Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Tussenstop in Frankrijk met 2 ouders en 3 kinderen??  (gelezen 8067 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kuipje

  • Gast
Re: Tussenstop in Frankrijk met 2 ouders en 3 kinderen??
« Reactie #15 Gepost op: april 09, 2013, 10:32:56 pm »

Het was in maçon, ik dacht municipal. Een klein stukje van de snelweg.
Waarheen gaat de reis in de Ard?che, misschien nog een overeenkomst  :P
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: Tussenstop in Frankrijk met 2 ouders en 3 kinderen??
« Reactie #16 Gepost op: april 10, 2013, 07:53:20 am »

Na een dagje (ver) rijden ziet mijn man er echt tegen op om nog spullen in en uit te pakken en op te zetten dus dit is een betaalbaar alternatief. Wij hebben net hier :http://www.camping-chamboeuf.com/index.php?option=com_content&view=article&id=32&Itemid=160 een Yourt geboekt kost ons met 4 volwassenen 56,40 euro om te overnachten. Een leuke combi tussen hotel en camping vind ik, zeker met kinderen en in ons geval met 17 jarige meiden. Nog een duikje in het zwembad en beentjes strekken, zalig....

Je kan er ook nog een soort grote en kleine trekkershutten huren. Snel zijn is blijkbaar de boodschap want wij wilde de kleine trekkershut reserveren maar die was al bezet.
Ik heb er geen spijt van ik wilde altijd altijd al wel eens in zo'n Yourt slapen.

Ik heb de meningen van de camping opgezocht en die waren goed. Je kan er 'savonds een pizza smullen of desnoods zelf koken. Dus zit wel goed. In de buurt van Dijon en niet ver van de snelweg.
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal