camp-let Savanne
Re: Cocoon Aero vs Aero vs Kyte S
« Reactie #52 Gepost op: april 26, 2023, 01:13:33 pm »

Another one met windforce

https://link.marktplaats.nl/m1971116299?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios

Gereserveerd voor ons!! Onwijs bedankt voor de tip want na mijn reactie liep het storm. Spannend! Is pas vanaf begin juni beschikbaar. Toch een oudere windforce maar met mijn man overlegd en ergens moeten we concessies doen als we geen 30.000€ kunnen/willen betalen voor een nieuwe. Ik heb hier op het forum gelezen dat er iets bij de motor te monteren is zodat de piekbelasting van de motor minder groot is en je met 10A eigenlijk ook altijd soepel in en uitklapt.
Gelogd

getiem

  • Goldmember 2024
  • Klap nerd
  • *****
  • Offline Offline
  • Berichten: 386
  • Merk Vouwwagen: Milvus Milvus
Re: Cocoon Aero vs Aero vs Kyte S
« Reactie #53 Gepost op: april 26, 2023, 01:29:28 pm »

Ben benieuwd, hij staat in Duitsland toch?
Gelogd
Kamperen met de wouw-factor

nadine40

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 340
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL (2018), hiervoor een Combi-Camp Country Exclusive (2018), hiervoor een Camp-let Savanne
Re: Cocoon Aero vs Aero vs Kyte S
« Reactie #54 Gepost op: april 26, 2023, 01:46:25 pm »

Ben benieuwd, hij staat in Duitsland toch?

Ja
Gelogd

Hemertje

  • Goldmember 2024
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.792
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte-S 2018
Re: Cocoon Aero vs Aero vs Kyte S
« Reactie #55 Gepost op: april 26, 2023, 02:08:20 pm »

Hier vind je leesvoer met instructies en leuke tips en tricks  :P

https://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=26746.0

Gelogd

getiem

  • Goldmember 2024
  • Klap nerd
  • *****
  • Offline Offline
  • Berichten: 386
  • Merk Vouwwagen: Milvus Milvus
Cocoon Aero vs Aero vs Kyte S
« Reactie #56 Gepost op: april 26, 2023, 05:27:53 pm »

Ja
Informeer even. Vorig jaar rond deze tijd stond er ook een Kyte met windforce te koop op dezelfde wijze: in Duitsland, met Google translate op marktplaats gezet. 
Kan dezelfde zijn geweest.

Stond toen ook op onze Watchlist. Maar geen actie ondernomen, want we hadden eentje veel dichterbij.

In gunstigste geval neem je hem zo over, ergste geval rij je een heel eind en is er sprake van oplichting. Niet dat ik daar aanwijzingen voor heb, maar ik ben met alleen in buitenland te bezichtigen zaken voorzichtig. Account op marktplaats is slechts 3 weken geleden nieuw aangemaakt.
« Laatst bewerkt op: april 26, 2023, 05:31:26 pm door getiem »
Gelogd
Kamperen met de wouw-factor

nadine40

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 340
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL (2018), hiervoor een Combi-Camp Country Exclusive (2018), hiervoor een Camp-let Savanne
Re: Cocoon Aero vs Aero vs Kyte S
« Reactie #57 Gepost op: april 26, 2023, 06:13:11 pm »

Informeer even. Vorig jaar rond deze tijd stond er ook een Kyte met windforce te koop op dezelfde wijze: in Duitsland, met Google translate op marktplaats gezet. 
Kan dezelfde zijn geweest.

Stond toen ook op onze Watchlist. Maar geen actie ondernomen, want we hadden eentje veel dichterbij.

In gunstigste geval neem je hem zo over, ergste geval rij je een heel eind en is er sprake van oplichting. Niet dat ik daar aanwijzingen voor heb, maar ik ben met alleen in buitenland te bezichtigen zaken voorzichtig. Account op marktplaats is slechts 3 weken geleden nieuw aangemaakt.

Dank je wel voor deze info. Dit is heel belangrijk. Hij vraagt ook een aanbetaling, mag wel zelf bepalen. Heb net een mobiel tel nr gekregen. Ga dat checken.
Gelogd

whizzle

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 49
Re: Cocoon Aero vs Aero vs Kyte S
« Reactie #58 Gepost op: april 26, 2023, 06:23:12 pm »

Dit klinkt idd heel erg als oplichting. Doen ze ook met caravans en campers. Aanbetaling doen en nooit meer wat van horen. Of een verhaal dat ze voor een bepaald bedrag de vouwwagen naar Nederland kunnen transporteren. Weg geld, geen vouwwagen. Ik zou liever ff verder zoeken.
Gelogd

getiem

  • Goldmember 2024
  • Klap nerd
  • *****
  • Offline Offline
  • Berichten: 386
  • Merk Vouwwagen: Milvus Milvus
Re: Cocoon Aero vs Aero vs Kyte S
« Reactie #59 Gepost op: april 26, 2023, 07:13:06 pm »

Dank je wel voor deze info. Dit is heel belangrijk. Hij vraagt ook een aanbetaling, mag wel zelf bepalen. Heb net een mobiel tel nr gekregen. Ga dat checken.
Nooit een aanbetaling doen! Via marktplaats is dat garantie voor oplichting. In combinatie met buitenland al helemaal.

Enige methode: afspreken, samen opzetten, Samen bekijken en direct oversteken. Neem zelf ook minimaal 1 extra volwassene mee.
Gelogd
Kamperen met de wouw-factor
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal