Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Holtkamper Flyer  (gelezen 3290 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lotteke

  • Gast
Holtkamper Flyer
« Gepost op: mei 27, 2017, 11:03:47 am »

Net een Holtkamper Flyer overgenomen uit 1984. Ik begrijp van de site van Holtkamper, dat er geen handleiding bestaat voor alle details van het opzetten.!
We weten globaal wel hoe we hem op moeten zetten, maar het zou handig zijn om wat specifieke aanwijzingen te hebben, waar we op  moeten letten en zelf niet direct aan denken.
Heeft iemand suggesties hoe ik daar aan meer informatie kan komen? Ik heb net geregistreerd op deze site en weet niet of en waar ik die kan vinden. Met dank. Lotteke
Gelogd

nieuweklapster

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 325
  • Merk Vouwwagen: holtkamper cocoon m mtt 2009
Re: Holtkamper Flyer
« Reactie #1 Gepost op: mei 27, 2017, 11:42:20 am »

Kom gezellig naar Zeewolde, daar staan we met zo'n 60 vouwwagens bij elkaar het voorjaarsweekend te vieren. Flyers genoeg!
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Holtkamper Flyer
« Reactie #2 Gepost op: mei 27, 2017, 08:16:53 pm »

Gelogd

Eeff

  • Gast
Re: Holtkamper Flyer
« Reactie #3 Gepost op: mei 29, 2017, 09:54:09 pm »

Lotteke, was jij het die me voor was op MP? 3 x mis gegrepen maar nu dan toch een Flyer gekocht gisteren! Vlgs mij van 89. En ja ik kan ook wat tips gebruiken, voor opzetten, maar ook voor laden van de spullen. Wat kan er allemaal in? Los of in kratten? Afmeting van de kratten?
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Holtkamper Flyer
« Reactie #4 Gepost op: mei 30, 2017, 12:40:40 am »

Ik heb nu op het bed (zonder Froli) 2 slaapmatten, 2 slaapzakken, 1 dekbed,  2 tafels en een opgooitent liggen. In de bak zelf: 4 stoelen  (crespo AL205) een skottel met toebehoren,  1 bak met bekers en glazen,  1 afwasbak, 3 kussens en nog wat los spul.  In de bankjes: in de kleine klep,  haringen, scheerlijnen,  haken etc. Grote klep 1, voorwand,  kuipzeil, slikranden, luifeltje, gordijnen en voorschort.
Klep aan de andere kant,  kacheltje, fleecedekentjes, hangmat,  spelletjes etc

In de keuken,  borden,  bestek,  waterkoker,  pannen, wat haringen  (pennen ) om de luifel meteen vast te zetten.  En meer spul waar ik snel bij wil kunnen. 
Gelogd

Eeff

  • Gast
Re: Holtkamper Flyer
« Reactie #5 Gepost op: mei 30, 2017, 01:25:28 pm »

Wat is Froli?  :#
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Holtkamper Flyer
« Reactie #6 Gepost op: mei 30, 2017, 01:29:12 pm »

Dat is een schoteltjessysteem onder je matras waardoor je nog lekkerder ligt.  Dit is wel een paar cm hoog en heeft dus invloed op de hoeveelheid spullen die je kwijt kunt op het bed.  http://www.camperencaravanartikelen.nl/froli-bedsysteem/froli-star-bedsysteem.html
Gelogd

Hemertje

  • Goldmember 2024
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.794
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte-S 2018
Re: Holtkamper Flyer
« Reactie #7 Gepost op: mei 30, 2017, 09:00:58 pm »

Ik heb nu op het bed (zonder Froli) 2 slaapmatten, 2 slaapzakken, 1 dekbed,  2 tafels en een opgooitent liggen. In de bak zelf: 4 stoelen  (crespo AL205) een skottel met toebehoren,  1 bak met bekers en glazen,  1 afwasbak, 3 kussens en nog wat los spul.  In de bankjes: in de kleine klep,  haringen, scheerlijnen,  haken etc. Grote klep 1, voorwand,  kuipzeil, slikranden, luifeltje, gordijnen en voorschort.
Klep aan de andere kant,  kacheltje, fleecedekentjes, hangmat,  spelletjes etc

In de keuken,  borden,  bestek,  waterkoker,  pannen, wat haringen  (pennen ) om de luifel meteen vast te zetten.  En meer spul waar ik snel bij wil kunnen.

Heeft de spacer dezelfde vrije hoogte als de flyer boven het bed?
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Holtkamper Flyer
« Reactie #8 Gepost op: mei 30, 2017, 09:55:37 pm »

Tja dat zou je haast wel denken maar het verschil zit in de bedbodem, bij de flyer is dat een vaste plaat van de bedlade. Bij de Spacer is het een lattenbodem die ook nog omhoog kan.  Ik zou zeggen probeer het eens uit. Je hebt natuurlijk ook minder stof wat er in moet.
Gelogd

Polyidus

  • Gast
Re: Holtkamper Flyer
« Reactie #9 Gepost op: mei 31, 2017, 03:59:59 pm »

Je bent de 12 lege flessen Nobeltje vergeten van na het weekend :)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Holtkamper Flyer
« Reactie #10 Gepost op: mei 31, 2017, 04:11:18 pm »

 :P ik heb alle lege flessen teruggegeven aan de rechtmatige eigenaar

De boodschappen doe ik niet in de keuken omdat hij voor mij dan te zwaar wordt om van de dissel te tillen.  Dus die gaan in een tas of krat :J
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal