Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Rond de Mont Ventoux  (gelezen 2811 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

fish

  • Gast
Rond de Mont Ventoux
« Gepost op: mei 03, 2009, 03:25:07 pm »

Wij willen die kant op gaan dit jaar. Weet iemand iets te vertellen of er mooie bezienswaardigheden zijn. Bv oude dorpjes? Of kan ik dan beter weer rond Avignon gaan zitten. We willen wel naar de Provence. Vorig jaar zijn we blijven hangen in Isle sur la sorgue. Onder Avignon en zijn een dag naar de Mont Ventoux geweest, maar wat is nog meer mooi rond die plek.
Gelogd

fam stok

  • Gast
Re:Rond de Mont Ventoux
« Reactie #1 Gepost op: mei 03, 2009, 11:44:32 pm »

nou nel  vlakbij de mt ventoux ,gorges de la nesq is mooi en wat verder de gorges du verdon is ook super :K en groot met div campings in de buurt

niet te vergeten de lekkere wijnboeren W: in de buurt he ja of een boekje kopen bij de anwb heb ik tenminste vindt trouwens super om te
gebruiken voor onze vakanties

gr toon
Gelogd

fish

  • Gast
Re:Rond de Mont Ventoux
« Reactie #2 Gepost op: mei 04, 2009, 11:42:51 am »

Is dat zoiets als de Gorges de l'Ard?che? Dat is erg mooi, maar overal hetzelfde. Tja ik weet geloof ik zelf niet echt wat ik zoek. Oude dorpjes die met de auto niet te bereiken zijn, of leuke echte franse stadjes vind ik erg leuk. Die hebben we vorig jaar veel bezocht, en is erg bevallen.
Gelogd

fam stok

  • Gast
Re:Rond de Mont Ventoux
« Reactie #3 Gepost op: mei 04, 2009, 09:34:35 pm »

ja of het allemaal het z ;D :P :zwelfde is weet ik niet aangezien het voor mij vorige jaar de eerste vakantie in france was
dus ja ik zou zegge duik eens lekker op het nternet voor meer info

of vraag wat over italie :P :J :H :H :H
Gelogd

vlekkenbertje

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 26
Re:Rond de Mont Ventoux
« Reactie #4 Gepost op: mei 05, 2009, 08:08:21 pm »

De gorges de la nesq zijn inderdaad erg mooi, loopt geen grote rivier onderin dus zeker anders dan de gorges d'ardeche, geen massatoerisme, eigenlijk helemaal geen toerisme...
En aan de oostkant ervan is het schitterend met de lavendelvelden rond Sault,
Malaucene aan de start van de montventoux was vorig jaar een heel leuke kunstmarkt, hele route door het dorp met tentoongestelde schilderijen etc. 
Gelogd

fish

  • Gast
Re:Rond de Mont Ventoux
« Reactie #5 Gepost op: mei 05, 2009, 08:59:52 pm »

Dank jullie voor de info. We gaan weer de richting isle sur la sorgue uit, waar we vorig jaar ook zaten. Is niet ver van de mt ventoux. Vorig jaar zijn we meer rond de omgeving van Avignon geweest. Nu wilde de omgeving van de berg gaan uitkammen. We zijn wel op de berg geweest, maar verder weinig in de buurt bekeken.
Gelogd

panevino

  • Adminiklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.316
  • Merk Vouwwagen: HK Flyer Bedouin
Re:Rond de Mont Ventoux
« Reactie #6 Gepost op: mei 06, 2009, 01:46:19 am »

Als je nou gewoon van beneden af die Mont Ventoux op gaat fietsen ... Dan kan ik je verzekeren dat je de volgende 3 weken geen enkele activiteit meer wil ondernemen.  8)

Ben je van al je problemen af.
 :)
Gelogd
// Marcellino Pane e Vino \\

fish

  • Gast
Re:Rond de Mont Ventoux
« Reactie #7 Gepost op: mei 06, 2009, 07:01:18 pm »

Misshien heb ik die al gefietst :X Geen probleem hoor W:
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal