Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Keukenschort  (gelezen 1298 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

metalpe

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 808
Keukenschort
« Gepost op: mei 07, 2023, 01:54:05 pm »

Hebben jullie de keukenschort in gebruik? Eventueel foto's van?

We haalden gisteren onze nieuwe ccc op zonder keukenschort. We wilden net alles inladen, en kwamen erachter dat de keuken, in vergelijking met onze Odyssee, heel weinig opbergruimte heeft.

Bestek, Nespresso en servies en potten passen er net in. Dan heb ik nog geen keukenrol ', handdoeken, of dreft of kruiden of.... kunnen plaatsen. Hoe doen jullie dat?

We dachten eigenlijk eerst de anniversary te kopen en op de plek van de koelkast (omdat we een grotere hebben) berging te maken.  Uiteindelijk is het toch de cccx geworden, maar het past niet echt.

Nog wat dingen in de koelkast zetten en die tijdens het rijden als kast gebruiken, en dan de keukenschort gebruiken voor ter plekke, zou een optie zijn, maar dan kan er onderweg natuurlijk geen frisse cola gedronken worden :)

Benieuwd hoe jullie dit oplossen.  Foto's zijn natuurlijk altijd heel erg welkom!

Verstuurd vanaf mijn motorola one hyper met Tapatalk
Gelogd

n.jansen

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 28
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country Xclusive
Re: Keukenschort
« Reactie #1 Gepost op: mei 08, 2023, 12:41:03 pm »

Wat wil je allemaal meenemen dan?
Wij zijn met 4 en ik houd ruimte over in de keuken… ik vul het zelfs op met handdoeken en een fleecedeken zodat het onderweg niet teveel rammelt.
Gelogd

metalpe

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 808
Re: Keukenschort
« Reactie #2 Gepost op: mei 08, 2023, 01:13:09 pm »

Eigenlijk niets speciaals. Van alles 4. 4 bekers, 4 mokken, 4x bestek, 4 borden, wat kommetjes, ontbijtplankjes, zo'n setje van bocamp met potten, een bbq tang, een vergiet, wat keukenhanddoeken, snijplank, dreft en wat kruiden. En een nespresso, waterkoker en elektrisch grillplaatje ;) Het zijn vooral die laatsten de voor problemen zorgen.

Eigenlijk dus gewoon de standaarddingen. Bij de trigano paste dat allemaal, met nog wat plek over voor lucifers en sponsjes en wat flessen melk en zo. 't Komt wel goed, maar het is gewoon even aanpassen/uitzoeken, dat is normaal bij een overstap naar een ander merk/model denk ik. De eerste echte vakantie zal ons pas duidelijkheid geven. We legden op de keuken, onder het zeil, ook onze 4 hoofdkussens. Dat gaat hier natuurlijk ook niet. Uiteindelijk zal alles wel passen op een of andere manier, maar misschien waren er gouden tips of ideeën.

Verstuurd vanaf mijn motorola one hyper met Tapatalk

Gelogd

n.jansen

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 28
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country Xclusive
Re: Keukenschort
« Reactie #3 Gepost op: mei 08, 2023, 09:59:07 pm »

Wij nemen ong hetzelfde mee en krijgen het met gemak mee. Je weet dat er onder de lades nog extra ruimte zit? 
Als we met Pinksteren weer weg gaan, zal ik eens foto’s maken van hoe wij de boel ingericht hebben. Wie weet heb je er wat aan.
Succes iig!
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.634
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Keukenschort
« Reactie #4 Gepost op: mei 10, 2023, 09:27:55 pm »

Hoewel jullie denk ik de nieuwe keuken hebben, is mijn aanname dat er onder lade's nog steeds ruimte is. Wij hebben de Nespresso niet in de keuken (is ook voor niet-kampeervakanties), maar wel een waterkoker, dienblaadje, kleedje, voorraadbakjes, normale pannen etc. etc. Alles meer dan ruim voldoende voor 5 personen.

Wel hebben wij het grote vak anders ingedeeld, met behulp van een lade. Daardoor kunnen we die tamelijk massief volstoppen. Kijk voor het hoe en wat in mijn 'Nooit helemaal klaar' topic (https://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=22050.msg290418#msg290418 Ook wij hebben even moeten zoeken om alles een goede plek te geven, maar dat is inmiddels gelukt.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

metalpe

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 808
Re: Keukenschort
« Reactie #5 Gepost op: mei 11, 2023, 07:30:49 am »

Het zit er intussen min of meer in, maar in de rechtse kast/bak met de schuifdeur verliezen we in de hoogte veel plaats. Zo'n oplossing als jij hebt, met die lade, ziet er heel praktisch uit! Daar ga ik toch ook eens over nadenken. Dankjewel!

Verstuurd vanaf mijn motorola one hyper met Tapatalk

Gelogd

winnieandbuzz

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 244
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country Xclusive 2021
Re: Keukenschort
« Reactie #6 Gepost op: mei 11, 2023, 08:04:38 am »

Hier hebben we de grote keukenapparaten (Nespresso, waterkoker) in een kratje onder het bed. Voor de rest zit alles in de lades (3x 6 borden, wijnglazen, bestek, bekers, glazen, snijplanken, voorraadspul, pannenset, koekenpan etc.).
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal