Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Tips voor stalling in Frankrijk  (gelezen 2773 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Palafima

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 137
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee GL
Tips voor stalling in Frankrijk
« Gepost op: januari 28, 2017, 09:46:32 am »

Beste allemaal,

Aangezien wij de vouwwagen alleen gebruiken voor 3 weken Frankrijk( en de aankomende jaren zeer waarschijnlijk ook)lijkt het mijn lekker om onze vouwwagen aankomend jaar te stallen in de omgeving waar we altijd heen gaan. Aangezien de reguliere stalling redelijk duur is(400 pj) is de vraag of iemand een goedkoper en veilig alternatief weet in de omgeving van Cardet/Ales(of op route naar noorden aan Route du Soleil).

Tips welkom!

p.s. Tips over het feit dat kamperen in de voorjaarsvakantie ook leuk is in Nederland etc. zijn niet aan ons besteed :H
Gelogd

PenH

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 848
  • Merk Vouwwagen: CC-Flexi Comfort
Re: Tips voor stalling in Frankrijk
« Reactie #1 Gepost op: januari 28, 2017, 09:57:04 am »

Een kennis liet zijn vw achter op de camping. Maar die gingen ook altijd naar dezelfde camping.
Misschien heb je hier wat aan https://www.caravanstallinginfrankrijk.nl/nl/

Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk

Gelogd

Palafima

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 137
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee GL
Re: Tips voor stalling in Frankrijk
« Reactie #2 Gepost op: januari 29, 2017, 02:20:23 pm »

Die had ik al gevonden, toch bedankt! Is erg duur(rond 400€ pj) dus probeer een goedkoper alternatief te vinden
Gelogd

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: Tips voor stalling in Frankrijk
« Reactie #3 Gepost op: januari 30, 2017, 12:06:36 am »

Ik vrees dat een goedkoper alternatief er niet snel zal zijn. Nederland is een vouwwagen-land en naast die paar klappers die verkocht worden in België en Scandinavië is de wereld gewend aan dubbelwandige hokken op wielen. Dus vraagt men wat men wil vragen en heb je een hele andere markt dan in Nederland. Naast het vertrouwen en een verzekeringskwestie zou ik de klapper ergens bij de grens stallen als je dat persé wilt. Ik heb hem liever bij huis, dan kan ik hem namelijk ook zomaar ophalen voor een weekendje of dagje lekker ergens genieten van het mooie weer. Dáár is een klapper namelijk voor  :J 
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Gait

  • Gast
Re: Tips voor stalling in Frankrijk
« Reactie #4 Gepost op: januari 30, 2017, 09:48:23 am »

Ik zou ook niet graag m'n vouwwagen in Verweggistan gestald hebben. Je zou maar met je bagage aankomen en staat je vouwwagen met lekke banden. Je moet ook altijd naar dezelfde regio. De reistijd met of zonder vouwwagen maakt nauwelijks verschil.
Gelogd

FriedelP

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.379
  • Merk Vouwwagen: Raclet Safari 2016
Re: Tips voor stalling in Frankrijk
« Reactie #5 Gepost op: januari 30, 2017, 01:01:07 pm »

Bovendien, wat als je nat hebt ingeklapt en de wagen nog moet drogen voor hij gestald kan worden. Als dat dan in verwegistan is, moet je daarvoor ginder extra tijd uit trekken, wachten op goed weer en wachten tot ie voldoende droog is! Anders zal het doek niet lang de zelfde kwaliteit behouden. Dat lijkt mij bijzonder moeilijk te regelen allemaal!
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal