Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Koelkast in Holtkamper Kyte  (gelezen 7128 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

groovieguitarguus

  • Gast
Re: Koelkast in Holtkamper Kyte
« Reactie #15 Gepost op: mei 25, 2017, 09:28:45 pm »

Ik heb een 2ehands Kyte. Nog niet mee weggeweest.... er zit een koelkast in MET 12v stekker / 220 v stekker en Gasaansluiting...
Is dit dan een luxere koelkast (Beter?) dan standaard?

gr. Guus
Gelogd

smoutewm

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 40
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte S
Re: Koelkast in Holtkamper Kyte
« Reactie #16 Gepost op: mei 25, 2017, 10:38:03 pm »

Ik denk dat dit een absorptie model is. Ik heb zelf jarenlang met een Electrolux 33 liter koelkast gekampeerd, nagenoeg onverwoestbaar. Ik heb en gebruik deze nog steeds.  Deze heeft ook aansluitingen voor 230 V, 12 V en gas. Verwacht echter geen ijsklontjes te kunnen maken bij 30 graden. In mijn Kyte heb ik een compressor model. Deze koelt wat sterker en kan ook vriezen, maar heeft (volgens mij ten minste, maar heb dit niet verder nagekeken) altijd 230 V nodig. Deze is ook iets groter (40 liter) dan het absorptiemodel. Je kunt het verschil zien door de koelkast te openen. Als er een iets voor de achterwand liggende plaat (de koelplaat) is gemonteerd is het hoogstwaarschijnlijk een absorptiekoelkast. Voordeel hiervan is weer dat deze 's nachts nauwelijks hoorbaar is (alleen wat geruis) en het compressormodel bij het aanslaan een (heel) lichte brom geeft. En bij gebrek aan 230 V kun je ook de auto accu of de gasfles gebruiken.
Gelogd
La pluie en Bretagne.....? Une légende!
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal