Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omlaag

Auteur Topic: Actie holtkamper voor het vervangen van de tent....  (gelezen 13199 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edengeer

  • Gast
Re: Actie holtkamper voor het vervangen van de tent....
« Reactie #30 Gepost op: december 17, 2016, 10:35:05 pm »

Ik heb die van Albertine gezien.  Die is helemaal compleet,  wel even checken of alles in het pakket zit  :J :J
Ik heb die van Albertine gezien.  Die is helemaal compleet,  wel even checken of alles in het pakket zit  :J :J
Een grondzeil in de voortent is niet mogelijk schrijven ze in de mail? Houd dit in dat het een oude type is?

Geertje.
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Actie holtkamper voor het vervangen van de tent....
« Reactie #31 Gepost op: december 17, 2016, 11:06:13 pm »

Dat zit er bij Albertine wel bij.  Ik zou ze gewoon even bellen.

In die van ons (2005) zit ook een kuipzeil  (hebben we nog niet gebruikt in de afgelopen 2 jaar) maar het zit er bij :J
Gelogd

Edengeer

  • Gast
Re: Actie holtkamper voor het vervangen van de tent....
« Reactie #32 Gepost op: december 17, 2016, 11:10:16 pm »

Zal ik maandag doen! Het geheel afsluiten vonden wij wel prettig.
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Actie holtkamper voor het vervangen van de tent....
« Reactie #33 Gepost op: december 17, 2016, 11:35:02 pm »

Wij hebben tot nu toe pas 1x de voorwand erin gehad,  afgelopen meivakantie toen het zo koud was. Verder zitten wij altijd onder of voor de luifel  :J
Gelogd

Edengeer

  • Gast
Re: Actie holtkamper voor het vervangen van de tent....
« Reactie #34 Gepost op: december 17, 2016, 11:49:41 pm »

Wij verblijven in Nederland :>
Gelogd

mpostma

  • Gast
Re: Actie holtkamper voor het vervangen van de tent....
« Reactie #35 Gepost op: december 18, 2016, 03:58:05 pm »

Misschien een tip voor mensen die bij Holtkamper misgrijpen omdat er geen vervangingsdoeken meer zijn: Ik heb hier in dit Forum vele goede ervaringen gelezen over Atomatent in Uden. Die kunnen volgens mij je tent weer als nieuw maken/ vervangen. Zelf heb ik er geen ervaringen mee, maar door de verhalen op dit forum heb ik ze voor de zekerheid wel bij mijn favorieten gezet.
Gelogd

johan123

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 148
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Flyer
  • Johan
Re: Actie holtkamper voor het vervangen van de tent....
« Reactie #36 Gepost op: december 20, 2016, 07:48:24 am »

Ik heb begrepen dat er nog wel tenten voor de flyer zijn maar niet meer het laatste  (2015) model. Die zou uitverkocht zijn met de actie die dit topic beschrijft. Die actie was toen compleet met extra luifel, inritsbaar grondzeil, voorschort. Nu lijkt het meer bij elkaar sprokkelen wat er nog is.
Grondzeil met klittenband kunnen ze wellicht nog wel doen. Klittenband aanbrengen lijkt me geen probleem.

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Gelogd
Space

Edengeer

  • Gast
Re: Actie holtkamper voor het vervangen van de tent....
« Reactie #37 Gepost op: december 20, 2016, 08:43:49 am »

Ik zal zo bellen! Ik laat het jullie weten...
Gelogd

johan123

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 148
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Flyer
  • Johan
Re: Actie holtkamper voor het vervangen van de tent....
« Reactie #38 Gepost op: december 20, 2016, 10:07:36 pm »

En?

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Gelogd
Space

Edengeer

  • Gast
Re: Actie holtkamper voor het vervangen van de tent....
« Reactie #39 Gepost op: december 21, 2016, 01:31:01 pm »

Hij weet nu wat onze wensen zijn: erkers-grondzeil klittenband/rits. Hij zal nog kijken. Volgende week maar ff naar de kerstshow in Emmen.

Groetnis
Gelogd

Albertine

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 154
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Flyer refurbished 2015
Re: Actie holtkamper voor het vervangen van de tent....
« Reactie #40 Gepost op: december 22, 2016, 05:00:43 pm »

Dat klopt, ik was een van de eersten die van de actie gebruik maakte, dat was eind november vorig jaar nadat ik de wagen aan had gemeld ter reparatie: het was een reparatie van 1700 euro of een nieuw doek uit 2015 met alles erop en eraan (2 grondzeilen, ook een voor de erker, kidsroom, plastic binnendingen om de punten open te zetten maar toch af te dekken, voorschort. Ondertent had ik nog.

Ik ben er heel erg blij mee! Het heeft het comfort verhoogd (minder koud binnen in voor en najaar) en ondanks dat hij voor mij een zoonlief aan de grote kant is vind ik het heerlijk. Makkelijk vrienden uitnodigen om een tentje bij te zetten en bij ons "te leven" in het voorjaar is heel fijn.
Gelogd

Edengeer

  • Gast
Re: Actie holtkamper voor het vervangen van de tent....
« Reactie #41 Gepost op: december 28, 2016, 10:24:07 pm »

Vandaag in Emmen geweest. Ze hebben een tent met grondzeil (rits). Erkers kunnen we er voor 300 erbij krijgen. Helaas geen tropical binnentent. Ze hebben ook een combinatietent daar staan. Staat ook op de website maar deze is anders dan die er nu staat. Dit zal wel steeds veranderen. Mensen zullen ook hun oude inleveren en dan maken ze daar een combi model van. Deze heeft wel een tropical binnentent. Die konden we helaas niet overnemen. Ik vermoed dat ze ze nog wel lis hebben maar dat ze die gebruiken voor de combi modellen. Dus als iemand nog een binnentent te koop heeft?? :#
Gelogd

Edengeer

  • Gast
Re: Actie holtkamper voor het vervangen van de tent....
« Reactie #42 Gepost op: december 28, 2016, 10:26:41 pm »

Dat klopt, ik was een van de eersten die van de actie gebruik maakte, dat was eind november vorig jaar nadat ik de wagen aan had gemeld ter reparatie: het was een reparatie van 1700 euro of een nieuw doek uit 2015 met alles erop en eraan (2 grondzeilen, ook een voor de erker, kidsroom, plastic binnendingen om de punten open te zetten maar toch af te dekken, voorschort. Ondertent had ik nog.

Ik ben er heel erg blij mee! Het heeft het comfort verhoogd (minder koud binnen in voor en najaar) en ondanks dat hij voor mij een zoonlief aan de grote kant is vind ik het heerlijk. Makkelijk vrienden uitnodigen om een tentje bij te zetten en bij ons "te leven" in het voorjaar is heel fijn.

Heb jij geluk! Helaas zijn ze er niet meer die van 2015. Lekker genieten van alle ruimte! KK
Gelogd

bstevense

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 16
  • Merk Vouwwagen: Holkamper Flyer
Re: Actie holtkamper voor het vervangen van de tent....
« Reactie #43 Gepost op: mei 03, 2017, 11:31:17 am »

Wij zijn ook de gelukkige eigenaren van een Flyer uit '96.
Aangezien de tent ook eigenlijk slecht was, zijn we wezen kijken of een caravan wellicht iets voor ons zou zijn, maar we hebben toch besloten te blijven klappen!

Dus ook contact gezocht met Emmen, en daar langs geweest en een prettig gesprek gehad.

We hadden niet heel veel keuze meer: 'standaard' Expedition-tent, of een Airco Membrane Bedouin...
Vraag me niet naar de jaartallen, maar dat waren de enige 2 opties :-)

Voor de luxere gegaan! Op 31 mei wordt onze nieuwe tent gemonteerd! Wordt geleverd compleet met wagenschort en voorwand.
Aangezien we uit omgeving Rotterdam komen en ze alleen monteren in Emmen gaan we (erg) vroeg op pad en plakken er gelijk een daagje Wildlands achteraan.

Kan niet wachten tot Pinksteren!


Gelogd

DouweFlyer

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 37
  • Merk Vouwwagen: Holtkamer Flyer
Re: Actie holtkamper voor het vervangen van de tent....
« Reactie #44 Gepost op: mei 03, 2017, 12:39:12 pm »

Fijn die nieuwe tent. Wij hebben vorig jaar de tent vervangen.
Even op letten of alle stokken aanwezig zijn. Bij ons waren namelijk de stokjes voor het omhoog zetten van het dak vergeten.
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal