Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Dordogne  (gelezen 9209 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alberik

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 365
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper
  • Holtkamper Nano
Re:Dordogne
« Reactie #15 Gepost op: mei 19, 2011, 01:10:13 pm »

Wel is mijn ervaring dat je bij Parijs op de borden moet rijden en niet op de navigatie (tomtom). Reden een keer op de terugweg wat te veel dwars door Parijs  :#. Tevens kun je je afvragen wat sneller is, 100 km omrijden of kans op een 1 uurtje file. Aan de andere kant heb je vakantie dus via een mooiere route rijden heeft ook zijn voordelen.
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re:Dordogne
« Reactie #16 Gepost op: mei 19, 2011, 02:01:31 pm »

Is wel grappig, juist toen ik voor de eerste keer m?t navigatie over Parijs ging leerde ik de waarde van het apparaat kennen. Ik reed met zo'n cara-dinges achter de auto (niet de mijne maar die van mijn moeder, die wagen staat vanaf toen continu in de Dordogne) en vond het heerlijk dat ruim van te voren werd aangegeven welke strook ik moest volgen zodat ik de combinatie tijdig op het juiste stuk asfalt kon sturen en niet op het laatst mij tussen de overtollig aanwezige Parijzenaars hoefde te voegen. 
Gelogd

screech

  • Gast
Re:Dordogne
« Reactie #17 Gepost op: mei 19, 2011, 03:47:55 pm »

Wij gebruiken ook de navigatie 'gewoon' bij Parijs. Ik heb dan wel altijd lekker het gedetailleerde wegenboek op schoot. Én ik bepaal zelf het juiste tussenpunt bij Parijs.
Als ik de navigatie zonder tussenpunt zou volgen, dan ga je inderdaad vol door het centrum. Als je het juiste tussenpunt (even paar keer proberen wat voor jullie handig is) invoegt, dan kan je netjes buiten het cetrum om gewoon de navigatioe blijven volgen.

laatste keer hadden we de A86 genomen:
Gelogd

retteketed

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Holtkamper Cocoon S 2011
Re:Dordogne
« Reactie #18 Gepost op: mei 19, 2011, 04:01:05 pm »

Staat inderdaad allemaal perfect aangegeven.
Gebruik van navigatie kan, maar de afslagen liggen kort op elkaar en kan lastig zijn.

Wat ik doe voor alle zekerheid: ik rij op de middelste baan, kan ik alle kanten uit.
ik verstoor soms wel eens het verkeer, maar mis zo geen afslag als ik achter een vrachtauto hang en geen zicht op de borden heb.......
Gelogd

leeuw

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 550
  • Kyte S
Re:Dordogne
« Reactie #19 Gepost op: mei 19, 2011, 07:39:52 pm »

Wij proberen wel altijd de spits te ontlopen. Vanuit utrecht ongeveer 5 uur rijden dus meestal vertrek ik na een paar uur geslapen te hebben om 13:30, dan ben je nog net voor de spits bij parijs. Via A86 lukt het ons meestal om binnen 30 minuten aan de juiste kant te zijn.
Gelogd

Dennis Janine

  • Gast
Re:Dordogne
« Reactie #20 Gepost op: mei 19, 2011, 10:03:55 pm »

Beste screech,

Heb je toevallig ook de mogelijkheid om het plaatje van Parijs om deze als attachment er bij te kunnen zetten.
Zodat ik en waarschijnlijk meerdere mede klappers deze kunnen afdrukken ?

Alvast bedankt,
Dennis
Gelogd

screech

  • Gast
Re:Dordogne
« Reactie #21 Gepost op: mei 20, 2011, 06:35:34 am »

ik weet he, het is  :off maar wel even belangrijk.

Als je op het plaatje staat kan je met de rechtermuisknop kiezen voor [save picture] of [print picture].
Bij [save picture] kan je hem opslaan op je eigen pc, en met [print picture] kan je hem direct printen.  Dus volgens mij moet je hem zo ook gewoon kunnen printen
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal