Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: (weer) help met vouwwagen keuze...?  (gelezen 6431 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re:(weer) help met vouwwagen keuze...?
« Reactie #15 Gepost op: augustus 28, 2011, 09:54:54 pm »

O ja, en hij staat ook nog eens binnen een uur. Dat is ook wel handig met al dat grut  :#.
Gelogd

maartenmuller

  • Gast
Re:(weer) help met vouwwagen keuze...?
« Reactie #16 Gepost op: augustus 28, 2011, 09:56:11 pm »

.
« Laatst bewerkt op: augustus 28, 2011, 09:59:53 pm door maartenmuller »
Gelogd

maartenmuller

  • Gast
Re:(weer) help met vouwwagen keuze...?
« Reactie #17 Gepost op: augustus 28, 2011, 09:58:48 pm »

Wij hebben zelf de Jametic gehad (zonder gastencabine). We gebruikte hem met zijn vieren. Wij vonden hem groot zat. Als je een gastencabine hebt kunnen de kids, bij slecht weer, daar natuurlijk prima bivakeren.
Idd, bovendien willen wij vakantie zonder regen  :O
Binnen 1 uur? da's ook prettig. aangezien wij 's nachts naar het zuiden rijden en 's ochtends aan komen. Dan ben je niet helemaal jezelf meer...  :Z
hoe was de bagageruimte?
« Laatst bewerkt op: augustus 28, 2011, 10:01:06 pm door maartenmuller »
Gelogd

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re:(weer) help met vouwwagen keuze...?
« Reactie #18 Gepost op: augustus 28, 2011, 10:03:46 pm »

Wij vonden het ruim voldoende. Maar we hadden wel een dakkoffer (350 liter) mee. De kleding ging in stapelbare kistjes (de kistjes die je bij de groenteboer ziet). Deze stonden tijdens het rijden in het gangpad en op de plek in de hoek boven op elkaar gestapeld. Gebruiken we nog steeds trouwens. Het is net een kledingkast en niets kreukeld.
Gelogd

maartenmuller

  • Gast
Re:(weer) help met vouwwagen keuze...?
« Reactie #19 Gepost op: augustus 28, 2011, 10:15:10 pm »

Wij vonden het ruim voldoende. Maar we hadden wel een dakkoffer (350 liter) mee. De kleding ging in stapelbare kistjes (de kistjes die je bij de groenteboer ziet). Deze stonden tijdens het rijden in het gangpad en op de plek in de hoek boven op elkaar gestapeld. Gebruiken we nog steeds trouwens. Het is net een kledingkast en niets kreukeld.
ok, dit is wel erg van belang omdat wij in de auto helemaal niks kwijt kunnen. Dat heb je met 7 pers. auto's... er zit nog ongeveer 40 cm achter de achterstoelen (Citroen C8). Dus een dakbak lijkt altijd nodig.
Zijn er ook VW's met bizar veel bergruimte?
Gelogd

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re:(weer) help met vouwwagen keuze...?
« Reactie #20 Gepost op: augustus 28, 2011, 10:19:33 pm »

In de Jametic heb je niet alleen het gangpad waar je veel kwijt kan. Maar ook de banken hebben veel opbergruimte. Maar wat ik veel vind kunnen jullie wel te weinig vinden. Je zou dan toch even bij een dealer moeten gaan kijken.
Gelogd

maartenmuller

  • Gast
Re:(weer) help met vouwwagen keuze...?
« Reactie #21 Gepost op: augustus 28, 2011, 10:49:08 pm »

In de Jametic heb je niet alleen het gangpad waar je veel kwijt kan. Maar ook de banken hebben veel opbergruimte. Maar wat ik veel vind kunnen jullie wel te weinig vinden. Je zou dan toch even bij een dealer moeten gaan kijken.
Dat hebben wij nu bij de scout ook, maar liggen de banken al vol met tent en stokken... dus blijft het middenpad over.
Gelogd

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re:(weer) help met vouwwagen keuze...?
« Reactie #22 Gepost op: augustus 29, 2011, 08:14:53 am »

De voortent van de Jametic zit er aan vast. Je hebt alleen de luifel + stokken en 2 staanders van de voortent en 2 verandastokken. Wij hadden op de dissel een pvc buis daar zaten de stokken in. Het keukenspul kan allemaal in de keuken deze heeft ruim voldoende opberg ruimte.
Gelogd

mavi

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 286
  • Holtkamper Cocoon
Re:(weer) help met vouwwagen keuze...?
« Reactie #23 Gepost op: augustus 29, 2011, 09:34:21 am »

Stapelbedje?
http://link.marktplaats.nl/476139778

En dat samen met:
http://www.voordeelkamperen.nl/index1.html  (binnententen)

Wij hebben jaren een Scout gehad en hem verkocht omdat hij te groot voor ons werd. De laatste jaren hadden we er twee tentjes naast staan, lukte over het algemeen wel, maar we hadden alleen de wagen en de voortent, geen luifel of tussenstuk.
Gelogd

maartenmuller

  • Gast
Re:(weer) help met vouwwagen keuze...?
« Reactie #24 Gepost op: augustus 29, 2011, 01:53:08 pm »

http://link.marktplaats.nl/476139778

En dat samen met:
http://www.voordeelkamperen.nl/index1.html  (binnententen)

Wij hebben jaren een Scout gehad en hem verkocht omdat hij te groot voor ons werd. De laatste jaren hadden we er twee tentjes naast staan, lukte over het algemeen wel, maar we hadden alleen de wagen en de voortent, geen luifel of tussenstuk.


Oei, zodra er Holtkamper op staat, gaat de prijs ook de lucht in...

Maar wel een optie, bedankt voor het meedenken
Gelogd

esentim

  • Gast
Re:(weer) help met vouwwagen keuze...?
« Reactie #25 Gepost op: augustus 29, 2011, 09:40:38 pm »

Hee, weer een tweeling op komst..gefeliciteerd! ik heb ook een tweeling(2 jr)...en mijn zus ook (1 jr). Dus bij deze wat recente tweeling-kampeer-info.
holtkamper hoeft niet duur te zijn....kijk eens bij de feluka op dit forum! (merkeninfo-holtkamper-feluka).
Ik heb er vorige week fotos op gezet van onze vakantie, dus vers van de pers!
Hij is groot, heel snel op te zetten (geen losse stokken) en hij heeft tweepersoons ondertentjes. Zo is hij al 8-persoons, als je ook nog mensen in de bak laat slapen is hij 10 persoons. De tweeling sliep in de ondertentjes, bij ons apart omdat dan kon, maar ze kunnen ook bij elkaar.
Mijn zus ging met de caravan en had een binnentent gekocht voor in de voortent, waar ze campingbedjes in had gezet. Dat was haar prima bevallen. Dus misschien is dat ook iets voor jullie, alleen dan dus een binnentent in de voortent van de pivo?
Gelogd

maartenmuller

  • Gast
Re:(weer) help met vouwwagen keuze...?
« Reactie #26 Gepost op: augustus 29, 2011, 10:52:16 pm »

Hee, weer een tweeling op komst..gefeliciteerd! ik heb ook een tweeling(2 jr)...en mijn zus ook (1 jr). Dus bij deze wat recente tweeling-kampeer-info.
holtkamper hoeft niet duur te zijn....kijk eens bij de feluka op dit forum! (merkeninfo-holtkamper-feluka).
Ik heb er vorige week fotos op gezet van onze vakantie, dus vers van de pers!
Hij is groot, heel snel op te zetten (geen losse stokken) en hij heeft tweepersoons ondertentjes. Zo is hij al 8-persoons, als je ook nog mensen in de bak laat slapen is hij 10 persoons. De tweeling sliep in de ondertentjes, bij ons apart omdat dan kon, maar ze kunnen ook bij elkaar.
Mijn zus ging met de caravan en had een binnentent gekocht voor in de voortent, waar ze campingbedjes in had gezet. Dat was haar prima bevallen. Dus misschien is dat ook iets voor jullie, alleen dan dus een binnentent in de voortent van de pivo?

Hee, dat ziet er heel gezellig uit! Leuk om jullie verhaal te lezen. Ik ga idd die "fee" maar e's in de gaten houden. nu staat er alleen 1 voor 3000, net niets te veel...
We gaan volgend jaar pas weer weg dus geen haast..., maar ik wil hem nu! (grapje)
Het binnententje zie ik nog niet zo helemaal zitten omdat de ruimte dan toch wat lastig is in te delen... of zie ik nou beren? Dat binnententje zal altijd wel ergens in de weg staan
Gelogd

maartenmuller

  • Gast
Re:(weer) help met vouwwagen keuze...?
« Reactie #27 Gepost op: september 05, 2011, 11:00:05 am »

Krijg ik net een ingeving... Ik kan van ons middenstuk waar de bankjes enzo zijn, natuurlijk ook een vast bed maken. Dan heb je 3 x 140 naast elkaar. kan ik me gelijk uitleven met een lattenbodem, omdat we die planken ziet zo fijn vinden slapen. ondanks een verstevigingsbalk onder de plank rollen we steeds naar elkaar toe. En met 5 kids hoeft dat niet echt meer...  :O

Ook hebben we gelijk een goed bergruimte van de grond!
Gelogd

mischa72

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 200
  • Merk Vouwwagen: Roadmaster
  • Roadmaster Family S
Re:(weer) help met vouwwagen keuze...?
« Reactie #28 Gepost op: september 05, 2011, 11:06:49 am »

ondanks een verstevigingsbalk onder de plank

Hoi,

Zou je daar eens een foto van kunnen posten? We hebben in onze vw weliswaar een metalen frame onder de kleppen, maar dat ziet er zo ielig uit  :o

Als via de mail toesturen gemakkelijker is, vind ik dat ook goed.

Groeten,
Mischa
Gelogd

mavi

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 286
  • Holtkamper Cocoon
Re:(weer) help met vouwwagen keuze...?
« Reactie #29 Gepost op: september 05, 2011, 05:19:15 pm »

Krijg ik net een ingeving... Ik kan van ons middenstuk waar de bankjes enzo zijn, natuurlijk ook een vast bed maken. Dan heb je 3 x 140 naast elkaar. kan ik me gelijk uitleven met een lattenbodem, omdat we die planken ziet zo fijn vinden slapen. ondanks een verstevigingsbalk onder de plank rollen we steeds naar elkaar toe. En met 5 kids hoeft dat niet echt meer...  :O

Ook hebben we gelijk een goed bergruimte van de grond!

Ik begrijp dit niet zo goed. Je hebt toch al een bed in het middenstuk? Als het goed is heb je 3 metalen balkjes die je daar vastmaakt en dan met de rugleuningen erop heb je een bed......
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal