Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: Samen rijden naar Frankrijk  (gelezen 10355 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

nikkel1964

  • Gast
Re:Samen rijden naar Frankrijk
« Reactie #15 Gepost op: juni 21, 2011, 11:11:50 am »

Wij moeten dan nog 3 week werken  :(

Hier idem, pas half augustus (de 12e geloof ik) kunnen wij de steven richting het zuiden wenden...  :I
Gelogd

Boompje

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 184
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper
  • Kytetje, Boompje maar liever geen beestjes
Re:Samen rijden naar Frankrijk
« Reactie #16 Gepost op: juni 21, 2011, 04:46:09 pm »

Hier idem, pas half augustus (de 12e geloof ik) kunnen wij de steven richting het zuiden wenden...  :I

misschien dan toch die colonne, want ook wij kunnen pas vanaf de 13e augustus gaan rijden ! :J
Gelogd
Quitters never win, winners never quit

wijnand

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 604
  • Merk Vouwwagen: Trigano Itinea
  • 2011: Trigano Alpha 2021: Trigano Itinea
Re:Samen rijden naar Frankrijk
« Reactie #17 Gepost op: juni 21, 2011, 05:28:17 pm »

 :off Misschien denk ik wat te negatief, maar is het handig om hier tot op het uur nauwkeurig te melden wanneer je voor langere tijd vertrekt? Er lezen hier niet alleen goedwillende klappers mee, maar ook mensen die andere bedoelingen hebben. Het is één van de preventieacties van de politie: zet dit soort informatie niet op fora. Je weet nooit hoe iemand toch je adres kan achterhalen (hoeveel van ons zetten hier geen foto's neer van vouwwagens in de straat, op de inrit, etc).

Doe er meer wat je wilt...

Groet,
Wijnand.
Gelogd

FamilieKnots

  • Gast
Re:Samen rijden naar Frankrijk
« Reactie #18 Gepost op: juni 21, 2011, 05:56:14 pm »

:off Misschien denk ik wat te negatief, maar is het handig om hier tot op het uur nauwkeurig te melden wanneer je voor langere tijd vertrekt? Er lezen hier niet alleen goedwillende klappers mee, maar ook mensen die andere bedoelingen hebben. Het is één van de preventieacties van de politie: zet dit soort informatie niet op fora. Je weet nooit hoe iemand toch je adres kan achterhalen (hoeveel van ons zetten hier geen foto's neer van vouwwagens in de straat, op de inrit, etc).

Doe er meer wat je wilt...

Groet,
Wijnand.

Ik denk niet dat je hier te negatief denkt, het inderdaad zo dat er door dit soort fora en twitteren e.d. grotere kans bestaat op inbraak.
Lijkt me dan ook een goede tip (waarschuwing) van je Wijnand.


Grtz,

Marco

Member of FamilieKnots
Gelogd

Richard

  • Gast
Re:Samen rijden naar Frankrijk
« Reactie #19 Gepost op: juni 21, 2011, 06:02:55 pm »

Maar niemand weet of er nog mensen thuis zijn of alarm installatie  aanwezig is...etc.. :?
Uiteraard is het verstandig om e.e.a. niet te vermelden...maar ja dat geld dan ook voor de klapweekenden etc..en andere dagen dat je weg bent die je hier vermeld...Dus kan het forum eigenlijk bijna worden opgedoekt. :(
Maar ja of hier het inbrekersgilde actief bezig is lijkt me sterk echter niet onmogelijk..maar dan laten ze al een digitale spoor achter...
dus mss iets voor vaste leden achter een extra beschermd topic.... I:
Gelogd

Gulpje

  • Gast
Re:Samen rijden naar Frankrijk
« Reactie #20 Gepost op: juni 21, 2011, 06:25:29 pm »

 :off Daarom zijn die nicknames uitgevonden; niet teveel privé zaken van jezelf laten zien... De naam gulpje vind je niet in het telefoonboek. (althans niet bij mijn adres)
Gelogd

screech

  • Gast
Re:Samen rijden naar Frankrijk
« Reactie #21 Gepost op: juni 21, 2011, 08:58:45 pm »

Zomerminimeeting klinkt leuk...'ns kijken of Alex ook langs komt >:(

die heeft deze zomer al een minimeeting in Luxemburg.  ;)
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.639
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re:Samen rijden naar Frankrijk
« Reactie #22 Gepost op: juni 22, 2011, 08:40:28 am »

@ Gulpje: met enig zoeken kom je vaak meer te weten dan jij denkt te hebben achtergelaten.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Gulpje

  • Gast
Re:Samen rijden naar Frankrijk
« Reactie #23 Gepost op: juni 22, 2011, 08:57:35 am »

@ Gulpje: met enig zoeken kom je vaak meer te weten dan jij denkt te hebben achtergelaten.
Klopt. Goed lezen doet wonderen. En google ook. Een nick werkt altijd beter dan met naam- en toenaam op een forum te gaan staan. Foto's voor huizen doen ook wonderen....
Gelogd

screech

  • Gast
Re:Samen rijden naar Frankrijk
« Reactie #24 Gepost op: juni 22, 2011, 09:00:01 am »

maar als je dezelfde nickname gebruikt voor meerdere websites dan kan men al die info bij elkaar leggen en puzzelen maar.

Overigens,.... we dwalen af,....

On-Topic: ik ga lekker niet naar Franrkijk, dus ik rij niet samen mee naar 'la France'  :)
« Laatst bewerkt op: juni 22, 2011, 09:16:18 am door screech »
Gelogd

Qwaqa

  • Gast
Re:Re: Re:Samen rijden naar Frankrijk
« Reactie #25 Gepost op: juni 22, 2011, 09:35:37 am »

Klopt. Goed lezen doet wonderen. En google ook. Een nick werkt altijd beter dan met naam- en toenaam op een forum te gaan staan. Foto's voor huizen doen ook wonderen....
En aangezien hier vele deelnemers van het klapweekend met naam en soms met foto op het forum staan zijn er weer een paar puzzelstukjes beschikbaar.
Gelogd

screech

  • Gast
Re:Samen rijden naar Frankrijk
« Reactie #26 Gepost op: juni 22, 2011, 09:40:28 am »

Nou nog eentje dan en dan gaan we weer on-topic: bij mijn ouders is wel eens ingebroken, maar die plaatsen niks op internet ofzo,... dus het zegt ook niet alles.

Nou weer on-topic, wie wil er in de begravenisstoet van met Mr. Roadmaster meerijden naar Frankrijk?  :#
Gelogd

Richard

  • Gast
Re:Samen rijden naar Frankrijk
« Reactie #27 Gepost op: juni 22, 2011, 03:57:27 pm »

 

Nou weer on-topic, wie wil er in de begravenisstoet van met Mr. Roadmaster meerijden naar Frankrijk?  :#

 :? Je bedoelt toch zeker de carnavalsoptocht.... >:( :P
Gelogd

panevino

  • Adminiklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.316
  • Merk Vouwwagen: HK Flyer Bedouin
Re:Samen rijden naar Frankrijk
« Reactie #28 Gepost op: juni 22, 2011, 05:00:56 pm »

 :H

Paar vouwwagenclub-slingers en vouwwagenclub-balonnen aan de aanhanger en GAAAAANNNNNNN
Gelogd
// Marcellino Pane e Vino \\

nikkel1964

  • Gast
Re:Samen rijden naar Frankrijk
« Reactie #29 Gepost op: juni 22, 2011, 05:02:14 pm »

GAAAAANNNNNNN

Die had toch in een ander topic net verteld tegenwoordig te gaan caravannen??

 :#
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal