Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Afmetingen en tekeningen/foto's  (gelezen 1427 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SergeHanneke

  • Gast
Afmetingen en tekeningen/foto's
« Gepost op: mei 10, 2017, 12:13:37 pm »

Als nieuwbakken KyteS (mrt 2017) bezitter struin ik het hele internet af om de handigheidjes van onze vw te leren kennen. En aangezien de vw momenteel weer in de stalling staat is het lastig om een beeld te krijgen of bepaalde wensen (al dan niet zelf) realiseerbaar zijn. Ik denk dan aan de gangbare zaken als kratten, aanhangtafels en inpaktips, maar ook aan de wat minder gangbare zaken als oventje, zonnepanelen+accu+laadinstallatie, achteruitrijcamera of een aansluiting op de WindForce ventilator voor een springkussen...
Een voorwaarde om dat inzicht te kunnen ontwikkelen is dat detailgegevens (materiaalspecs, maten, krachten, gevoeligheden/toleranties, etc) van de vw bekend zijn.
Helaas vind ik nog onvoldoende info daarover. Ook op dit forum is er geen verzameldraadje waarin dergelijke gegevens en tekeningen/foto's opgenomen staan.

Mag ik jullie daarom verleiden tot het plaatsen van tekeningen/foto's met detailgegevens (maten, materiaalspecs, krachten, gevoeligheden/toleranties, etc)?
Uiteraard ga ik zelf ook een duit in het zakje doen.

Alvast dank!
Gelogd

Klapzwaan

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 331
  • Merk Vouwwagen: Kyte S (2018)
Re: Afmetingen en tekeningen/foto's
« Reactie #1 Gepost op: mei 10, 2017, 04:47:03 pm »

Wij hebben ook een nieuwe Kyte S.  :zw
Om te beginnen, hier alvast de maten van vw.
Gelogd

smoutewm

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 40
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte S
Re: Afmetingen en tekeningen/foto's
« Reactie #2 Gepost op: mei 10, 2017, 09:10:56 pm »

Kijk voor opbergkratten e.d. even op dit draadje: http://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=20060.msg267831#msg267831. Daar hebben diverse Kyte bezitters laten weten hoe zij de boel aanpakken. Andere zaken heb ik niet, lijkt me wel interessant om te zien hoe het uitpakt.
Gelogd
La pluie en Bretagne.....? Une légende!
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal