Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Leuke tips gezocht  (gelezen 1914 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

fish

  • Gast
Leuke tips gezocht
« Gepost op: juni 01, 2008, 10:56:40 am »

Hallo allemaal. Over 3 weken gaan we naar zuid Frankrijk richting Nice. Nou zie ik daar in de buurt een leuk plaatsje  Eze. Wie kent deze kant van Frankrijk, en wat raden jullie aan om te bekijken. Zijn daar ook campings die redelijk betaalbaar zijn in de omgeving? En wat moet ik beslist gaan zien.

Alle info is welkom. :)
Gelogd

mr4hughz

  • Gast
Re: Leuke tips gezocht
« Reactie #1 Gepost op: juni 01, 2008, 12:23:37 pm »

ik zat vorig jaar in de buurt van montpellier valras plage --> camping le paradis hele mooie camping en zeker aan te raden
ik heb een recensie gemikt bij campings www.camping-leparadis

betaalbare campings zijn zeker niet in de vakantie periode van de fransen (dan zijn ze extra duur) en het is waard om ff op internet te zoeken welke er allemaal in de buurt zijn. van het strand af land inwaards is uiterraard goedkoper dan 1tje dicht aan het strand (je betaalt voor de ligging)

en voordat je neerstrijkt kijk goed naar de grond !! (droge grond = haring met moker ipv rubberen hamer en een tang nodig om ze er weer uit te halen)

als je van marktjes houd is Agde (richting montpellier) wel leuk




« Laatst bewerkt op: juni 15, 2008, 09:46:00 pm door mr4hughz »
Gelogd

fish

  • Gast
Re: Leuke tips gezocht
« Reactie #2 Gepost op: juni 01, 2008, 04:57:26 pm »

Bedankt voor je re mr4. Maar daar ben ik vorig jaar ook al geweest. we willen nu naar de Cote d'Azur. Zo rond Nice. Ik zat net in mijn boekje kamperen bij de boer te kijken die vragen ook de volle pond! Ik denk dat ik dat maar in moet calculeren. Wat ik eigenlijk zoek is, echte oude stadjes waar het heel smal is. Leuke dorpjes waar iets bijzonders te zien is. Dit is mijn derde jaar naar frankrijk. De eerste was rond Orange waar we het eigenlijk het leuks vonden omdat het aan onze verwachtingen voldeed. Wat ik op het net vind over deze streek denk ik dat dit ook onze keus is.


Over de haringen, we hebben spijker haringen de gewone platte gebruiken we al jaren niet meer. In zweden stonden we op rotsgrond dus hadden we deze gekocht.
Top haringen! we hebben altijd een klauwhamer bij ons.
« Laatst bewerkt op: juni 01, 2008, 05:19:07 pm door nel »
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal