Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: camping gezocht  (gelezen 2183 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ssae

  • Gast
camping gezocht
« Gepost op: juli 01, 2012, 10:38:22 pm »

Wij zijn net bezitters geworden van een vw Trigano Ocean. wij willen deze vakantie naar Frankrijk naar Picardie of Normandië. wij hebben twee kinderen onder de 10 jaar en zijn op zoek naar een camping met grote plaatsen, met zwembad en speeltuin en liefst waar wat nederlandse kinderen zijn.

Of heel iets anders. Een vakantie naar Oostenrijk naar een camping vlak bij het meer met een zwembad en speeltuin en liefst ook nederlandse kindjes.

Heeft iemand een idee?

Alvast bedankt
Gelogd

Klavertjes

  • Global modderklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.784
  • Merk Vouwwagen: Opus Camper all-road 2022
  • Opus Camper all-road 2022
Re: camping gezocht
« Reactie #1 Gepost op: juli 01, 2012, 10:48:12 pm »

Deze even verplaatst zodat meer mensen 'm zien! Zal morgen even link van leuke camping Normandie plaatsen zelf!
Gelogd
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Hanneke

  • Gast
camping gezocht
« Reactie #2 Gepost op: juli 15, 2012, 11:19:06 pm »

Oostenrijk: camping neubauer...barst vd nederlandse kindjes...ligt aan de millstättersee in Karinthië. Wel een camping waar je van gezelligheid moet houden ;-) (een oostenrijkse traditie: iedere week spätshoppen....foute bandjes, je komt in bruiloftsfeer.....wel een leuke camping...plekken niet al te ruim, in vergelijking met frankrijk. Relatief kleine camping en goedkoopste camping aan het meer. Geen zwembad dus, maar wel aan het meer en bij de buren is wel een buitenbad geloof ik, waar je betaald, in mag. Omgeving is super! Tip: koop dan wel een kärntencard voor het gezin, dat heb er je zo uit.
Normandië is nog steeds 1 van mijn favoriete plekjes in frankrijk, jammer dat het weer niet meewerkt. Omgeving Etretât is superrrrr! Genoeg,campings te vinden. Iets lager....omgeving Honfleur. Ik heb ooit in een grijs verleden met een vriendje,,in Dol de Bretagne gestaan ( grens normandië/ bretagne). Ik zou er nu nooi heengaan, aangezien het een 4 sterrencamping met mega zwembad is...maar wel mooie ruime plekken en veel nederlanders
Gelogd

Klavertjes

  • Global modderklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.784
  • Merk Vouwwagen: Opus Camper all-road 2022
  • Opus Camper all-road 2022
Re: camping gezocht
« Reactie #3 Gepost op: juli 16, 2012, 07:22:11 am »

Hier hebben wij 3 ? 4 jaar geleden een heerlijke 10 dagen gestaan (prijzig in het hoofdseizoen dat wel)

Camping L'étang Des Haizes
Gelogd
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal