Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: camping Ma Prairie  (gelezen 4478 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thies

  • Gast
camping Ma Prairie
« Gepost op: mei 05, 2018, 08:25:17 am »

Iemand ervaring met camping Ma Prairie in Canet-en-Roussillon dicht bij perpignan
Gelogd

metalpe

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 806
Re: camping Ma Prairie
« Reactie #1 Gepost op: mei 05, 2018, 08:47:23 am »

Wij zitten ook altijd ik Canet (le Brasilia).
Wanneer ga je? Het is daar (regio) tot 14 juli redelijk  rustig, dan ben je op een paar minuten aan zee. Als je niet op het drukke stadsstrand gaat maar langs de weg van Canet naar Saint Cyprien, heb je altijd veel plaats en (gratis) parking.

Na 14 juli kan je over die 3 km echter wel heel lang doen (er is laar 2 weg naar zee). Dan is het er veel drukker en kan die 3km wel eens een struikelblok zijn als je vaak naar zee wil.

De camping zelf, daar kan ik niks over zeggen helaas :) Wel eens langs gekomen, maar niet binnen geweest.

In de buurt:

Brasilia: op het strand en alle faciliteiten aanwezig, maar normaal is die al lang volzet

Vlak aan zee ligt ook camping Mar Estang. Nooit geweest, geen idee of ze goed is, maar die ligt wel vlak aan zee, dicht bij het stadje, en aan de achterkant aan het meer met de flamingo's (en wss muggen).

In St Cyprien liggen ook een paar mooie, en een dorpje naar het Noorden ook. In Argeles liggen er 100 ofzo, maar dat is gelijk heel druk.

Alleszins: als ik op zoover kijk ziet de camping die je aangeeft er leuk uit. De reviews zijn goed, en de regio is ook leuk. Kiloleterslange stranden zonder drukte met gratis parking, de Pyreneeën vlakbij, paar leuke stadjes in de buurt met avondmarkten...

Ga zeker eens naar Colloioure en zo.

Succes!


Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Gelogd

Lars

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 353
  • Merk Vouwwagen: Combi-Camp Flexi Comfort XL LL
Re: camping Ma Prairie
« Reactie #2 Gepost op: mei 05, 2018, 09:41:18 am »

Ik heb er 14 jaar geleden eens gestaan, maar volgens mij is het sindsdien flink veranderd (paar jaar er na nog eens langs gereden). Toen ik er was was er nog geen warm water, en was het eigenlijk niet meer dan een verdord grasveld met wat bomen. Ben dan ook weer snel weggegaan...
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal