Zooooveelste vraag over topper :)

Gestart door elskevandermolen, juni 02, 2024, 08:22:59 PM

Vorige topic - Volgende topic

elskevandermolen

Afgelopen week mochten wij onze spiksplinternieuwe Flexi comfort ophalen!  :> Fantastisch! Gelijk thuis even geklapt natuurlijk! BLIJ!
Al maanden sneup en speur ik heel internet af wbt topperkwesties. Heb dus echt al veel gelezen over alle toppervraagstukken, en dat zijn er nogal wat. Maar zoek misschien wel naar een antwoord dat iets specifieker is. Wellicht kunnen jullie van enige hulp zijn.

Manlief en ik zijn beide niet zwaar, misschien zelfs licht te noemen, 55kg/75kg. Ik lig het liefst op een erg zacht bed, bedden zijn vaak te hard voor mij. Dus, je voelt hem al aankomen... ik heb de topper het liefst zo dik mogelijk. Hoef niet persé de voorwanden mee te klappen, liever 1cm dikkere topper dan de wanden meeklappen, zeg maar. Fijn zou zijn om beddengoed (dekbedden van thuis) ook mee te klappen maar wederom zelfde verhaal als hierboven. Wij slapen boven de bak, één dochter (4) slaapt op het linkerbed, daar haal ik het beddengoed af, en nog een dochter in een campingbedje.

Wat kunnen we max hebben qua cm van de topper denken jullie? En ik lees IKEA/Jysk/LIDL, nog meer opties?

kimopo

Ik weet niet of u betalend forumlid bent maar zoja, dan kunt u hier eens kijken bij het bericht over onze nieuwe sponsor Seminautic:

https://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=28902.msg364817#msg364817
Leef vandaag, je weet nooit of er nog een morgen komt

C5CCV

Gewoon een nieuw matras erin lijkt mij veel handiger

LarsNL

Beter Bed, hier een aart Kok te hard voor mijn rug (iets met quasimodo achtige vergroeiing) topper gekocht voor €96,- nergens meer last van!

martjeklap

wij hebben ook een heel fijne topper van Beter Bed.

bartosia

Tudel topper van Ikea ligt ook perfect! 140 x 200. Wij hebben er een stuk afgeknipt (lengte) en dan past het prima.

Verstuurd vanaf mijn KB2003 met Tapatalk