Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: DK: Fünen: Flensburg: DCU camping Kollund  (gelezen 3137 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Carani

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 239
  • Merk Vouwwagen: Combi-camp Valley
DK: Fünen: Flensburg: DCU camping Kollund
« Gepost op: juli 29, 2018, 09:26:08 pm »

De DCU is gelijk aan 'onze' NCC, deze camping wordt dan ook gerund door vrijwilligers. Het is weer niet eentje voor de categorie 'charmecampings', maar voor een overnachting richting het noorden is er niks mis mee.
Toiletten en douches zijn schoon en voldoende aanwezig. Er is een klein winkeltje bij en je kunt (voor 20:00) je bestelling voor de bakker doorgeven. Aankomst is tot 21:00 mogelijk.

Er zijn barbecues beschikbaar en voor de kinderen is er een speeltuin, kleine minigolfbaan (10 kronen op) en een jeu de boules baan.
Je kunt vanaf de camping naar het fjord wandelen om te zwemmen, maar hebben we zelf niet geprobeerd.

HEEL vriendelijke mensen, ze hebben zelfs nog even onze tickets voor de ferry uitgeprint die ik was vergeten.

Prijs voor 3 pers inclusief stroom was Kr 303, ca 40 euro.
« Laatst bewerkt op: augustus 30, 2018, 07:58:01 pm door KenJo »
Gelogd

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: Denemarken, vlak over de grens bij Flensburg: DCU camping Kollund
« Reactie #1 Gepost op: augustus 30, 2018, 09:50:26 am »

Dank je wel voor de recensie! helaas hebben we nog niet zo heel veel campings in Denemarken dus is er nog geen kaart van. Ik zal Denemarken toevoegen aan de kaart van Frankrijk en Duitsland zodat er toch een overzicht komt.

update: Ik heb vandaag een overzichtskaart voor Scandinavië gemaakt en uiteraard heeft deze camping daar ook een plekje op gekregen.
« Laatst bewerkt op: augustus 30, 2018, 07:54:34 pm door KenJo »
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal