Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: een vraag over een camping.  (gelezen 3611 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robert-Jan

  • Gast
een vraag over een camping.
« Gepost op: maart 10, 2008, 06:26:35 pm »

Hallo,

heeft iemand enige info over deze camping?

http://www.achterstehoef.nl/nl/index.lp

Wij vinden het er allemaal erg netjes en verzorgd uitzien!
En aangezien dit de eerste keer kamperen word met de vouwwagen en voor wendy(mn vrouw) uberhaubt de eerste keer kamperen,wil ik wel dat we enigzins een mooie nette camping hebben .
Veel plezier voor de kids .

Ik ben benieuwd of iemand er iets van weet of misschien is er wel ergens een revieuwsite?

groeten robert
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.270
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: een vraag over een camping.
« Reactie #1 Gepost op: maart 10, 2008, 09:50:48 pm »

Geweest ben ik er niet.
Het zwembad ziet er goed uit zowel voor slecht als voor goed weer.
Kon geen foto's vinden van het sanitair dit vind ik jammer.
Maar dit komt ook omdat ik dit erg belangrijk vind misschien wel het belangrijkste.
Wacht met smart op de Recensie ;)
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Robert-Jan

  • Gast
Re: een vraag over een camping.
« Reactie #2 Gepost op: maart 10, 2008, 10:54:58 pm »

Alex,

Recensie komt er zeker !
Ondertussen met de tipgever van de camping gesproken (die er overigens al een aantal jaar naar volle tevredenheid seizoens plaats heeft)
Hij heeft mij verteld en verzekerd dat sanitair in hoogseizoen 5x daags word schoongemaakt .
Laagseizoen iets minder , en bij eventuele klachten omtrent sanitair word er direct gehandeld  :)

groeten robert

Ps wanneer ik er geweest ben (eind augustus ) zal ik een foto van sanitair plaatsen  ;)
« Laatst bewerkt op: maart 10, 2008, 11:02:13 pm door Robert-Jan »
Gelogd

mr4hughz

  • Gast
Re: een vraag over een camping.
« Reactie #3 Gepost op: maart 10, 2008, 11:31:20 pm »

hey robbert jan het is gebruikelijk dat je ff op een camping rondkijkt voordat je plaats neemt ..

er zijn een paar dingen die je moet weten/vragen voordat je plaatsneemt en je uitvouwt..
1) vinden je kinderen het leuk en zijn er genoeg speelmaatjes ?
2) is de wc schoon(vaak wel) en hangt er wc papier of niet
3) betaal je voor de douche ?

voor de vouwwagen zijn de volgende zaken belangrijk:
1) staan er tenten op het terrein (vraag bij een tent campeerder eens of hij moeite had met haringen) een rotsbodem ofzo ..
2) hoe ver is je water tap punt verwijderd en hoe ver de afwas plek .. (of je wast af bij de sanitair gebouw of je moet veel water halen)

www.lepetitesuise.be was wel een leuke camping voor ons .. voor kinderne is er een zwembad en een speelplaats ..
enige nadeel is dat als je van de camping af wilt je met de auto moet fietsen is geen optie !
Gelogd

Robert-Jan

  • Gast
Re: een vraag over een camping.
« Reactie #4 Gepost op: maart 11, 2008, 06:29:59 pm »

Hoi,

Dat rondkijken gaan we eerst volgende schoolvakantie doen (ik had dat gelezen hier op het forum , dat er mensen zijn die eerst gaan kijken )

Ik had al met de tipgever(tevens collega met 3 kinderen in dezelfde leeftijd als onze kinderen) het 1 en ander doorgesproken : hij kon mij vertellen dat het veld "gerold" werd, dus normaal gras alleen wel iets harder ???
Iedere plaats heeft een eigen tappunt en vuilwater afvoer .Verder is er veel jeugd op de camping in de leeftijd tot een jaar of 12/13, dat schijnt ook een beetje de doelgroep te zijn .
Veel knutsel en andere activiteiten ,animatie team.

tsja en toillet papier , daar had ik even niet aangedacht :I
Neem ik gewoon mee,eigenlijk altijd.
Dat komt omdat ik tot nu toe altijd trektochten maakte (rugzak en heel klein tentje)met een paar vrienden.
Wendy en ik zijn nog maar 4 jaar bij elkaar), denk aan pyreneéen (franse= koudere kant en de spaanse warmere kant)
ardennen , en de dolemieten.
weer of geen weer  een beetje zoals dat vroeger in dienst ging  ;D rugzak met spullen en gaan!

Nu dus een gezinnetje , dus ineens heel andere dingen om rekening mee te houden .

Vandaar dat ik misschien wat impulsief een camping heb uitgekozen  ???
Een camping is al een hele luxe ineens zo als je altijd gewoon zo in het bos hebt geslapen  :)


MAAR normaal gesproken ga je dus even kijken voordat je iets bespreekt!
Zijn er nog meer dingen die je in de peiling moet hebben als je gaat kijken ?

toilletten , papier, grond ivm haringen, waterpunt.

Ik had al wel een klein frame met wieltjes onder mn watercan bedacht ivm met eventuele afstand(dit al voordat we deze camping "vonden"hoor

Maar alle tips zijn heel erg welkom, want nogmaals :
Het vouwwagen gevoel is helemaal nieuw hier ;)

groeten robert
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.270
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: een vraag over een camping.
« Reactie #5 Gepost op: maart 11, 2008, 06:35:04 pm »

Wij nemen altijd een autoloos veldje.
Niet alleen voor de veiligheid maar als het slecht weer is blijft het langer goed niet van die moddersporen over het veld.

 
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Robert-Jan

  • Gast
Re: een vraag over een camping.
« Reactie #6 Gepost op: maart 11, 2008, 08:17:32 pm »

dat is idd een goede !
ik zal daar zeker rekening mee houden in het vervolg.

groeten robert
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal